2025-09-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det är ju ganska uppenbart att hon har haft en plan att lägga vantarna på en hockeyspelare, för att bli en hockeyfru. Lodin lär inte varit den första som hon skrev till, hon har nog varit ganska påstridig där.
Även V kan vara påstridig och slå på charmen ordentligt när han har siktet på nån 😁
Citera
2025-09-21, 14:10
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Även V kan vara påstridig och slå på charmen ordentligt när han har siktet på nån 😁

Det är väl ingen slump att det är just han tänker jag, med ett missbruk bakom sig.
Citera
2025-09-21, 14:19
Medlem
Citat:
Det är väl ingen slump att det är just han tänker jag, med ett missbruk bakom sig.
Aha, ja en del tänker garanterat som du och andra inte.
Dock är ju inte han ensam om att ha ett missbruk bakom sig. Tyvärr har ju en del ett pågående också.
Citera
2025-09-21, 14:40
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Aha, ja en del tänker garanterat som du och andra inte.
Dock är ju inte han ensam om att ha ett missbruk bakom sig. Tyvärr har ju en del ett pågående också.

Bland profilerade stjärnspelare i SHL så är han nog ganska ensam om det.
Citera
2025-09-21, 15:45
Medlem
Någon som vet om N och Adam Mattsson ollas träffats någon gång?
Citera
2025-09-21, 15:56
Medlem
Vad är det för skillnad på en f d missbrukare och f d misshandlare, där båda gjort förbättringar i livet varav en får fortfarande glåpord efter sig och en annan hyllas för att han lämnar det bakom sig?
Och dra inte in C i detta för nu fråga jag om personerna det rör sig om och inte hur bra dom är eller skulle vara som pappa.
Det pratas så mycket om förlåtelse och förstående och glömma allt groll bakom sig!
Varför får en viss person lida för ett misstag varav en annan person som också gjort ett misstag men hyllas till skyarna?
Jag kommer säkert få ett förvridet svar😂😂😂.
Citera
2025-09-21, 16:06
Medlem
Citat:
Bland profilerade stjärnspelare i SHL så är han nog ganska ensam om det.
Det finns faktiskt en del som har ett missbruk bakom sig. Du hittar om du söker.
Citera
2025-09-21, 16:07
Medlem
Citat:

Ok...Så du känner VL personligen?
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-21 kl. 16:10.
Citera
2025-09-21, 16:19
Medlem
Citat:
Det är ju ganska uppenbart att hon har haft en plan att lägga vantarna på en hockeyspelare, för att bli en hockeyfru. Lodin lär inte varit den första som hon skrev till, hon har nog varit ganska påstridig där.

Mmm. Ja, N är riktigt bra på att ragga och har inte heller dragit sig för att ragga på redan upptagna män/killar. 🤮

Sitter med Morsan i soffan och kollar in NHL/SHL stjärnor för att sedan försöka fånga in någon/några av dem i håven, oavsett bakgrund och eller historia.

Finns det bara pengar och stjärnstatus att hämta så råder inga hinder för N. Att andra människor kan såras längs vägen är för henne helt ovidkommande.

N besitter ett Riktigt osmakligt beteende.......

Me, Myself and I i alla lägen.
Citera
2025-09-21, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ok. Då stämmer nog ryktet om att N skickade ett pm till V Okt/Nov 2024 på IG.

De två har verkligen rusat fram....😵‍💫

Inte ens känt varandra i ett år och bara träffats sporadiskt. Det tar ju sin tid att lära känna alla sidor av en person......

Nu är de gifta och ska ha barn tillsammans.

Började N planera in ett syskon till C direkt efter första dejten med V?

Här snackar vi speed-dejting som heter duga!!!
JA verkligen och allt är planerat och uträknat i minsta detalj !

Jag kan fortfarande ej förstå att man ej ser det el vill blunda för det . Vet att en person i tråden ej håller med oss om detta ....

N har aldrig förnekat att hon & J har jagat kända sportprofiler el dokusåpa kändisar i flera år för att chatta och skicka pm
Det hela börja med Ben och avsluta med Viktor finns det pengar att hämta så är hon där och nosar .

Kan hon köra med utpressning så gör hon det både mot Ben , Mattias och Andreas . Har man inte sett Yt klippet som heter " Det ni inte vet " om Nicci Hernestig. Så tycker jag man ska göra det .

Kommer aldrig heller glömma det avsnittet i LI det N säger om A . Nått i still med hade jag mött A på gatan hade jag inte ens tittat åt hans håll .

Så nej ingen slump att N har gift sej med V kommer ej heller glömma reporterns ord ang Ns ring då han ber att få titta på den " Den såg inte billig ut , det var den bonusen i år " och Viktor svarar "Ja typ "

Tycker det talar sitt tydliga språk att det är bara pengar och kändisskap som gäller för N sen att hon kan gå över lik på vägen för att få det hon vill skiter hon i
Citera
2025-09-21, 16:20
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Nu var det inte deklarationsuppgifterna jag syftade på. Men man brukar ta reda på (precis som du och din man) hur man går tillväga för att allt ska bli rätt och riktigt. Dom gör inget ajabaja iallafall. Det är väl det du syftar på att polisärendet handlar om😉

Jaha, va det en kompis som hade skickat skärmdumpen nu. Men som du säger så är det synd att alla skärmdumpar som tas hit och dit inte går att lägga upp 😉
Sant att det kvittar ang namnen eftersom även det har varit rätt och riktigt från början.

Det är endast när det ska deklareras som termen dubbel bosättning används och endast då det granskas.
I första skedet får man endast avslag ingen big deal men det är då Skatteverket kan ta ett beslut för granskning och då är det polisen som utreder.

(Sedan kan vem som helst göra anmälan, om du läser nyheterna så är det ofta grannar som kollar upp varandra och har även stått om flera fall där en BRF eller hyresvärd inte har godkänt och de har då gjort anmälan.

Intressant att det finns ett polisärende, det har jag inte hört något om förrän nu när du skrev det.
Här är din text som skriver om ett specifikt ärende:
"Det är väl det du syftar på att polisärendet handlar om"
Citera
2025-09-21, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Mmm. Ja, N är riktigt bra på att ragga och har inte heller dragit sig för att ragga på redan upptagna män/killar. 🤮

Sitter med Morsan i soffan och kollar in NHL/SHL stjärnor för att sedan försöka fånga in någon/några av dem i håven, oavsett bakgrund och eller historia.

Finns det bara pengar och stjärnstatus att hämta så råder inga hinder för N. Att andra människor kan såras längs vägen är för henne helt ovidkommande.

N besitter ett Riktigt osmakligt beteende.......

Me, Myself and I i alla lägen.
Oj såg nu att vi nästan skrivit likadant 🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in