2025-09-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Borde utgångshålet synts? Ok - visa att det inte gör det.
Det du påstod tidigare var dock att Candace sagt att ”inget blod syntes över huvud taget så hon menar att skottet bör ha kommit bakifrån.”.
Så - igen - Kan du länka ett urval klipp på hur folk blir skjutna genom halsen och det sprutar blod när kulan går ut genom nacken?

Eller är du och Candace bara ute och tramsar igen?
Inget blod syntes på filmen som filmade Kirk bakifrån.

Enligt Candace.
Senast redigerad av adaptern 2025-09-21 kl. 18:28.
Citera
2025-09-21, 18:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Inget blod syntes på filmen som filmade Kirk bakifrån.

Enligt Candace.

Ja du sa det - men då har jag fortfarande 2 frågor: är det onormalt att det inte syns blod? Borde det sprutat ut? Och - igen - Kan du länka ett urval klipp på hur folk blir skjutna genom halsen och det sprutar blod när kulan går ut genom nacken?

Eller är du och Candace bara ute och tramsar igen?
Citera
2025-09-21, 18:50
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Experterna säger att utgångshålet blir större än ingångshålet
Vilka experter då? Det är fullt möjligt att en kula passerar rakt igenom mjukdelar utan att deformeras nämnvärt, speciellt om det är en helmantlad kula.
Citera
2025-09-21, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vilka experter då? Det är fullt möjligt att en kula passerar rakt igenom mjukdelar utan att deformeras nämnvärt, speciellt om det är en helmantlad kula.
Dom som Candace frågat.
Citera
2025-09-21, 19:00
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Dom som Candace frågat.
Vilka är de då? Jag har nämligen väldigt svårt att tänka mig att någon som är expert på ämnet skulle uttrycka sig så. Jag är själv amatör men jag har sett utgångshål som inte är nämnvärt större än ingångshålen om kulan bara passerat mjukdelar. Med helmantlad kula blir det inte någon skillnad alls om inte kulan börjar tumla.
Citera
2025-09-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vilken kula som helst i kaliber 30-06 går igenom en nacke. Hålet där kulan går ut blir alltid större än där kulan går in så man borde sett blodstänk i videon. Det finns möjligheter att kulan tagit någon konstig bana i kroppen som t.ex. gått ut i ryggen eller liknande.

Vad hände med videon som cirkulerade direkt efter det hände, det bokstavligen sprutade blod ur halsen på honom på vänster sida, vilket jag tolkar som att skottet kom från höger. Titta på hur kroppen reagerar vid träff och hur han faller så är det glasklart att han blir skjuten från sin högra sida, vilket går helt emot storyn de försöker spinna om 22 åringen som hade 4.0 GPA men - råkar över sms erkänna exakt allt till sin transvestitpojkvän, dessutom lyckades han demontera en mauser på taket, glömma skruvmejseln som lossar pipan (FBI har DNA från den) och sedan tar han sig till ett skogsparti och sätter ihop geväret igen (utan mejseln som man måste ha för att göra det) och överlämnar sedan in sig själv dagen efter.

Jo men herregud. Så trovärdigt
Citera
2025-09-21, 19:13
Medlem
Min gissning är för övrigt att det är Mossad som fimpade honom, motivet, att han blev lite för stark i sin kritik mot Benjamin Netanyahu de senaste månaderna. Han talade öppet om att Benjamin hade mandat för etnisk rensning, kritiserade hårt Israeliska policies mm. Sen att Benny gör officiella statements TVÅ gånger, med hur hemskt det är om denna avskyvärda konspiration mot Israel eller att de skulle ligga bakom är sååå hemskt. Varför sitter en premiär minister och avfärdar anklagelser TVÅ gånger..

It was the juice.
Citera
2025-09-21, 19:14
Medlem
Citat:
Vilka är de då? Jag har nämligen väldigt svårt att tänka mig att någon som är expert på ämnet skulle uttrycka sig så. Jag är själv amatör men jag har sett utgångshål som inte är nämnvärt större än ingångshålen om kulan bara passerat mjukdelar. Med helmantlad kula blir det inte någon skillnad alls om inte kulan börjar tumla.
Militärer bl a.
Hon har ett stort kontaktnät
Citera
2025-09-21, 20:17
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldkant
Vad hände med videon som cirkulerade direkt efter det hände, det bokstavligen sprutade blod ur halsen på honom på vänster sida, vilket jag tolkar som att skottet kom från höger. Titta på hur kroppen reagerar vid träff och hur han faller så är det glasklart att han blir skjuten från sin högra sida, vilket går helt emot storyn de försöker spinna om 22 åringen som hade 4.0 GPA men - råkar över sms erkänna exakt allt till sin transvestitpojkvän, dessutom lyckades han demontera en mauser på taket, glömma skruvmejseln som lossar pipan (FBI har DNA från den) och sedan tar han sig till ett skogsparti och sätter ihop geväret igen (utan mejseln som man måste ha för att göra det) och överlämnar sedan in sig själv dagen efter.

Japp, hela den officiella linjen är full med hål och man hittar fler hål hela tiden. Den syns tydligt i videos när han hoppar ner från taket att han inte har bär på en hel Mauser M 98 som är ca 1.2 meter i total längd. Bara idén att en person har suttit och fifflat med ett gevär som inte tas isär enkelt vid positonen där man mördat en person är befängt.
Citera
2025-09-21, 20:32
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-gigante
israel dödade honom pga att han vacklade i sitt okritiska stöd till judarnas stat

+1. Mitt gissning också.

Citat:

Utgångshål är väl aldrig mindre än ingångshål oavsett hur stort ingångshålet är? Att han skulle blivit skjuten i nacken/halsen och inte träffat något ben i nacken låter väl oerhört osannolikt. Hur mycket kött är det egentligen på sidorna om kotorna?

Citat:

+1. Instämmer i allt.

Citat:
Min gissning är för övrigt att det är Mossad som fimpade honom, motivet, att han blev lite för stark i sin kritik mot Benjamin Netanyahu de senaste månaderna. Han talade öppet om att Benjamin hade mandat för etnisk rensning, kritiserade hårt Israeliska policies mm. Sen att Benny gör officiella statements TVÅ gånger, med hur hemskt det är om denna avskyvärda konspiration mot Israel eller att de skulle ligga bakom är sååå hemskt. Varför sitter en premiär minister och avfärdar anklagelser TVÅ gånger..

It was the juice.

Jag kan bara fortsätta +1 dina inlägg.
Citera
2025-09-21, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag kan bara fortsätta +1 dina inlägg.

Ser ett parallellt spår med Epstein-filerna också. Drygt 5 timmar efter Kirk mördades hölls en omröstning i senaten om att släppa loss Epstein-filerna, vilket Kirk också hade varit högljudd om länge - att filerna skulle släppas.

Han kan ha blivit JFK:ad av sina egna.

Omröstningen blockerades av alla republikaner.
Citera
2025-09-22, 03:08
Medlem
Känns avvikande att kulan hittades inuti kroppen...

Hur kan halsryggraden stoppa en kula (.30-06) från Mauser 98 på 130 meters avstånd, rimliga förklaringar ifall någon har?
Senast redigerad av KapGorgi 2025-09-22 kl. 03:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in