2025-09-14, 21:57
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Dif skulle haft en eller två straffar dock, så det jämnar ut sig med dåliga domare.
När då?
Citera
2025-09-14, 21:59
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
In your dreams, men grattis till ännu en säsong utan derbyseger och er kanske största prestation i modern tid idag!
Det var ju bra att ni vaskade europaspel för att satsa på SM guld, och nu vaskar ni SM guldet för europaspel nästa år hahah jävla loser förening som aldrig vunnit något. Är det inte bättre att låta proffslag som Dif spela europaspel istället, det är bättre för svensk fotboll och våran ranking. Det var ju så lätt att komma till semi och möta Chelsea i en Kalle Anka-turnering, enligt Aik och Bajen haha

Så sjukt dåliga att ni skämmer ut oss, förbundet bordet ha gett en Europaplats till Dif istället för sop bajen och Aik som inte hör hemma i Europaspel.

Och Dif har bara förlorat ett Derby i år för att vi var upptagna med europaspel.
Senast redigerad av highstakes 2025-09-14 kl. 22:04.
Citera
2025-09-14, 22:00
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
När då?
Du får väl kolla om matchen, tror det är Priske som blir dragen i armen och faller i straffområdet. Men domarna är ju blinda som vanligt.
Citera
2025-09-14, 22:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Du får väl kolla om matchen, tror det är Priske som blir dragen i armen och faller i straffområdet. Men domarna är ju blinda som vanligt.
Ska jag kolla om matchen för att du kommer med nåt befängt påstående? Så funkar det inte hörru
Citera
2025-09-14, 22:27
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ska jag kolla om matchen för att du kommer med nåt befängt påstående? Så funkar det inte hörru
befängt? Jag är rätt säker och tycker det är sjukt att sånt inte kommer med på highlights, men det skulle ju avslöja vilka dåliga domare vi har. Men jag kan nog hitta det imorgon när jag har tid.
Citera
2025-09-14, 22:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
befängt? Jag är rätt säker och tycker det är sjukt att sånt inte kommer med på highlights, men det skulle ju avslöja vilka dåliga domare vi har. Men jag kan nog hitta det imorgon när jag har tid.
Du är fan sämre än GAIS apan som sitter och rangordnar tuffaste ultras och tycker Elfsborg är stenhårda.
Citera
2025-09-14, 22:40
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du är fan sämre än GAIS apan som sitter och rangordnar tuffaste ultras och tycker Elfsborg är stenhårda.
Du missförstod nog mig, jag menade att straffsituationer ska vara med på hightlights comprende?

Så vad svamlar du om, om tuffhet osv?
Citera
2025-09-14, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vi är ju ruggigt usla idag så sett till 90 är man ändå nöjd med en pinne. Men helvete vad usla vi är på att stänga matcher. Och såklart oerhört surt att tappa segern på det sättet. Grattis Dif till andra raka säsongen utan en enda derbyseger. I andra klubbar hade spelarna knappast applåderats av planen efter en sån bedrift.

I andra klubbar pitchar man när man undviker negativt kval till divison ett.

Vem behöver glidmedel när man kan läsa här inne?
Citera
2025-09-14, 23:05
Avstängd
skogsburkans avatar
Degerfors har tagit 3 poäng av 33 möjliga efter tränarbytet.
Citera
2025-09-14, 23:07
Medlem
Rankar förra hemmamatchen mot Bajen snäppet högre men dagens insats var där uppe med det bästa vi gjort i år, inte minst defensivt. Kändes som vi hade tre man på Boudri och två på Lundgren hela matchen och kvävde Gais fullständigt.

Annars försöker jag fortfarande få grepp om Krusnell är årets fynd eller överpresterar något brutalt. Det är nästan löjligt hur bra han varit sen han kom. Motm i tre av sex matcher, bäst i laget i typ fyra, ett snittbetyg runt 8 på alla betygsidor. Det är inte så att allsvenskan kryllar av offensivt skickliga ytterbackar som är genuint bra på att försvara.
Citera
2025-09-14, 23:15
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Degerfors har tagit 3 poäng av 33 möjliga efter tränarbytet.

Henok är kung, eller inte. Märkligt val av Degerfors.
Citera
2025-09-14, 23:25
Medlem
highstakess avatar
Kai Meriluoto jävlar vilken målmaskin, gjorde ju nästan fyra mål. Storklubbarna kommer ju köpa honom. Dif skulle behöva en sådan spelare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in