2025-09-18, 13:26
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag har sett dokumentären med, så du behöver inte förklara något ur den för mig iaf.

Nu gällde diskussionen lexbase som du lite snyggt struntade i svara på här, hur tänkte du stämma dem för förtal sa du?

Vi alla här pratar om Lexbase men du verkar ha svårt att se sambandet.

Lexbase behöver följa exakt samma lagar och regler som alla andra som har utgivningsbevis. Om Schyman kan stämma Expressen, Varför skulle hon eller någon annan inte kunna stämma Lexbase?

Idag - 2025 kallar sig Lexbase till och med sig själva för "nyhetsbyrå". Så vad är skillnaden?
Citera
2025-09-18, 13:34
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007

Lexbase behöver följa exakt samma lagar och regler som alla andra som har utgivningsbevis. Om Schyman kan stämma Expressen, Varför skulle hon eller någon annan inte kunna stämma Lexbase?

Idag - 2025 kallar sig Lexbase till och med sig själva för "nyhetsbyrå". Så vad är skillnaden?
Då tycker jag du ska stämma dem för förtal helt enkelt vad hindrar dig?
Citera
2025-09-18, 13:37
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007

jag ser bara förklaringar som handlar om helt andra saker än lexbase, har du missat det?
Citera
2025-09-18, 13:58
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Det är det ju ni som gör ni tror ju det går stäma lexbase för förtal och verkar tom uppmana till det GDPR kommer bli deras dödstöt inget annat.
Det går att stämma Lexbase för förtal. Vad får dig att tro att man inte kan/får göra det? Din senila hjärna?
Citera
2025-09-18, 13:59
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
har aaldrig hänt GDPR kommer bli dras fal inte förtal, du vet verkligen inte vad du talar om.
Läs trådens senaste inlägg. Jag diskuterar inte deras "förfall" och det gjorde du inte heller. Du skrev specifikt att man inte kan stämma någon med utgivningsbevis. Det är sakligt och juridiskt felaktigt av dig.
Citera
2025-09-18, 14:14
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
jag ser bara förklaringar som handlar om helt andra saker än lexbase, har du missat det?
Det är för att du verkar helt obegåvad. Har inget med "förklaringarna" att göra.
Citera
2025-09-18, 14:14
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Läs trådens senaste inlägg. Jag diskuterar inte deras "förfall" och det gjorde du inte heller. Du skrev specifikt att man inte kan stämma någon med utgivningsbevis. Det är sakligt och juridiskt felaktigt av dig.
nej det skrev jag aldrig sluta ljug jag sa du kommer inte vara så framgångsrik i stämma lexbase för förtal för de har utgivningsbevis.

Vad får du ut av hitta på?
Citera
2025-09-18, 14:16
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
nej det skrev jag aldrig sluta ljug jag sa du kommer inte vara så framgångsrik i stämma lexbase för förtal för de har utgivningsbevis.

Vad får du ut av hitta på?
Jag fick det direkt från dig.

Citat:
Och du borde läsa på mera vad ett utgivningsbevis är för något och vad det innebär, lexbase kan i dagens läge inte fällas för förtal pgr av det.
Citera
2025-09-18, 14:18
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Jag fick det direkt från dig.
yes precis som jag skrev måste jag förklara vad det betyder med.

Jag är bara snvarig för det jag postar inte vad du förstår.
Citera
2025-09-18, 14:19
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
yes precis som jag skrev måste jag förklara vad det betyder med.

Jag är bara snvarig för det jag postar inte vad du förstår.
Du skrev att man inte kan stämma Lexbase på grund av deras utgivningsbevis. Det kan man visst.
Citera
2025-09-18, 14:19
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Det är för att du verkar helt obegåvad. Har inget med "förklaringarna" att göra.
kom med något konstruktivt då kom med något där någon stämt lexbase och varit framgångsrik med det, nu kommer det dock inte komma något.
Citera
2025-09-18, 14:20
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Du skrev att man inte kan stämma Lexbase på grund av deras utgivningsbevis. Det kan man visst.
inte för förtal lilla gubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in