2025-09-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Benny Rumell var psykopat redan när han föddes. Benny Rumell gick inte i skolans OBS-klass. Benny Rumell gick inte ens i de skolorna som var avsedda för de som hade det lite svårare. Som jag minns det gick Benny Rumell i en klass på Spinettskolan där de samlat ihop västra Göteborgs största stolpskott som var odugliga på det mesta, varav några av den är döda idag, några är pundiga missbrukare + Benny Rumell då. Göteborgs creme de la crème hamnade i den klassen. Att ha gått i den klassen var bara meriterande om de ville bli nåt inom HA eller annan kriminell organisation. Men Benny var sällan i skolan. Han stod utanför Clock på Frölunda torg och sålde stöldgods. Jag har aldrig sett Benny skratta, gråta eller ens le. Nåt mer uttryckslöst ansikte får man leta efter. Hans lillebror R var inte heller så begåvad, men han var ändå rena motsatsen. Alltid glad, snäll och skojade mycket.

Ja det var nog inte Benny Rumell som krigsveteranerna från andra världskriget hade i åtanke när de startade upp Men han är ju i gott sällskap och inte ensam om att vara efterbliven.. Hela HA Göteborg har skämt ut sig. Att huvudbyggnaden på Angels Place i Gunnilse brunnit ned till grunden talar ju också för vilka klåpare det är oavsett om de anlagt den själva eller fått extern hjälp att tutta på. Jag tror vi ser slutet på HA göteborg nu. En som myser över brasan är JP och sedan sätter jag fortfarande mina pengar på att han är inblandad i detta.

Btw återigen namnet varumärket Hells Angels.. Benämningen på bomb-, och stridspiloter under andra världskriget. Nu för tiden en samling efterblivna kriminella småpojkar som flashar med märken och kallar sig 1 % hehe, hoho, hihi
Citera
2025-09-20, 22:07
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Du har helt rätt i det 👍 Helsingborg var nr 2. Jag snurrade till det. Tar på mig skämskudden en stund 🫢 😁

Citat:
Ursprungligen postat av Lonewolf72
Helsingborg va klubb nr 2 i Sverige
Citera
2025-09-20, 23:06
Medlem
Dom har våldskapital så det räcker och blir över, om dom vill. Inte alltid vedergällning syns för gemene man.
Brandorsaken visar sig nog snart.
Olika åldrar, alla är inte 60 som någon skrev.
Försäkring på klubbhuset som brann ner, ja.
Boningshuset verkar att ha klarat sig ganska bra.
Tror nog att länsman föredrar att ”passa på” HA och Bandidos strukturen istället för alla smågängen som har likt svampar pressats upp från underjorden och bättre för samhället i stort.
Grannarna deras har inget problem med dom, tvärtom.
Citera
2025-09-21, 00:25
Medlem
Gissar på Heta arbeten... Någon har lattjat med en svets och det har gått åt helvete.
Det eller elfel.
Attentat känns inte som det mest troliga, även om det nu gäller HA:s lokaler.
Citera
2025-09-21, 00:48
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Gissar på Heta arbeten... Någon har lattjat med en svets och det har gått åt helvete.
Det eller elfel.
Attentat känns inte som det mest troliga, även om det nu gäller HA:s lokaler.
Märklig slump att svetsfadäsen sammanföll med att en bomb hittades på området. Om det nu stämmer.
Citera
2025-09-21, 03:07
Medlem
Statsminister2030s avatar
Support your local pyromaniac!
Citera
2025-09-21, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Support your local pyromaniac!

Kan det vara Brandidos?
Citera
2025-09-21, 04:10
Avstängd
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonVettvilling
Mölnlyckegäng med maskingevär?
En pistol och en revolver i kaliber 22lr kan väl inte räknas som ett "maskingevär"?

Aha ok då men dom träffade minst en HA i magen väl ?

För min del får alla storhetsvansinnade kriminella och deras lokaler brinna ner.
Citera
2025-09-21, 07:47
Medlem
sfrges avatar
Hoppas stället brinner ner.
Citera
2025-09-21, 08:29
Medlem
Valtieris avatar
Är väl bara att ta valfritt förorts blattegäng och chansen är stor att du har hittat rätt gäng som brände.

Deras modus är trots allt fega sprängningar och liknande.
Citera
2025-09-21, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Av filmen i länken att döma så lär det bli LSB vilket som.
Det där går inte att "rädda".
Rtj kommer att skydda närliggande byggnader och så får kåken brinna ned (eller upp).
LSB😀. Alltid lika kul när man hör det på Rapsen.
Citera
2025-09-21, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Det kan väl du göra, tuffing?
Det har hänt, dock som polis då jag inte är inom räddningstjänst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in