2025-09-18, 07:06
Medlem
Jag tycker ändå att det kan se rätt snyggt ut och det är praktiskt.
Citera
2025-09-18, 07:17
Medlem
citymormors avatar
Ja snälla!

Har en bekant som är 40+, springer runt i hiphop kepsar som om han vore 15..haft samma stil sen kulorna trillade ner. Patetiskt.

Förbjud keps förutom som arbetsplagg!
Citera
2025-09-18, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
ingenting tycks hjälpa. alla dessa idioter som år efter år bär keps, det tycks stå emot alla trender

efterblivna rappare bär keps.
fotbollshuliganer
fjortisar med keps bakofram
p diddy

vi spelar inte ens baseball i sverige men ändå bär den efterblivna svensken keps.

till och med inomhus

flintskalliga bär keps.

vad är det för fel på folk? varför bär dom keps jämt ?

blir gråtfärdig när jag tänker på hur illa det är ställt när det gäller den svenska mannens klädsel

hur kan man vilja efterlika p diddy när man går utanför dörren? eller bära keps även fast man INTE är flintskallig?

jag förstår inte

hela MAGA rörelsen kretsar kring att bära keps

justin bieber är känd för att bära keps

dogge doggelito samlar på kepsar och har flera tusen

Bra mot sol o regn 🙂
Citera
2025-09-18, 07:42
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Uppfinna ett medel mot flintskallighet, annars är det nog rätt kört.
Citera
2025-09-18, 08:10
Medlem
Tropicalss avatar
Struntar i om det är snyggt eller fult. Keps är praktiskt och skyddar bra mot både sol och regn. Faktiskt ett mycket underskattat klädesplagg.
Citera
2025-09-18, 08:14
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
ingenting tycks hjälpa. alla dessa idioter som år efter år bär keps, det tycks stå emot alla trender

fotbollshuliganer
p diddy

vi spelar inte ens baseball i sverige men ändå bär den efterblivna svensken keps.

till och med inomhus

flintskalliga bär keps.

blir gråtfärdig när jag tänker på hur illa det är ställt när det gäller den svenska mannens klädsel

hur kan man vilja efterlika p diddy när man går utanför dörren? eller bära keps även fast man INTE är flintskallig?

jag förstår inte

Att skydda ögonen mot sol är jätteviktigt! Jag kombinerar ofta keps och solglasögon.

En bekant till mig har fått en ögonskada pga för mycket solstrålning. Det har fått mig att tänka till och vara extra noga med att skydda mig.

Hur man ser ut är underordnat. Vi har ju bara 2 ögon.
Citera
2025-09-18, 08:24
Avslutad
Kepsar är bra att ha, det vet var och en idag!
Citera
2025-09-18, 08:25
Medlem
Finns folk som kan se problem i allt. Bry sig om hur folk klär sig. Jag har alltid keps utomhus. När det blir för kallt en (fusk)pälsmössa med skärm.
Citera
2025-09-18, 08:30
Medlem
Det är något tragikomiskt med snobbwannabes som inte fattar att mening ska påbörjas med stor bokstav.

Så om du vill att folk ska sluta bära keps så är nog steg ett att försöka bli tagen på allvar när du framför dina åskter. Ovanstående är ett bra sak att börja med.
Citera
2025-09-18, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Uppfinna ett medel mot flintskallighet, annars är det nog rätt kört.

Vadå kört?

Är själv flintis (med rakad skalle) och det är inget jag skäms för. Folk tror alltid att flintskalliga skäms och försöker dölja flinten om de har keps.

Jag bär keps för att det är skönt. Den skyddar både mot sol och regn, och framförallt så skyddar den ögonen mot starkt ljus.

Nuförtiden så finns det gott om snygga basebollkepsar utan logga. Jag brukar köpa Flexifit som är både prisvärda och snygga. Finns i en mängd olika färger.

Tror t.o.m. att TS skulle passa i en snygg och stilren keps
Senast redigerad av sound69 2025-09-18 kl. 08:37.
Citera
2025-09-18, 08:49
Bannlyst
Citat:

fotbollshuliganer
p diddy

till och med inomhus

flintskalliga bär keps.

jag förstår inte

hahahahahahahahah du är rolig men patetisk
Citera
2025-09-18, 08:50
Medlem
Hussefars avatar
Keps är ju smidigt och praktiskt. Slipper få solen i ögonen och håller håret borta. Då pratar jag om den formen med böjd skärm som var poppis på 90-talet, inte de nya kepsarna med platt skärm. Pratar vi om dem så hade jag hellre använt en fedora-hatt än en sådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in