2025-09-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Tyler Robinson är mördaren, han är eller sympatiserar med antifa, en vänsterextrem terrororganisation som med våld och terror vill tysta patrioter,konservativa, libertarianer och nationalister!
Hans hat mot Charlie Kirk fick han begå sitt råa och hänsynslösa mord på småbarnspappan och den mycket omtyckte frihetsälskande debattören Charlie Kirk.

Ett hat som byggts upp av lögnpressen, smutsmedia,gammelmedia där personer som Charlie blir måltavlor för att de hängs ut felaktigt och kriminellt som "högerextremister", "fascister" "nazister", "rasister" etc. Även hela skolväsendet som infiltrerats av 68-generationen är direkt skyldigt! Det har vi sett med liknande ex. där lärare och skola legitmerat våld och tystnads kultur gentemot SD.

Och hur mår Sverige idag? Inte bra, skyll inte på oss som sa sanningen! Samma sanning som du på ifrågasätter, det är för komiskt bara!

Vad är det som inte stämmer nu igen? Precis
Nästan ingenting du skriver stämmer, bara en massa svammel om transor. Jag är tex libertarian. Hur får du ihop det med ovan svammel?
Citera
2025-09-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Att "ta sig tid" betyder i allmänt språkbruk att man gör en uppoffring för någon annan. Charlie Kirk spenderade sin tid med att försöka "äga" illa förberedda, korkade, amerikanska college-ungdomar på video för egen vinning. Det är något helt annat.

Men du baserar väl ändå denna tro på något? Eller är det helt taget ur luften? Varför då ens skriva det?

Ok, märkligt val att skriva som du gjorde då, bara.

Nej då vännen. Man kan ta sig tid att klippa gräsmattan och man kan ta sig tid att vila osv. Om dom var korkade är det ju inte CK:s fel. Kön var ofta öppen för alla.

Han hade en fin kärnfamilj och man ser att hans barn är trygga med honom. Har du något som motbevisar min tes eller?

Nej då gumman, det är inte märkligt.
Citera
2025-09-12, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Republikanerna lär få en boost av detta terrormord på en republikansk sanningssägare...samma som i Sverige där SD kommer att få en boost av vänstervridna Stasi-mediernas förföljelse av Jessica Stegrud.
Eat shit mothafakkers !
Nja, jag tror inte det. I USA fokuserar man på ekonomin som Trump fullständigt håller på att rasera.

I Sverige är det väl 78% som inte tycker att kärringen är vettig. Hennes intelligens vet vi vad den är när hon förnekar att dinosaurier funnits trots skelett. Förstår att du tänder på henne, men få eller ingen intelligent attraheras av någon som är så rabiat kristen att man inte förstår att jorden är äldre än 10 000 år.
Citera
2025-09-12, 21:07
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Republikanerna lär få en boost av detta terrormord på en republikansk sanningssägare...samma som i Sverige där SD kommer att få en boost av vänstervridna Stasi-mediernas förföljelse av Jessica Stegrud.
Eat shit mothafakkers !
Ungefär som sossarna boostades av Palmemordet och Anna Lindh mordet.
Det är nog så det funkar.
Men den här killen hade i alla fall inte jag hört talas om innan han mördades
Citera
2025-09-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
The Grayzone har en bra artikel om Kirk och Israel.

https://thegrayzone.com/2025/09/12/charlie-kirk-netanyahu-israel-assassination/

Han har varit finansierad av dem hela tiden. Men blev väldigt obekväm med det efter Israel påbörjade folkmordet i Gaza, bombade Iran och han fick insider-syn på hur Israel sätter agendan för Trump. När han klagade och försökte skapa en America First-linje så tillrättavisades han.

Känns lite som att Israel var missnöjda med Ben Shapiro som folk hade svårt att sympatisera med så dom såg till att sprida ut sina betalningar på flera andra "förhoppningar". Inte konstigt att palestinier fått så mkt skit tidigare speciellt online då de behöver försvara sig irl.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nästan ingenting du skriver stämmer, bara en massa svammel om transor. Jag är tex libertarian. Hur får du ihop det med ovan svammel?

Hade du varit libertarian hade du insett att han har rätt i sin kritik av vänstern. Du är på din höjd en fejk libertarian.
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Se detta klippet och säg mig vad är det för monster och ondska som manifesterar de sig hos de firar mordet på en demokratisk, yttrandefrihets älskande pappa! Den onska den vänsterliberala och socialdemokratiska sidan visar, är psykopatiskt och sjuk, så sjuk att det borde kriminaliseras! Inte undra på att man hittar pedofiler och sadister i wokerörelsen!

Hur kan man fira mordet på dessa barns pappa?
https://www.youtube.com/watch?v=mNBiq3eX24M
Citera
2025-09-12, 21:09
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Republikanerna lär få en boost av detta terrormord på en republikansk sanningssägare...samma som i Sverige där SD kommer att få en boost av vänstervridna Stasi-mediernas maniska förföljelse av Jessica Stegrud.
Eat shit mothafakkers !
Sanningsägare?

Så gud gav AR-15 till folket enligt dig?
Citera
2025-09-12, 21:10
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Se detta klippet och säg mig vad är det för monster och ondska som manifesterar de sig hos de firar mordet på en demokratisk, yttrandefrihets älskande pappa! Den onska den vänsterliberala och socialdemokratiska sidan visar, är psykopatiskt och sjuk, så sjuk att det borde kriminaliseras! Inte undra på att man hittar pedofiler och sadister i wokerörelsen!

Hur kan man fira mordet på dessa barns pappa?
https://www.youtube.com/watch?v=mNBiq3eX24M

Är det ett sätt att flytta på fokuset från det faktum att mördaren är en VIT MAN SOM ÄR MAGA?
Citera
2025-09-12, 21:11
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du är dig lik, springer iväg som en liten bitch så fort du får några frågor. Patetiskt
Nej det är du som är den fega här. Du framförde en åsikt om att ifall Kirks åsikter ledde till våld var det hans eget fel. När jag då vänder på resonemanget och förde fram samma sak från andra sidan och ställde frågor om det, smet du iväg som den lilla mes du faktiskt är. Svara på det det först, om du kan? Men det kan du inte. Det vet du själv.

Du svarade inte på mina frågor, som en falsk vänsterbög och försöker med annat då. Komma här och säga att jag inte har läst historia. Så jävla billigt. Hela din världsbild bygger på falska narrativ som allt med vänstern.

Du vet ingenting.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Hur var det med att önska död åt andra?
Var inte det en vänster- och böggrej?

Hat föder hat, det är känt sen länge. Jag har alltid stört mig på vänstern men inte önskat livet ur någon, förrän nu. Folk som hyllar att en man blir avrättad framför sina barn förtjänar exakt samma öde, och det hoppas jag att någon sjuk individ ger dom!
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Nej då vännen. Man kan ta sig tid att klippa gräsmattan och man kan ta sig tid att vila osv.

Jag pratade om språkbruk avseende andra människor och du börjar prata om döda ting. Du skämmer ut dig själv

Citat:
Om dom var korkade är det ju inte CK:s fel.

Citat:
Han hade en fin kärnfamilj

Baserat på vad?

Citat:
och man ser att hans barn är trygga med honom.

Hur? Baserat på vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in