Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Polisen generellt är inte längre på medborgarnas sida och i allmänhetens tjänst. De är ett band av lättkränkta mobbmedlemmar som tar alla chanser att casha in och nu visa sin ynkliga makt om någon kritiserar dem.
Nu har vi här en kuksugare till polis som fegt ger sig på en sextonåring och sitter och flinar. Men man får inte kalla honom/ henne för kuksugare utan kräket skall ta fram batongen om det vankas skadestånd. Mig och min lättkränkta heder skall ingen utmana. Jag är viktig och vad jag skall syssla med är de här svinerierna istället för att tjäna allmänheten och bekämpa brott.
Jag hoppas det finns riktiga poliser därute som också föraktar och tar avstånd från den här typen av kuksugare som missbrukar sin ställning och fullständigt missuppfattat vad att vara polis handlar om.
Ja, stackars, starckars dessa 16-år gamla gängkriminella killar som kastar in rörbomber under polisbilar, kastar sten på polis och ambulans, skjuter ihjäl folk och eldar upp bilar!
Det finns
inga som är mer lättkränkta än just dessa unga killar! Hur kan du på riktigt tycka att det är fegt av polisen att ge tillbaka genom att kräva lite respekt? SUPERBRA att man ger böter till brottslingar nu för det behövs statueras exempel för att komma tillrätta med problemet!
Det lär inte uppta polisens tid mer att ge böter för förolämpningar än det gör att bötfälla trafikbrott - polisen har kroppskameror som dokumenterar allting så det behövs knappast nån rättegång. Bara att skriva ut böter direkt och det kan idioterna som förstör vårat samhälle gott betala!