2025-09-19, 20:39
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Det var det jag funderade på om det var men jag förstod inte hur man pratade samtidigt.

Hehe ja det beror väl på att man inte har en kuk i munnen just då utan man kanske gör annat.
Citera
2025-09-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Haha då blir det torrt. Av minst två skäl. Kanske fler.

Haha ja det förstår jag. Nästan lika illa som att råka säga fel namn till kvinnan man ligger med.
Citera
2025-09-19, 21:05
Avstängd
Severlohs avatar
Mumla tyst "du var ju skönare än *hennes kompis*", sen förnekar du det helt när hon frågar vad du sa
Citera
2025-09-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nej de kom kronologiskt. Var mest skönt att slippa träna in ett nytt namn under flera år.
Bra tips faktiskt! Ska tänka på det. Kom på mig själv att kalla någon fel namn på jobbet idag. Ett annat namn i huvudet.

Men för att återvända till trådens ämne. Visst kan fel ord orsaka skada men även hur de sägs. Och när. Och nu ger vi en massa tips på vad som funkar på oss, men de kanske inte alls funkar på andra.
Och alla incels antecknar frenetiskt....
Funderade du ens på det Nollpunktnoll när du startade tråden?
Citera
2025-09-19, 21:23
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Bra tips faktiskt! Ska tänka på det. Kom på mig själv att kalla någon fel namn på jobbet idag. Ett annat namn i huvudet.

Men för att återvända till trådens ämne. Visst kan fel ord orsaka skada men även hur de sägs. Och när. Och nu ger vi en massa tips på vad som funkar på oss, men de kanske inte alls funkar på andra.
Och alla incels antecknar frenetiskt....
Funderade du ens på det Nollpunktnoll när du startade tråden?

Jag har inget ansvar för andra människors sexliv.
Citera
2025-09-19, 21:25
Medlem
Pinoputchins avatar
"Come'on, bitch!!!" Har jag bland annat sagt i sängen och även "Yeeeah, fuuuuck" men ofta då jag var yngre..
Citera
2025-09-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Jag har inget ansvar för andra människors sexliv.
Såklart inte! Började bara fundera över denna ack så populära frågeställning
Citera
2025-09-19, 21:36
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
"Come'on, bitch!!!" Har jag bland annat sagt i sängen och även "Yeeeah, fuuuuck" men ofta då jag var yngre..

Du låter ändå som en cowboy i sängen 😄

Lite OT, men en gång blev jag örfilad så jääävla oväntat under akten, han log samtidigt också. Försökte återupprepa det hela några år senare genom att örfila en kille helt out of the blue, men det blev ingen succé tyvärr. Själv gillar jag oväntade grejer! Får maxat adrenalinpåslag av det.
Citera
2025-09-19, 21:40
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Lite OT, men en gång blev jag örfilad så jääävla oväntat under akten, han log samtidigt också. Försökte återupprepa det hela några år senare genom att örfila en kille helt out of the blue, men det blev ingen succé tyvärr. Själv gillar jag oväntade grejer! Får maxat adrenalinpåslag av det.

Sant, jag är en cowboy i sängen, tjejer gillar lite hårda tag ibland också och dirty-talk på engelska!

I like that shit..
Citera
2025-09-19, 22:33
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:

Tror aldrig jag träffat en tjej som inte gillat att man gav henne en örfil, verkar som att det är signifikant mycket vanligare än motsatsen, samma sak med att strypas.
Citera
2025-09-19, 22:53
Medlem
Nån skrev nån gång att hennes snubbe envisades med att att väsa farfar kommer farfar kommer när han kom. Det gillar dom inte verkade det som.
Citera
2025-09-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är uppfattat 🙂 Kan vara bra som kille då att kunna prata skånska flytande. Eller göteborgska om man har siktet inställt på XY...
Ja nu ligger du illa till

Nej men både dialekt, tonläge samt röst är ju så viktigt. Sånt minns man för evigt, hur någon lät. Hur en man låter är så viktigt för mig men säkerligen inte för alla. För mig kan det göra nästan allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in