Är inte bilen på bilden från Expressen en VW? Jag kollade på Ratsit och Alexej har också en vit VW och bor i Hägersten! Men då sa den där killen att han inte ville göra sin fru orolig enligt artikeln från Expressen. Har han en fru? Om inte, så gissar jag att det är Fares
Media tenderar att alltid överdriva folks kändisskap. En person som var med 5 min som statist i film för 20 år sedan räknas som "filmstjärna". Och folk som var med i dokusåpor på 90-talet räknas av media fortfarande som "kändis" eller "profil" trots att de inte synts i media på 20-30 år. Allt för att generera klick.
Givet att det var en MENA-varelse, ingen Svensk kör med blattespråk till blåljuspersonal (eller till någon annan heller för den delen) att de ska "göra kaos" med dem.
alexei har varit med i många svenska storfilmer allt ifrån en mindre roll i Johan Falk till Beckfilm innan han på 10-talet haft bärande huvudroller i ex innan vi dör eller Top dogg serien. Bra skådis men kanske lite hetsig privat
Kanske Rafael Edholm, stod ju om honom i bladet i går, att han blivit av med körkortet. Jag skulle inte ramla av stolen, om det kom fram att han lattjar med narkotika ibland.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!