Citat:
Ursprungligen postat av
Unlucky-Monkey
Vänstern mördade småbarnspappan Charlie Kirk, men de dödade inte hans idéer och arv. En ny eld har tänts inom miljoner av människor som vaknat upp politiskt till den råa verkligheten som socialdemokratin skapat med sin hatretorik! Med hopp, kärlek, och kamp så kommer vi förpassa wokismen och alla andra vänsterextrema ideologier till historiens skräphög!
Tack Chark Kirk för ditt bidrag, vi andra tar nu över facklan och sprider hoppet vidare för att rädda världen från vänsterns hat och hot!
Jag är Charlie Kirk
Du kommer vara saknad inte bara av din familj!
https://www.youtube.com/watch?v=mNBiq3eX24M
Här har vi ännu en person som behöver andas och ta det lugnt.
Först och främst. Personen som sköt Charlie Kirk är en Trump-anhängare som verkar älska vapen så mycket att han säkert har sex med dom varje kväll innan han somnar. Som vi vet är alla dessa egenskaper som är synonymt med vänstermänniskor. Eller vänta nu...
Och sedan när gick socialdemokratin från att vara för godtrogen och välkomnande till att helt plötsligt sprida hat?
Ta det lugnt. Som jag påpekat innan, INGEN vinner på detta. Om ansvaret ska läggas på någon, lägg det på personens föräldrar och psykiatrin som inte gjort sitt jobb.
Vi är alla Charlie Kirk. Som förälder lider jag med hans änka och två barn som måste leva utan sin partner och sin pappa.