2025-09-18, 13:15
Medlem
Stark-Senaps avatar
Det är väl inte ett tonårsfenomen?

Titta på bilder från röda mattan från 50-, 60-, 70-, 80- och ja t.o.m. 90-talet och folk, oavsett ålder, ser anständiga ut.
Röda mattan-bilder idag: Det är ”nakenkläder”, moonboots kombinerade med bikini, anknäbbar och silikonrövar osv. Den ena värre än den andra. Det är så gräsligt att det gör fysiskt ont i ögonen. Men kidsen apar efter med glatt humör.
Citera
2025-09-18, 13:18
Medlem
Har väl varit så i många årtionden. Det som skiljer är väl vad vi anser som luder idag. Ser vi tillbaka så tycker nog många att man inte klädde sig som luder på 00 talet men där och då tyckte nog alla att tonårstjejerna såg ut som luder även då.

Tonårstjejer strävar väl efter just det och har alltid gjort det. Hormoner och dålig självkänsla
Citera
2025-09-18, 13:36
Moderator
Nospheratus avatar
Elvis var ju högst oanständig för sin tid. För att inte tala om Marilyn Monroe. Numera skulle vilken kvinna som helst kunna gå till jobbet klädd som Marilyn Monroe. Vad som uppfattas som oanständigt av etablissemanget förändras ju hela tiden.

Jag och de flesta normala män tycker väl mest det är trevligt om brudar inte klär på sig för mycket. Det är i vilket fall absolut inget som provocerar mig kan jag säga. Då och då dyker det upp trådar här där män får någon slags sexualångest på somrarna när brudar går i kjol. För att det är tydligen skitjobbigt att behöva uthärda att se guppande bröst och kjolar när man sitter med bultande stånd och svettig överläpp. Men jag vet inte om det faller under kategorin normala män heller.

Om sen småtjejer klär sig utmanande har jag inte ens reflekterat över. Min hjärna filtrerar bort både småtjejer och småkillar i min tillvaro. Jag tror liksom inte jag ser dem. Och jag tänker definitivt inte på tolvåringar som sexuella varelser som jag ligger och grubblar över på nätterna. Det överlåter jag åt muslimer.
Citera
2025-09-18, 14:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vilka är orsakerna till att tonårstjejer klär sig som luder och vad gör föräldrarna

Nuförtiden vet jag väl inte varför, men det skulle inte förvåna mig om det handlar om samma sak som när jag var ung. En del småfröknar i typ sjuan ville ta steget in i vuxenvärlden och bli kvinnor. Och för att visa sig mogna att bli bjudna på fest hos snubbarna i 9an (där det i regel förekom alkohol och oskulder togs) så klädde de sig som små porrfilmsstjärnor, i hopp om att bli utvalda. Tror många var rätt besvikna på transformeringen till kvinna faktiskt, där många fick lite lätt hjulbent linka hem efter att skolans drummel hällt i henne en halv flaska Sangria och sen legat och skavt sönder framstjärten med en halvtorr kondom.
Citera
2025-09-18, 14:34
Avstängd
triptykens avatar
Världens äldsta gnäll: unga tjejer klär sig för slampigt.

Det finns gnäll om det tillbaka till 1910 åtminstonde.
Citera
2025-09-18, 14:36
Medlem
1754s avatar
För att dom är i puberteten och börjar bli sexuella, och vill utforska sin sexualitet. Om man har en vacker kropp så vill man gärna visa upp den också.

Tråkigt att dom behöver råka ut för hat från moralpanikmänniskor som dig.
Citera
2025-09-18, 14:37
Medlem
TjockisHaralds avatar
De gör det för att de kan göra det och ska kunna göra det.

Beror nog som vanligt på hur kändisar klär sig.
Vad media trycker på om.

Kvinnor konkurrerar mot varandra som vanligt oavsett ålder.

Same old same old
Citera
2025-09-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Det kan knappast ha undgått någon, men högsta mode just nu är att tonårstjejer klär sig som luder.

Vi pratar alltså om i stort sett alla tjejer mellan 11 och 14 år.

Alltså yngre tonåren till och med, eller i många fall inte ens tonår, vi pratar mellanstadie-åldern, en tid som inte överhuvudtaget bör vara sexualiserad.

Jeansen är extremt lågt sittande och lågt skurna.

Bara magar.

Push ups.

Djupa urringningar.

Att diskutera:

Varför ser modet ut just så här och just nu?

Ser ni ett problem med detta att unga tjejer, som inte ens har en sexualitet, ändå går omkring och sänder ut sexuella signaler till män?

Hur gör ni som föräldrar när era döttrar vill klä sig på detta vis?

Törs ni ens låta dom gå själva i t ex ett köpcentrum där killar i gäng vistas eller släppa iväg dom på festivaler?
Maktfulla pedofiler och bögar som styr modet så de ska få mer offer att skörda
Citera
2025-09-18, 14:52
Medlem
Kanske att föräldrarna klär sig så också
Citera
2025-09-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Sociala medier.

Det tror jag med.
Citera
2025-09-18, 15:15
Medlem
Kan ju bara va mena som har ont av detta.
Citera
2025-09-18, 15:35
Medlem
Gosifs avatar
Tittar TS på 11-14 åriga tjejer ofta? Hmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in