Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Ok. Då stämmer nog ryktet om att N skickade ett pm till V Okt/Nov 2024 på IG.
De två har verkligen rusat fram....😵💫
Inte ens känt varandra i ett år och bara träffats sporadiskt. Det tar ju sin tid att lära känna alla sidor av en person......
Nu är de gifta och ska ha barn tillsammans.
Började N planera in ett syskon till C direkt efter första dejten med V?
Här snackar vi speed-dejting som heter duga!!!
JA verkligen och allt är planerat och uträknat i minsta detalj !
Jag kan fortfarande ej förstå att man ej ser det el vill blunda för det . Vet att en person i tråden ej håller med oss om detta ....
N har aldrig förnekat att hon & J har jagat kända sportprofiler el dokusåpa kändisar i flera år för att chatta och skicka pm
Det hela börja med Ben och avsluta med Viktor finns det pengar att hämta så är hon där och nosar .
Kan hon köra med utpressning så gör hon det både mot Ben , Mattias och Andreas . Har man inte sett Yt klippet som heter " Det ni inte vet " om Nicci Hernestig. Så tycker jag man ska göra det .
Kommer aldrig heller glömma det avsnittet i LI det N säger om A . Nått i still med hade jag mött A på gatan hade jag inte ens tittat åt hans håll .
Så nej ingen slump att N har gift sej med V kommer ej heller glömma reporterns ord ang Ns ring då han ber att få titta på den " Den såg inte billig ut , det var den bonusen i år " och Viktor svarar "Ja typ "
Tycker det talar sitt tydliga språk att det är bara pengar och kändisskap som gäller för N sen att hon kan gå över lik på vägen för att få det hon vill skiter hon i