2025-09-12, 20:16
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Precis. Och han var även sionist.

Aha, då förstår jag varför flashbackhögern ryckt ut för att få spy ur sig lite hat.

Är detta sant, att han var sionist, så var ju mordet ännu mer förståeligt.

Att skjuta en sionist idag, är ju likvärdig med att skjuta en nazit 1940.
Inget konstigt alls.
Citera
2025-09-12, 20:18
Medlem
BombaySaphires avatar
People are Deciding to Leave the Democratic Party after the Charlie Kirk Event that Happened at a University in Utah.

Herregud alltså. Amerikanerna är verkligen inte de smartaste personerna i världen.

https://youtu.be/0TNsigyhXVw?si=_XZmty275R06L4-o
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Trump sörjer sin vän Charlie Kirk

https://x.com/atrupar/status/1966527303724278261?t=19QwgzCi3XbIwNp9wuUG_w&s=19

Q: My condolences on the loss of your friend Charlie Kirk. How are you holding up?

TRUMP: I think very good. And by the way, right there you see all the trucks. They just started construction of the new ballroom for the White House, which is something they've been trying to get for about 150 years. And it's gonna be a beauty. It'll be an absolutely magnificent structure.
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Nej jag röstar höger gillar Trump och Charlie Kirk. Jag ville inte att han skulle bli mördad. Men han blev mördad för att konservativa inte vågar kritisera vapenlagarna det minsta lilla. Det ledde till hans egen död. Jag vill att även MAGA-rörelsen ska inse detta.

Vapnen skjuter inte av sig självt, det är oftast en dåre med en vänsterextrem psyksjuk världsbild som tror sig göra rätt när "hen" följer medias order att ha ihjäl en"högerextremist" läs normal person. Alltid samma visa!
Som jag har sagt du kan inte införa svensk feminism och anti-vapen lagar, när det är mer än självklart att bära vapen i Amerikat. Däremot måste det ju finnas kriterier och göras bakgrunds undersökningar på alla som inskaffar vapen men det hade inte hjälpt i det här fallet. Med tanke på att den vänsterblivne växte upp på ytan iaf i en normal medelklass familj, utan mongot har hjärntvättats av lögnpressen samt av skolan till att begå det fasansfulla pappamordet! Nu kommer Tyler brinna i helvetet för resten av sitt fjuttiga liv både kroppsligt och själsligt!
Citera
2025-09-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Vapnen skjuter inte av sig självt, det är oftast en dåre med en vänsterextrem psyksjuk världsbild som tror sig göra rätt när "hen" följer medias order att ha ihjäl en"högerextremist" läs normal person. Alltid samma visa!
Som jag har sagt du kan inte införa svensk feminism och anti-vapen lagar, när det är mer än självklart att bära vapen i Amerikat. Däremot måste det ju finnas kriterier och göras bakgrunds undersökningar på alla som inskaffar vapen men det hade inte hjälpt i det här fallet. Med tanke på att den vänsterblivne växte upp på ytan iaf i en normal medelklass familj, utan mongot har hjärntvättats av lögnpressen samt av skolan till att begå det fasansfulla pappamordet! Nu kommer Tyler brinna i helvetet för resten av sitt fjuttiga liv både kroppsligt och själsligt!
Självklart skjuter inte vapnen av sig själv. Men jag skulle t.ex inte kunna skjuta ihjäl Reinfeldt här nu ikväll som jag hatar mest i Sverige. För jag har inget vapen att göra det med. Och jag kan inte bara gå till affären och köpa det heller. Och jag känner ingen med vapen heller. Jag kanske på sikt kunna hitta ett illegalt vapen, men då hade jag också varit totalt oerfaren att använda det.

Men jag tror inte heller att avskaffa 2nd admentment som en lösning. Men en lösning vore bakgrundskontroller och väntetid på att få köpa vapen. Och sedan bör inte ALLA typer av vapen vara tillåtna. Man måste inte ha ett långdistansvapen för att försvara sig.
Citera
2025-09-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey

Jaså?
statistiken säger annorlunda:
https://apnews.com/article/homicide-center-crime-38ea83109a8e97f263d7fc60367b39af?utm_source=chatgp t.com

Citat:
The report, provided to The Associated Press ahead of its public release Thursday, also found that all extremist killings identified in 2022 were linked to right-wing extremism, with an especially high number linked to white supremacy.
Citera
2025-09-12, 20:24
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille

Q: My condolences on the loss of your friend Charlie Kirk. How are you holding up?

TRUMP: I think very good. And by the way, right there you see all the trucks. They just started construction of the new ballroom for the White House, which is something they've been trying to get for about 150 years. And it's gonna be a beauty. It'll be an absolutely magnificent structure.
Verkar inte som Trump sörjer floder.
Han är nog nöjd att fokus flyttar från Epstein, Ukraina och Gaza.
Citera
2025-09-12, 20:25
Medlem
0rganets avatar
Vänsterextremistiske transans (MGM) bil:

https://x.com/s_rumpfwhitten/status/1966525303133467113

Citera
Medlem
Regeringsbildares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Aha, då förstår jag varför flashbackhögern ryckt ut för att få spy ur sig lite hat.

Är detta sant, att han var sionist, så var ju mordet ännu mer förståeligt.

Att skjuta en sionist idag, är ju likvärdig med att skjuta en nazit 1940.
Inget konstigt alls.
Kirk var inte sionist, även om han stod bakom staten Israel till viss del. Han blev ju anklagad ett flertal gånger för att vara antisemit och för att han beskyllde judarna för flyktingkaoset i USA och att de kontrollerar stora instutitioner m.m.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Det är officiellt bekräftat sen i morse. Men det hans kompis visade polisen (och som de tog screenshots av, eftersom ingen hade konto på Discord som han kunde forwarda till ) var posts om geväret och att det var gömt i en buske och att han borde hämta det (nåt i den stilen, beskrivningen i nyheten lät också smått förvirrad).

Men hela det här "antifa"-köret har lagts till på politiska grunder, verkar det som. Eller kanske för att det säljer bättre, när det gäller vissa medier.

Jo jag läste om det tidigare men ville bara kolla igen då jag kommenterade ett inlägg där det diskuterades.

Det kommer väldigt mycket information vid liknande händelser och allt stämmer inte såklart.

Det borde komma fram en del information dock, dels lever han och verkar ha kontakt med sina föräldrar osv. Möjligen kan man hitta en hel del på hans dator osv.

Det är talande att han lämnade studierna, verkar ju varit över medel i prestation tidigare. Vad han sysslat med i hemmet verkar handla om datorspel och degenererande aktivitet istället för träffa nån brud och knulla för allt tyget håller som man mår bra av i den åldern.

Är ju rätt bra stört att skjuta ihjäl en meningsmotståndare inför en publik på 3000pers och sen bli ledd till häktet av sin far.

En annan obekräftad uppgift gör gällande att han inte alls var någon vän av Gud. Iaf inte av kristna följare.. men om det stämmer får vi kanske veta längre fram.
Citera
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille

Tror inte Trump "gives a fuck" angående Charlie Kirk.
Är det sant, som det sägs i tråden, att Charlie Kirk var sionist, så tror jag inte Trump gillade honom.
Citera
2025-09-12, 20:27
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Självklart skjuter inte vapnen av sig själv. Men jag skulle t.ex inte kunna skjuta ihjäl Reinfeldt här nu ikväll som jag hatar mest i Sverige. För jag har inget vapen att göra det med. Och jag kan inte bara gå till affären och köpa det heller. Och jag känner ingen med vapen heller. Jag kanske på sikt kunna hitta ett illegalt vapen, men då hade jag också varit totalt oerfaren att använda det.

Men jag tror inte heller att avskaffa 2nd admentment som en lösning. Men en lösning vore bakgrundskontroller och väntetid på att få köpa vapen. Och sedan bör inte ALLA typer av vapen vara tillåtna. Man måste inte ha ett långdistansvapen för att försvara sig.

Kriminella verkar ju lösa vapen om de verkligen behöver, då kanske du har en moral och etik att man inte skjuter första person somman inte håller med.

Sedan är det fakta att Reindfeldts öppna era hjärtan politik har lett till massmord och grova våldsbrott i Sverige, där oskyldiga har drabbats tex Tommie Lindh. Så skulle han tas utav dagar för sin politiska "gärning" med att förstöra Sverige så finns det acceptans och förlåtelse för det. Det går inte att säga det är fel pga hans hans illgärningar mot det svenska folket. Ruinfeldt är högst ansvarig för den grova kriminaliteten som fortfarande förpestar Sverige tillsammans med våldsbejakande socialdemokraterna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in