Citat:
Ursprungligen postat av
darkdesires
Tja är kring 25-30 år och är en 100% straight man, men tänder på anal tappar.. Har testat ett par gånger ensam och tycker det är riktigt skönt när man kommer så känns det ju typ gånger 100 skönare fast man får en massa skuldkänslor efteråt.. Skulle vilja testa använda en under sex men hur tar man fram en sådan konversation med sambon utan att låta som en total fjolla?

Man hamnar ju försöka hinta lite smått nu som då men hur? Vi har ett ganska så långt ifrån vanilla sex liv men vet inte hur hon skulle reagera om jag skulle säga jag vill ha en anal tapp i röven.. då jag vet hon inte tycker om homosexuella fast att jag bryr mig noll om dom eftersom jag inte bryr mig om annat folk. Dock inga fingrar osv endast en plug som är intressant. Ser liksom inte så en analplugg som nått större på en man när så många säger det är homo då borde ju liksom en avsugning också va homo då homon också suger av varann eller? Hur många män här inne har testat en anal tapp alt anal play?
Du lägger för mycket tyngd i vad detta skitforum tycker om läggning. Du använder ord som "fjolla" som att det är fel att gilla en sak som vi biologiskt är gjorda att gilla? Vad är det för fel på ditt tankesätt? Jo, att du låtit en minoritet bestämma vad som är OK och inte för dig.
Huruvida du tycker om det eller inte är dock inte huvudfrågan utan hur du ska lägga fram det.
Enkelt: Du bara säger det. Eller ännu enklare, do bara sätter i det du vill ha i dig och så kör ni. Ifrågasätter hon är det nog dags för er att prata. Jag förmodar att hon inte ser ned på kvinnliga leksaker?
Samhällsnormer är inte något man behöver följa såvida man inte vill vara en jävla robot. Tänk lite själv. Vad gillar du? Skadar du någon annan? Varför skulle din sambo inte vilja att du har det bra? Det är fullt logiskt att du får göra precis vad du vill med din sambo så länge samtycke finns och det här är inte precis ett intrång i hennes bekvämlighet (om hon nu inte är någon religiös tomte eller liknande).
Det är inte svårt att bara prata med ens partner. Är det svårt får du jobba på den biten helt enkelt. Kommunikation är det viktigaste i ett förhållande. Finns inte det så kan du förmodligen förvänta dig att ni inom en snar framtid upphör eller förtvinar till att vara kärlekslösa.
Ingen med sunt förnuft bryr sig om att du gillar att stimulera din g-punkt. Sluta tänka som en tonåring.