2025-09-21, 22:21
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Såna här går alltid i kostym , en tjej hade en sån här flane ett tag

Väldigt kort tag - verkligen jätte kort tag

Hon tog med han o plocka svamp , han gick med näbbskor,slips o kostym i skogen när det regna t.ex

Han kände sig som en riktig man då redo o slås mot skogslejon,nordiska myrflodhästar o vargflockar

Superflane

Haha Det hade vart en syn man sent skulle glömma
Citera
2025-09-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
men på stan menar jag. jag vill inte se folk med keps mer. någonsin
Du skulle ju kunna låta bli att gå ut, eller?

Jag tror inte det råder någon extrem efterfrågan på din närvaro, varken i enskilda fall eller så där i största allmänhet.
Citera
2025-09-21, 22:23
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktankan

Typ som någon karaktär spelad av Magnus Häremstam
Citera
2025-09-21, 22:23
Medlem
448s avatar
Citat:

Ja , hon berätta att han halka omkring med sina finskor i lera o dom lossna o killen satt på en sten med sina rutiga finsockar o pilla bort barr lera

Det är p.g.a såna hjon jag roar mig med denna TS
Citera
2025-09-21, 22:24
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ja , hon berätta att han halka omkring med sina finskor i lera o dom lossna o killen satt på en sten med sina rutiga finsockar o pilla bort barr lera

Det är p.g.a såna hjon jag roar mig med denna TS
Citera
2025-09-21, 22:30
Medlem
Fantens avatar
För diskussionens skull vill jag säga att jag inte har något emot kostym, eller kostymbärare i sig. Däremot så är ju skitnödigheten som TS lider av extremt jobbig. Men förmodligen mer jobbig för honom, kan inte var lätt att gå runt och aktivt störa sig på saker hela tiden. Jag stör mig också på saker, men inget som tar upp min tid och energi så pass mycket att jag skulle orka skapa tråd efter tråd om saken.

Citat:
Men lite söt blev den ju allt i sin keps
Ja, hunden är ser lite söt, om än obekväm ut. Men har för mig att det är en sån ras som skulle se obekväm även om man precis gett den en skiva oxfilé.
Senast redigerad av Fanten 2025-09-21 kl. 22:33.
Citera
2025-09-21, 22:42
Medlem
448s avatar
Citat:

Jag ser ut ungefär ut så här med mitt team
https://i.postimg.cc/yNCXWC6m/w800-q80.jpg

En sån här blek finnig östrogenflane från säkerhetspolisen började förklara för mig att jag är blyg,ful o efterbliven o att vackra flickor bara leker med mig och att han är riktig man.

Jag bad han ta sitt liv 🤣

Säkerhetspolisen består av såna här flanar och du kan läsa om dom i denna tråd..

😂 Jag skojar inte

Jag länkar till näst sista sidan så läs den o sista o sen kan du börja läsa sida 1 - så du är med på vad det handlar om

Öppna nödspriten ur gömman o ha jesus med dig vid din sida 🥸

Haha

(FB) Göthe (f. Gottfrid) Ohlsson och pojkhemmet Eolshäll - Hälle. Pedofilskandal.
Citera
2025-09-21, 22:55
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Jag ser ut ungefär ut så här med mitt team
https://i.postimg.cc/yNCXWC6m/w800-q80.jpg

En sån här blek finnig östrogenflane från säkerhetspolisen började förklara för mig att jag är blyg,ful o efterbliven o att vackra flickor bara leker med mig och att han är riktig man.

Jag bad han ta sitt liv 🤣

Säkerhetspolisen består av såna här flanar och du kan läsa om dom i denna tråd..
Jag har för mig jag sett nån dokumentär om detta

😂 Jag skojar inte

Jag länkar till näst sista sidan så läs den o sista o sen kan du börja läsa sida 1 - så du är med på vad det handlar om

Öppna nödspriten ur gömman o ha jesus med dig vid din sida 🥸

Haha

(FB) Göthe (f. Gottfrid) Ohlsson och pojkhemmet Eolshäll - Hälle. Pedofilskandal.

Jag har för mig att jag har sett en dokumentär om detta
Citera
2025-09-21, 23:07
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
För diskussionens skull vill jag säga att jag inte har något emot kostym, eller kostymbärare i sig. Däremot så är ju skitnödigheten som TS lider av extremt jobbig. Men förmodligen mer jobbig för honom, kan inte var lätt att gå runt och aktivt störa sig på saker hela tiden. Jag stör mig också på saker, men inget som tar upp min tid och energi så pass mycket att jag skulle orka skapa tråd efter tråd om saken.

Ja, hunden är ser lite söt, om än obekväm ut. Men har för mig att det är en sån ras som skulle se obekväm även om man precis gett den en skiva oxfilé.

Hehe na inte jag heller egentligen.
Men väldigt kul att driva med egensinniga nissar.
Eller jag hyser väl inte direkt någon förkärlek till rikemansfolk men vill dem inget illa heller
Citera
2025-09-21, 23:10
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Eller jag hyser väl inte direkt någon förkärlek till rikemansfolk men vill dem inget illa heller

Fast lite kul med folk som går mot strömmen och inte är som alla andra. Tycker det är kul med orginal som man kalla dem förr
Citera
2025-09-21, 23:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Fast nu kan man ju ha kostym utan att vara "rikemansfolk".
Citera
2025-09-21, 23:13
Medlem
Vaktankans avatar
[quote=Fanten|93027455]
Fast nu kan man ju ha kostym utan att vara "rikemansfolk".
[/QUOTE

Det är lugnt bara man har keps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in