2025-09-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
https://x.com/TimcastNews/status/1966524716132257888

Schack Matt.
Fantastisk källa. Verkligen. Säg vill du köpa en äkta bit av Berlinmuren?
Citera
2025-09-13, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Det som var ristat på kulorna placerar honom långt ut på högerkanten. Får se om din boomerhjärna kan klura ut varför.

Du sitter och sprider så mycket skit. Har du panik? Är Antifa höger eller vänster?
Citera
2025-09-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Du sitter och sprider så mycket skit. Har du panik? Är Antifa höger eller vänster?
Vad har det med saken att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vilken vänster menar du? Amerikansk vänster? Internationell vänster? Svensk vänster? Kan du ge några exempel på detta?

Vänsterfolk här inne samt på sociala medier i USA. Hänger du med i vad som skett senaste dygnet?
Citera
Avslutad
Citat:
Det som var ristat på kulorna placerar honom långt ut på högerkanten. Får se om din boomerhjärna kan klura ut varför.

En anti nazistisk sång samt ”hej fascisten, fånga!” Berätta hur det är långt ut på högerkanten? Du är en av dom som bidrar med mitt hat mot vänstern, ni har så jävla svårt att inse fakta att även ni felar (och det många många gånger). Tack för hatet!!
Citera
Medlem
Citat:
Vad har det med saken att göra?

Ja fundera på det du.
Citera
2025-09-13, 10:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Att sprida Antifa slagord är betydligt värre än att han skulle varit demokrat. Han var uppenbarligen en våldsbejakande vänsterextremist, demokrat eller ej.
Nyckel ordet är ingen Demokrat, och därmed inbördeskrig över detta vore patetiskt och med tanke på att de bråkar med otroligt få nu.
För vänsterextremism om nu det är verkligen så, den är mycket sällsynt.

Dock kulorna, hur förklarar du bort dom och det budskapet?
Citera
2025-09-13, 10:33
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Alltså, läs denna artikel bara:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/QMGWpJ/charlie-kirks-misstankte-mordare-kom-fran-en-trump-familj

Speciellt under ”budskap på kulorna”.
Jag har läst budskapen på kulorna, vet inte riktigt vad "If you read this you are gay LMAO" har med antifascism och göra. Det går att vinkla åt båda håll här.

Noterar också att aftonbladet har med citatet från The Guardian som nu har tagit tillbaka det påståendet (jag länkade det).

Det kan ju också bara vara så att Tyler helt enkelt inte gillade Kirk och detta inte är politiskt motiverat av honom. Mycket memes och konstiga meddelanden gör inte det hela lättare att förstå.
Sen att efterspelet har blivit väldigt politiskt är en annan tragisk sak.
Senast redigerad av srsbiz 2025-09-13 kl. 10:36.
Citera
2025-09-13, 10:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Och ändå kan du inte ens skriva på ordentlig svenska... Lol.

I övrigt så gråter nu GOPniks över att de inte längre kan skylla mordet på invandrare:
https://www.yahoo.com/news/articles/utah-governor-laments-t-blame-205416929.html
Utah Governor Laments He Can’t Blame an Immigrant for Kirk’s Death
Utah Governor Spencer Cox expressed regret on Friday that he was unable to blame Charlie Kirk’s assassination on an immigrant. "-For the last 33 hours, I had been praying that this person (who murdered Charlie Kirk) was from another country. That he was not one of us because we are not like that. But it was one of us."
Liksom den där fetisen som försökte fimpa Dear Leader i början av sommaren så verkar det vara 'purity testing' på gång inom GOP-sekten: Förklarar varför Elon Musk håller sitt spädbarn som en mänsklig sköld framför sig hela tiden i offentliga sammanhand numera.

Du svarade inte på min fråga
Citera
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Varför skriver du här? Du har ju inte ett rätt. Var får du transsexuell ifrån? Det var han inte. Vapenfetischist som alla MAGA var han.

Varför skriver du själv här? Er vänstershill fungerar inte. Jag är mullvad i samma discord-servrar som du själv, jag vet vad som försigår. Ni försöker Deny, Lie, Divert och få det att låta som det inte var en transexuell vänsterextremist...

Men det var det ju, står svart på vitt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
En anti nazistisk sång samt ”hej fascisten, fånga!” Berätta hur det är långt ut på högerkanten? Du är en av dom som bidrar med mitt hat mot vänstern, ni har så jävla svårt att inse fakta att även ni felar (och det många många gånger). Tack för hatet!!
"Om du läser detta är du bög" berätta hur det är långt ut på vänsterkanten.

Ingen till vänster har sjungit Bella Ciao på hundra år. Den används ironiskt av ytterhögern idag.

Boomer
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
https://x.com/TimcastNews/status/1966524716132257888

Schack Matt.

Ganska uppenbart.

Det verkar bara vara svenska vänsterblivna som inte vill acceptera det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in