2025-09-12, 15:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Hon kan gå till en second hand butik eller så kan dottern göra det åt henne.
Huh... Det där gjorde mig irritejted Hon ska inte ha någonting!
Citera
2025-09-12, 16:33
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuggeBigge12
Hennes eviga mantra om att sprida kärlek, betyder det egentligen att alla ska skänka henne pengar?

Dels det och dels att aldrig ifrågasätta något som kommer ur munnen på henne. Det är ju så jobbigt att gång på gång bli påkommen med lögner...
Citera
2025-09-12, 16:54
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Hur hade hon pengar förut när hon åkte runt, grejade med cosplay osv? Nu har hon förövrigt lagt upp en önskelista på Instagram. Har ni en airfryer över så får ni gärna ge den till henne..

Det skulle ju kunna vara så att hon egentligen inte hade de pengarna då utan började dra på sig en massa skulder som hon nu sitter och bölar över. Jag tror fortfarande tex inte på videon där hon försökte bortförklara hur hennes köpetuttar finansierades....

Hon verkar ju ha suttit i skuldträsket mer eller mindre hela sitt vuxna liv
Citera
2025-09-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey
Det skulle ju kunna vara så att hon egentligen inte hade de pengarna då utan började dra på sig en massa skulder som hon nu sitter och bölar över. Jag tror fortfarande tex inte på videon där hon försökte bortförklara hur hennes köpetuttar finansierades....

Hon verkar ju ha suttit i skuldträsket mer eller mindre hela sitt vuxna liv

Det är nog ett mönster hon haft genom åren
Köpa på avbetalning och överkonsumera för det finns alltid något Jewls MÅSTE ha !
Hon har troligen använt sin pappa också till detta eftersom även han är skuldsatt
Tur att Isabelle drog när hennes mamma började använda även henne
Citera
2025-09-13, 15:53
Medlem
Nu har pappa hittar en pantburk och ville muntra upp Jewels så han köpte en enda liten bit center i lösvikt och de blev 60 öre. Kom den lilla chokladbiten rullandes på kassabandet 😆😆😆😆 och vad kan jag göra nu för pappa tillbaka när han var så fin mot mig . Jewels kan nog ändå inte äta denna center för då har hon ju ingen mer sen eller så är hon allergisk! Haha detta börjar bli mer och mer skär komedi 😂😂😂😂😂
Citera
2025-09-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havet76
Nu har pappa hittar en pantburk och ville muntra upp Jewels så han köpte en enda liten bit center i lösvikt och de blev 60 öre. Kom den lilla chokladbiten rullandes på kassabandet 😆😆😆😆 och vad kan jag göra nu för pappa tillbaka när han var så fin mot mig . Jewels kan nog ändå inte äta denna center för då har hon ju ingen mer sen eller så är hon allergisk! Haha detta börjar bli mer och mer skär komedi 😂😂😂😂😂
Jewels lägger prislappen direkt på (inslaget) lösgodis, typ en Dumle. Pappa ville väl göra likadant med den oinslagna centern.
Citera
2025-09-13, 17:21
Medlem
Acevixens avatar
Nu berättar hon att mat swishen hon fått har gått till räkning och medicin istället. Sluta gnäll och tigg om mat när du ändå inte lägger på det. Suck
Citera
2025-09-13, 17:26
Medlem
Citat:
Det är så otroligt patetiskt !
Att hon utnyttjar honom för sitt sjuka beteende
Det märks att hon börjar bli desperat när hennes tricks inte längre funkar
Fyyy så lågt
Citera
2025-09-13, 19:48
Medlem
Citat:
Säkert hon själv som gick till Ica och köpte
Citera
2025-09-13, 20:40
Medlem
Haha i senaste videon säger hon på slutet att hon gav en vän 2000 kr i presentkort till kläder. ”NÄR jag hade det bra ställt ekonomiskt” skyndade hon att lägga till. Det har med andra ord aldrig hänt för ekonomin har väl alltid varit dålig.
Citera
2025-09-13, 21:20
Medlem
Senaste videon: ”och kan du som tittar avvara nån krona till Swish, så jag får mat jag med”

Precis som att vi är skyldiga att ge pengar, ”jag är skyldiga folk pengar till höger och vänster”
Hon kan ju inte ha nått konsekvens tänk, om man lånar måste man ju kunna betala tillbaka…
Citera
2025-09-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fontanajuice
Haha i senaste videon säger hon på slutet att hon gav en vän 2000 kr i presentkort till kläder. ”NÄR jag hade det bra ställt ekonomiskt” skyndade hon att lägga till. Det har med andra ord aldrig hänt för ekonomin har väl alltid varit dålig.
Hon ljög ju en jävla massa. Påstod att hon jätteofta brukar ge komplimanger åt folk på stan och åt lägga ut mat och kläder till hemlösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in