2025-09-07, 21:39
Medlem
Kalaskjelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Vad menar du? Torrevieja har ju mer ickespanska invånare än spanjorer under högsäsong. Garanterar att det inte kommer vara några problem. De är glada för varje gram de får sälja

Jadu jag menar det jag skrev.
Dom var inte alls sugna på att jag ville bli medlem.

Men jag hittade en bra klubb där jag blev medlem, dom kunde inte särskilt mycket direkt men var glada ändå och trevliga :-)
Citera
2025-09-08, 14:06
Medlem
Rekommenderar area 420 club i Nerja! Svensk ägare dessutom va jätte trevliga testade jätte många olika grönt och hash. Gröning va så underbar mycket bättre än vad som säljs som "Cali" i Sverige för 3.5 500 kr haha. Sen hade dom Iceolator o den visa mig hur fint bra hash ska vara definitivt värt ett besök
Citera
2025-09-14, 21:29
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Rekommenderar area 420 club i Nerja! Svensk ägare dessutom va jätte trevliga testade jätte många olika grönt och hash. Gröning va så underbar mycket bättre än vad som säljs som "Cali" i Sverige för 3.5 500 kr haha. Sen hade dom Iceolator o den visa mig hur fint bra hash ska vara definitivt värt ett besök
Hur blir man Medlem där?? När jag var i BCN skicka man typ in ett formulär via klubbens hemsida. Sen bara gå dit och visa länken och bli medlem
Citera
2025-09-20, 06:03
Medlem
Kan varmt rekommendera El Submarino i Nerja mycket trevligt ställe
Citera
2025-09-20, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen23
Kan varmt rekommendera El Submarino i Nerja mycket trevligt ställe
Hur va det där? Hade dom också hash och edibles som 420 klubben eller bara Gröning, får besöka nästa gång
Citera
2025-09-20, 15:40
Medlem
Citat:
Hur va det där? Hade dom också hash och edibles som 420 klubben eller bara Gröning, får besöka nästa gång

På menyn just nu fanns 5 olika dry sift som dom gjort själva av spanska strains och oerhört mycket andra sorter utländskt.

3 egna sorter grön, 4 cali grön samt lite edibles plus vapes samt en oerhörd fin hash meny samt jättefin snacksbar och drycker av olika slag. En jättefin klubb helt enkelt
Citera
2025-09-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen23
På menyn just nu fanns 5 olika dry sift som dom gjort själva av spanska strains och oerhört mycket andra sorter utländskt.

3 egna sorter grön, 4 cali grön samt lite edibles plus vapes samt en oerhörd fin hash meny samt jättefin snacksbar och drycker av olika slag. En jättefin klubb helt enkelt
Damn! Får besöka då helt enkelt låter fint, är det turist priser eller kan man haffa drysift för 8-10 euro per g?
Citera
2025-09-20, 17:13
Medlem
Citat:
Damn! Får besöka då helt enkelt låter fint, är det turist priser eller kan man haffa drysift för 8-10 euro per g?

Absolut fanns det för dom priserna på vissa sorter men har inte testat dom, Fick ett smakprov på en färdigrullad white runtz med rosin diamonds på blev så stekt att jag glömde provsmaka det jag köpte där på plats haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in