2025-09-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Har man tagit fan i båten får man ro honom i land. Om ett försäkringsbolag är så jävla korkat att det låter HA försäkra klubbhuset så är det bara att betala ut ersättningen precis som vanligt. Risken ska läggas på premien inte på bedömningen.
Varför skulle det vara korkat? Har de för vana att bränna ner sina egna klubbhus menar du???
Nej,snarare har de alltid tagit strid för att behålla sina fastigheter när t ex kommuner vill tvångsköpa dem,för att få bort HA.
Citera
2025-09-21, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smashngrabsthlm
Hörde att det hade med skulderna att göra som när kassan tryter…. Några år så är mc-kulturen över här i landet, tippar ungefär 2,5 år.

Du är välkommen att utveckla detta. Vad menar du med MC-kultur??

Är det 1%-klubborna du tänker på?

Det finns många klubbar som åker, bygger och mekar Harley som inte är affilierad till någon 1%-klubb. Jag tror inte att dessa har tänkt ge upp inom 2,5 år

Det som är sant, och som vi nog är överens om, är att interesset för sådana klubbar, 1%-klubbar, och Harley Davidson i allmänhet minskar kraftigt.
Citera
2025-09-21, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes

Det finns många klubbar som åker, bygger och mekar Harley som inte är affilierad till någon 1%-klubb. Jag tror inte att dessa har tänkt ge upp inom 2,5 år

Det som är sant, och som vi nog är överens om, är att interesset för sådana klubbar, 1%-klubbar, och Harley Davidson i allmänhet minskar kraftigt.
Vad baserar du det på? Jag ser inga tecken på att intresset för klubbarna minskar.
Citera
2025-09-21, 12:35
Medlem
Finns ett överflöd av harleys idag så intresset är troligen på nedåtgående och intresset för 1% klubbar likaså….eller? Ser knappt mc-västar ute
Citera
2025-09-21, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Varför skulle det vara korkat? Har de för vana att bränna ner sina egna klubbhus menar du???
Nej,snarare har de alltid tagit strid för att behålla sina fastigheter när t ex kommuner vill tvångsköpa dem,för att få bort HA.
Ledsen, men det där begrep jag inte ett ord av.
Citera
2025-09-21, 13:21
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes

Jag menar 1%!
Varför vara 1% när man kan vara 100% liksom 😂😂
Citera
2025-09-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenroev
Nej dom är lika tuffa som dig, tangentbordskrigaren😂😂
Skillnaden att jag aldrig utgett mig för att vara nått annat. Möller gav ju tonen när de etablerade sig i Sverige.

Det dummaste du kan göra är att attackera oss. Vi är allierade med så många grupper. Du har stängt in dig i ett hörn o du kommerr faan inte ut.

Med Möller kvar hade aldrig HA varit så svagt. Han hade hellre sett dom försvinna än att se dom bli attackerade och förnedrade gång på gång.
Citera
2025-09-21, 15:33
Medlem
[quote=RuttenAlm|93022163]
Skillnaden att jag aldrig utgett mig för att vara nått annat. Möller gav ju tonen när de etablerade sig i Sverige.

Det dummaste du kan göra är att attackera oss. Vi är allierade med så många grupper. Du har stängt in dig i ett hörn o du kommerr faan inte ut.

Med Möller kvar hade aldrig HA varit så svagt. Han hade hellre sett dom försvinna än att se dom bli attackerade och förnedrade gång på gång.
[/QUOTE

Möller är ju fortfarande kvar , du vet mycket du
Citera
2025-09-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm

Du har fan ingen koll alls, du visade precis vilken jävla tomte du är 😂🤡
Citera
2025-09-21, 15:45
Medlem
[quote=Voltage|93022836]
Citat:

[/QUOTE

Sen när har han engagerat sig när nått händer I Sverige dummskalle.
Citera
2025-09-21, 16:34
Avslutad
Citat:
Sen när har han engagerat sig när nått händer I Sverige dummskalle.
Nä, just det. Det är väl det som är själva poängen.
Citera
2025-09-21, 16:37
Medlem
[quote=Voltage|93022836]
Citat:

[/QUOTE

Säkerligen kvar ,Styr inte mycket för då hade det inte gått som det går för ha.
Dom är Outlaws 2025 om inte något händer efter denna incidenten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in