Citat:
1. Givetvis. Alla vet att negrer begår fler brott än vita. Vita afrikaner har länge terroriserats i Afrika och ligger närmare svenskarna etniskt och kulturellt.
2. Man får ta ställning till fall till fall. Om etniska svenskar ska vara i majoritet i framtiden kanske man måste kasta ut rasfrämlingar även om de är skötsamma.
2. Man får ta ställning till fall till fall. Om etniska svenskar ska vara i majoritet i framtiden kanske man måste kasta ut rasfrämlingar även om de är skötsamma.
1. Visa saklig fakta på att färgade begår fler brott än vita. Att ”alla vet” är inget hållbart argument.
Jag t ex, vet inte det. Och jag har bekanta som inte vet det.
Våra nuvarande politiker vet det alltså; hela väljarkåren vet det alltså. Då kan man ju allvarligt undra varför folk i val efter val röstar på politiker som inte följer folkets vilja. Det är ju en enkel sak att helt enligt lagar och demokratiska tillvägagångssätt i nästa val rösta på ett parti som vill respektera folkets vilja. Varför gör inte väljarna det? Och kom nu inte med kommentaren att folk är lurade, för du har ju själv konstaterat att ”alla vet” och då borde de ju inte låta sig luras. Eller hur?
Alla färgade ska alltså deporteras, även de som integrerats i samhället?
2. Du vill alltså deportera en familj som gör rätt för sig enbart p g a att personerna i den inte är etniskt svenska. Jag förutsätter att du noga tänkt igenom detta. Då ska alltså stora delar av kungahuset deporteras, drottningen härstammar från brasilianare, kungen härstammar från Frankrike.
Hur ska en familj där mamman är etnisk svensk och mannen är från Afghanistan behandlas. Förutsätt att familjen är fungerande i samhället , att både manman och pappan har arbete, att pappan talar flytande svenska och att deras barn är välfungerande i skolan.