2025-09-14, 19:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Hon bör inte bli uthängd eftersom hon inte skrivit något att bli uthängd för.

Förklara nu varför du tycker att hon ska bli uthängd, vad som är vidrigt, och hur hon är en psykopat.

Eller är det kanske du som är den vidriga psykopaten som bör bli uthängd?

Enligt #5431 bör hon definitivt bli uthängd.

Är du en psykopat som försvarar henne?
Citera
2025-09-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Andrew Scheer ger ett bra svar på den frågan:
Nej, det är verkligen inte ett bra svar. Vad tycker du förresten av följande citat?

It is the enemy from within. And they’re very dangerous—they’re Marxists and Communists and fascists … They’re dangerous for our country. We have China, we have Russia, we have all these countries. If you have a smart president, they can all be handled. The more difficult are, you know, the Pelosis, these people, they’re so sick; they’re so evil
Citera
2025-09-14, 19:15
Avstängd
Citat:
Nej, det är verkligen inte ett bra svar. Vad tycker du förresten av följande citat?

It is the enemy from within. And they’re very dangerous—they’re Marxists and Communists and fascists … They’re dangerous for our country. We have China, we have Russia, we have all these countries. If you have a smart president, they can all be handled. The more difficult are, you know, the Pelosis, these people, they’re so sick; they’re so evil

En klockren analys.
Citera
2025-09-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Enligt #5431 bör hon definitivt bli uthängd.

Är du en psykopat som försvarar henne?
Nej, hon bör definitivt inte bli uthängd, som alla med en IQ över 80 kan se.

Men att du är en efterbliven dåre visste jag ju redan.
Citera
2025-09-14, 19:18
Avstängd
Citat:
Nej, hon bör definitivt inte bli uthängd, som alla med en IQ över 80 kan se.

Men att du är en efterbliven dåre visste jag ju redan.

Hon är uppenbarligen en psykopat om hon skriver så där. Och du verkar också vara det, som försvarar henne.

Du måste förstå att vi normala människor inte accepterar ert beteende.

Därför är det bra att personer som Rachel Gilmore hängs ut, så att vi kan undvika henne.
Citera
2025-09-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Precis. Båda är nu på samma rått-nivå, där kryper de tillsammans nere i skiten. Wow!
Jag vet inte vad du försöker säga? Att högern ska vara den moraliska kompassen och inte reagera på vänsterpsykosen? Vore det inte bättre om vänstern rensade i sina egna led nu när de drabbas av den egna skapelsen?

Jo, cancerkulturen är ett ursprungligt vänsterfenomen. Det var säkert jätteroligt när den enbart drabbade högern, det är inte klädsamt att lipa nu när insikten om att kapitalismen aldrig delat åsikter med vänstern sjunker in.

När man har massmedia, techindustrin och brysselteknokraterna på sin sida är man inte rebell - man tillhör etablissemanget.
Senast redigerad av Fetgirig 2025-09-14 kl. 19:23.
Citera
2025-09-14, 19:20
Medlem
Citat:
Hon är uppenbarligen en psykopat om hon skriver så där.
Skriver hur? Citera och utveckla.

Citat:
Och du verkar också vara det, som försvarar henne.

Du måste förstå att vi normala människor inte accepterar ert beteende.

Därför är det bra att personer som Rachel Gilmore hängs ut, så att vi kan undvika henne.
Att du kallar dig "normal" är hysteriskt roligt

En incel, rysstroll, vänsterbliven fascist med lågt IQ, du är långt ifrån normal.
Citera
2025-09-14, 19:21
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Sajten heter ju charliesmurderers, så helt jävla fel, och den person ansvarig för Kirks död är gripen. Helt meningslös sajt. Tycker man så, finns det jävligt gott om uppviglare här på flashback, ifrån båda läger inom flera ämnen.

Citat:
Mördaren har de förhoppningsvis gripit.

De som hängs ut är vidriga personer som hånat Kirks död. De är psykopater. Det är bra att allmänheten får reda på vilka de är så att man kan undvika dem.
Citera
2025-09-14, 19:21
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Jag har funderat på samma sak. Inte en enda jag känner yrkesvägen eller privat skulle skriva under det som Kirk säger. Inte en enda.

I och för sig, Charlie Weimers ville ju få hela EU-parlamentet att hylla Kirk. Men t.o.m. i det fallet har jag svårt att tro att Weimers skulle skriva under Kirks åsikter, så min bedömning är att det var en politisk ploj. Inte världens smartaste, men bättre att det är en ploj än att det skulle ha varit på allvar.

På tal om EU, hur är det med Måwe? Hon är faktiskt ganska rabiat. Hon kanske skulle skriva under på Kirks samlade åsikter. Fast hon är väl inte egentligen svensk heller, kom jag just på...
Ja, KD har väl några bland sina mer fundamentalistiska och radikala väljare, men utåt sett är ju KD för sådana saker som Kirk ville förbjuda som abort, könsbekräftande behandling, förbud mot vapen till psykiskt sjuka osv. Tror de flesta av de väljaretyperna inte ens röstar på KD.
Citera
2025-09-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Det är oerhört ironiskt att högerrepublikanerna i USA förfasar sig över att någon blev dödad för sina åsikter (kanske, det vet vi ju inte än) och slår tillbaka genom att avskeda en massa människor för deras åsikters skull.

Ja, det är en gradskillnad mellan att dödas och att få sparken. Men det är just en gradskillnad. Principen är densamma.
asså oavsett vad man tycker om detta så kan väl personer som jobbar som läkare behålla jobbet när dom hyllade mördaren och det som hände kirk. hur ska en sån läkare bemöta en gubbe med trump keps tex? kan man som en arbetsgivare ha såna personer kvar i sin verksamhet? massa som jag sett på nätet är just folk inom vården lärare bibliotekarier sjuksköterskor osv. ingen är så dum som tillåter såna männiksor vara kvar
Citera
2025-09-14, 19:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Sajten heter ju charliesmurderers, så helt jävla fel, och den person ansvarig för Kirks död är gripen. Helt meningslös sajt. Tycker man så, finns det jävligt gott om uppviglare här på flashback, ifrån båda läger inom flera ämnen.

Så det är titeln du stör dig på? Inte att den hänger ut psykopater?
Citera
2025-09-14, 19:36
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Varför ser "gm" på den publicerade bilden (den med solglasögn) annorlunda ut mot hur han ser ut på sin mug shot? Mun, öron och näsa har ju helt olika form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in