2025-09-14, 01:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Lastbilschaufför hade passat han faktiskt.
Köra runt, lyssna på musik, vara paranoid när någon bil/människa kommer nära lastbilen, köpa korv och porr på macken.

Sen är det ofta en koja i lastbilen där han kan runka och det viktigaste han slipper familjens närvaro.

På kvällarna kan han köra Tinder i nya städer varje kväll och upprepa sig på youtube.

Tror dock han hade haft lite svårt med snökedjor, spännband och räkna timmar han har kört.

Typ så jag tänkte sedan ballade du ur 😂
Citera
2025-09-14, 01:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Haha
Haha

Jag tror han har köpt (om han inte vore pank) en kurs i hur man blir miljonär på en vecka genom att jobba max en timme om dagen.

En sak till. Det flyger inte, baby.

Jag kanske kommer tillbaka when the shit hits the fan för det här eländet går inte ans att titta på för skojs skull längre. Kämpa, kämpa, KÄMPA högstadiekompetens-baronen, det blir säkert toppenbra i slutändan ""

Ja ni verkar ju spekulerat mer i detta än mig, men lastbilschauffören tror jag visst han passat som 😂 Kunde inte bry mig mindre (med Axels röst). Men blir väl kul att se hur det slutar!
Citera
2025-09-14, 09:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Vad hände med de där ascoola vinterkängorna han köpte i somras? De har inte förekommit på bild på länge nu. Senaste IG-bilden har han dina vanliga vita tjej-gympakängor. Inget konstigt dock då vi vet att han är ”feminist och gillar tjejgrejer” men som vanligt är det skumt när den porrskadade ÄckelBaronen är eld och lågor om något.
Är vinterkängorna redan sålda? Stämmer isåfall väl överens med PlaneringsBaronens tänkande.
Citera
2025-09-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja ni verkar ju spekulerat mer i detta än mig, men lastbilschauffören tror jag visst han passat som 😂 Kunde inte bry mig mindre (med Axels röst). Men blir väl kul att se hur det slutar!
Alla såna här spekulationer blir astråkiga eftersom det stupar på att baonen vägrar jobba med något annat än youtube.
Citera
2025-09-14, 09:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Tror det är den här utbildningen den porrskadade ÄckelBaronen ska gå:
https://kui.se/utbildning/yh/uppdrag/psykisk-ohalsa-suicid-och-suicidprevention/

Du har schemalagda onlinelektioner 1 gång i veckan.
Låter soft men jag är säker på att det är på tok för stort commitment för Baron af Ollon.

…men, låt säga att han faktiskt lyckas genomför den och får ett diplom. Vem ska anställa honom? Ska han köra det i sin enskilda firma ihop med youtubandet?

”Alla mina vänner tycker det är en bra idé!” säger han och räknar upp Anjo, Motvikt, sin bror, sin mamma och Baronessan. Det var väl alla det?

Nu är bara frågan hur han ska finansiera det för han sitter just nu och bara skakar av lycka men samtidigt irriterad för att han inte fått börja än!

Heja!
Citera
2025-09-14, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
https://kui.se/utbildning/yh/uppdrag/psykisk-ohalsa-suicid-och-suicidprevention/

Låter soft men jag är säker på att det är på tok för stort commitment för Baron af Ollon.

…men, låt säga att han faktiskt lyckas genomför den och får ett diplom. Vem ska anställa honom? Ska han köra det i sin enskilda firma ihop med youtubandet?

”Alla mina vänner tycker det är en bra idé!” säger han och räknar upp Anjo, Motvikt, sin bror, sin mamma och Baronessan. Det var väl alla det?

Nu är bara frågan hur han ska finansiera det för han sitter just nu och bara skakar av lycka men samtidigt irriterad för att han inte fått börja än!

Heja!
Finns bara ett problem, han uppfyller inte behörighetskraven (gymnasiekompetens)
Citera
2025-09-14, 10:33
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Heja!

Tar väl en vecka innan Studiebaronen hänger ut läraren på sin kanal för något.
"En gammal elev till läraren har mailat mig" är en trolig rubrik till en video.
Citera
2025-09-14, 11:09
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Lastbilschaufför hade passat han faktiskt.
Köra runt, lyssna på musik, vara paranoid när någon bil/människa kommer nära lastbilen, köpa korv och porr på macken.
Sen är det ofta en koja i lastbilen där han kan runka och det viktigaste han slipper familjens närvaro.

På kvällarna kan han köra Tinder i nya städer varje kväll och upprepa sig på youtube.

Tror dock han hade haft lite svårt med snökedjor, spännband och räkna timmar han har kört.
Skulle vilja se han backa med släp 🤣
Som inte ens kan köra en mercedes rakt fram utan att riva sönder saker.

Han hade fått prenumerera på fogskum
Citera
2025-09-14, 11:16
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Finns bara ett problem, han uppfyller inte behörighetskraven (gymnasiekompetens)
Ouch! Trodde allt var täckt men det som man tog mest för givet fallerar så klart.
Hur kan man sakna gymnasiekompetens som 35-årig familjefar som bara gått hemma och latat sig???
Citera
2025-09-14, 11:18
Medlem
Anatoliys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Skulle vilja se han backa med släp 🤣
Som inte ens kan köra en mercedes rakt fram utan att riva sönder saker.

Han hade fått prenumerera på fogskum
Enligt han själv är han kung på att backa med släp... Troligtvis baserat på att han sett sin farsa göra det och sedan utgått från att han nu lärt sig allt om saken.
Citera
2025-09-14, 11:36
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Kanske certifierad inredare på 12 veckor? Han har bevisligen ett öga för feng shui, färgsättning och smakfull design så det skulle kunna passa honom
Citera
2025-09-14, 11:53
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Kanske certifierad inredare på 12 veckor? Han har bevisligen ett öga för feng shui, färgsättning och smakfull design så det skulle kunna passa honom

Och sedan ett eget teveprogram kanske, "Grand Runkkojedesigns"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in