Jag tror att tidningarna desinformerar ganska duktigt..
Om de hittade en Skarp granat på plats så lär de hittat den bland skit de kastat ut för att huset brinner eller i det nedbrunna huset..
Knappast att det suttit en Skarp Handgranat på Grinden för då hade det varit klassat som ett attentat mot Ha i samband med branden typ attt sticker de när det brinner så kan de bli sprängda när de öppnar grinden...
Själv tycker jag HA klubb lokal där är bra trevliga människor alldrig haft något strul med dom..
Varit där mycket för många år sen och druckit o lyssnat på musik och snackat skit o mest haft det som natt systembolag

Självklart finns flera HA medlemmar som jag hoppas råkar jävligt illa ut men det har ju inget med klubben o göra det är ju bara för dom råkar va riktiga svin

Så jag tycker det är tråkigt att det brann ner och vad media skriver och tycker är ointressant dom gubbarna pratar bara mellan 4 ögon inte i messengers

Om det va ett attentat eller dom själva som klantat sig kommer nog alldrig komma fram delvis för att försäkringar skall betala ut hehehehe
Men så som vissa medlemmar agerar mot andra människor i HAs namn så har jag full förståelse om nån bränner ner klubben

Om det skulle vara ett attentat så hoppas jag dom går igenom vad medlemmarna ställt till med så de kanske förstår varför de blev attackerade

Man behöver inte va en tung jävel för o bränna ner en klubbb kan åka dit som en loser och handla öl och låna dass och tutta på och åka därifrån innan de ens märker att det brinner
Citat:
Ursprungligen postat av
Xposted
Bomben satt tydligen på grinden enligt tidningarna.