2025-09-14, 11:39
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Det är för helvete inte kvinnans fel om mannen är otrogen med allt och alla!!!
Skulle inte Ciara, Azra Osmanovic och Marie Serneholt (och Denise Richards, Gisele Bündschen, Elizabeth Hurley, Julia Dudvenius mfl) vara vackra?!
Skulle det vara ”i jakt på innehåll” som män som Ola Rapace, Måns Zelmerlöw, Julia Dufvenius snubbe, Mikael Persbrandt osv är otrogna??!!!
Knappast..!
PAOW tex som Måns varit otrogen med, är väl så utseendefixerad, destruktiv och blåst man kan bli.
Bara lägg ner.
Måns är otrogen jämt för att han är en NARCISSIST.
Och älskar kokain
Citera
2025-09-14, 11:49
Medlem
Citat:
Det är för helvete inte kvinnans fel om mannen är otrogen med allt och alla!!!
Skulle inte Ciara, Azra Osmanovic och Marie Serneholt (och Denise Richards, Gisele Bündschen, Elizabeth Hurley, Julia Dudvenius mfl) vara vackra?!
Skulle det vara ”i jakt på innehåll” som män som Ola Rapace, Måns Zelmerlöw, Julia Dufvenius snubbe, Mikael Persbrandt osv är otrogna??!!!
Knappast..!
PAOW tex som Måns varit otrogen med, är väl så utseendefixerad, destruktiv och blåst man kan bli.
Bara lägg ner.
Måns är otrogen jämt för att han är en NARCISSIST.

Det låter som att Måns skulle vara med Ciara på nåder, hon är liksom för bra för honom och för världen, vilket j-la svammel, det har vi minsann sett motsatsen på när hennes rätta självömkande jag trätt fram . Vem har blåst upp henne, Ja antingen hon eller hennes mamma. Fi- fn för att vara med en sådan person. Då förstår jag att han sökte sig bort.
Citera
2025-09-14, 12:01
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nej, inte ens med all rätt förtjänar man att förlora allt. Människor och deras handlande beror oftast på deras mående, vad de själva varit utsatta för och inte så mycket alls om det svarta eller vita.
Vad EXAKT är det du tror att du har du bevis för?

Gör dig inte dummare än du är. Det jag skrev är redan bevisat i tingsrätten så det är upp till dig att bevisa motsatsen.
Citera
2025-09-14, 12:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Så du menar på att CJ har dåligt omdöme?
I fallet med MånsPetter är det tyvärr så. Jag tror att det råder stor enighet i detta.
Citera
2025-09-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
I fallet med MånsPetter är det tyvärr så. Jag tror att det råder stor enighet i detta.

Men då ligger det antagligen något i det som kom upp i rättegången att CJ saknar omdöme även inom andra områden som barnuppfostran, planering mm.
Citera
2025-09-14, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Några reflektioner.

Sedan Måns vann eurovision har han inte byggt någon vidare karriär. han är tv pajas i enstaka program som masked singer men han är knappast någon framgångsrik artist.

Om jag fattat saker rätt så är vingården i Skåne införskaffad under äktenskapet och rimligen bör fru Zelmerlöw ha lika rätt att befinna sig där som Måns. Hon bör dessutom ha rätt att bjuda in sina vänner utan att riskera att Måns ska slänga ut dom. Det är obegripligt att Måns hävdar att det är hans bostad som folk vägrar lämna. ett tips måns, bråka inte med Camilla Läckberg hon är rikare och långt mer inflytelserik än vad du någonsin kommer att bli)

Måns sluta och tramsa i media visa ditt ex respekt och vårda den relation till era barn var inte en patetisk fåne som du just nu är

Vilken motbjudande mening. Är det någon typ av hot gentemot MZ? Varför skriver man annars på detta sätt?

MZ har nog fullt upp med annat än att bry sig om Camilla Läckberg.
Citera
2025-09-14, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Jo, men det delar hon med Marie Serneholt och Azra Osmanovic osv.
Vad kan hon ha varit när de träffades? 28 år? Och inte speciellt intresserad/imponerad av honom alls.
Som tur är tror jag hon lärt sig nu att känna igen en narcissist och inte låta någon prata omkull henne igen när magkänslan redan sagt NEJ TACK.
Måns får hålla sig till Handen som gungar vaggan/Baby Reindeer, Paow och de 85-åriga fans som finns kvar.
Citera
2025-09-14, 13:37
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
MZ har nog fullt upp med annat än att bry sig om Camilla Läckberg.

Vad är det Måns har fullt upp med? Lägga in alla bokade konserter i almanackan 2026?😅
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-09-14 kl. 13:43.
Citera
2025-09-14, 14:03
Medlem
Citat:
Jo, men det delar hon med Marie Serneholt och Azra Osmanovic osv.
Vad kan hon ha varit när de träffades? 28 år? Och inte speciellt intresserad/imponerad av honom alls.
Som tur är tror jag hon lärt sig nu att känna igen en narcissist och inte låta någon prata omkull henne igen när magkänslan redan sagt NEJ TACK.
Måns får hålla sig till Handen som gungar vaggan/Baby Reindeer, Paow och de 85-åriga fans som finns kvar.

Det kan jag verkligen inte hålla med om. De två tjejerna har väl både omdöme och integritet samt är självständiga.

De har precis som CJ avslutat en relation med MZ men UTAN att fläka ut hela deras relation i media.

CJ saknar ju uppenbarligen alla ovanstående egenskaper.
Citera
2025-09-14, 14:06
Medlem
Citat:
Det kan jag verkligen inte hålla med om. De två tjejerna har väl både omdöme och integritet samt är självständiga.

De har precis som CJ avslutat en relation med MZ men UTAN att fläka ut hela deras relation i media.

CJ saknar ju uppenbarligen alla ovanstående egenskaper.

Och de överlevde det hela helt UTAN hjälp av Camilla Läckberg.
Citera
2025-09-14, 14:22
Avstängd
Citat:
Men då ligger det antagligen något i det som kom upp i rättegången att CJ saknar omdöme även inom andra områden som barnuppfostran, planering mm.
Det tror jag faktiskt inte, det var lögner från fam. Zelmerlöw för att försöka påverka rätten. De misslyckades totalt och fick panik när de förstod att allt de sagt nu finna att höra på Youtube.

https://youtu.be/A5rMOwe2x60?si=5dQ1yFxtWMRZAlXm
Citera
2025-09-14, 14:24
Avstängd
Citat:
Och de överlevde det hela helt UTAN hjälp av Camilla Läckberg.
De hade inga barn som MånsPetter försökte kidnappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in