Citat:
Ursprungligen postat av
Sagodjur
jag vet inte hur många exempel du vill ha, det är ju trist att du år efter år har missat detta, att du är så oerhört lite beläst och att du i princip aldrig öppnat en morgontidning under dom sista 30 år, men det är ju ditt problem om du vill gå genom livet och bara liksom rycka på axlarna och tänka "i dont know"
några fall är t ex
- en 17-årig pojke till fängelse för att ha skjutit ihjäl polismannen Andreas Danman, och hans mamma är en polis.
- ett annat fall greps en man, son till en chef inom polisen i Dalarna, i samband med en gängrazzia i Sverige 2002, där han var beväpnad med pistol och känd för samröre med kriminella
- april 2025 misstänktes en 20-årig man, som tidigare hette Christian Eriksen och var norsk medborgare, för att ha skjutit ihjäl två personer på ett universitet i Florida. Mannen var son till stadens vicesheriff
- Örebro län: Toppolitiker har son med gängkoppling: ”Har gjort vad jag kunnat som far”
tror det får räcka, har annat att göra än att googla bara för att du ingenting vet, ingenting sett, ingenting läst.
Du nämnde en politiker utan källa.
Fortfarande har du inga källor.
Expo avslöjade en toppolitiker, minister dessutom.
Verkar gå lite "sådär" för dig att googla dig till svar.
Men tanke på att du inte ens inleder meningar med stor bokstav så undrar jag hur mycket du läser själv.