2025-09-12, 19:08
Medlem
Vem är TYLOR ROBINSON?

Namn: Tylor Robinson
Kön: Man
Ålder: 22
Utbildning: ?
Arbete: ?
Flickvän/Pojkvän: ?

Far: Matt Yrke: Polis
Mor: Amber Yrke: Vård

Mordvapen: "high-powered bolt action rifle" = Mauser M 98
Bevismaterial: skoavtryck, övervakningsfilm, ammunition med ingraverade vänsterextrema budskap, gevär, vittnen. Symbolen med tre nedåtriktade pilar är Antifas symbol "three down arrow symbols".
Vapenträning/vapenvana:
Fordon till och från mordplatsen: Dodge Challenger färg grå.
Politisk hemvist: Tydliga sympatier med Antifa.

Fyll på med mer information.
Senast redigerad av darkestpassenger 2025-09-12 kl. 19:39. Anledning: stavfel m.m.
Citera
2025-09-12, 19:09
Medlem
Ducadreams avatar
jag är chokad över hur skicklig han var med vapnet och hur bra han prickade. Är han tränad på något sätt? Skrämmande.
Citera
2025-09-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
jag är chokad över hur skicklig han var med vapnet och hur bra han prickade. Är han tränad på något sätt? Skrämmande.

Eller så hade bara rent jävla flyt.

Hade han som försökte skjuta ihjäl Trump istället för örat, träffat mitt i plytet (var ju inte så långt ifrån liksom) så hade ju även han utmålats som en obehagligt god skytt.
Citera
2025-09-12, 19:15
Medlem
Min gissning. Militär/jägare. Hade någorlunda bra betyg. Duktig på att fokusera inom vissa områden. Jobbat på mcdonalds men har inget jobb nu utan går militär.
Högerprofil men fick utbetalt i krypto för mordet.
Hade säkert en partner lite löst sammansatt.

Detta är min gissning blir intressant att se om jag har något rätt.
Citera
2025-09-12, 19:17
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:

Kikarsikte. Inte så svårt då, Ingrid & Maria tar upp det.

https://www.youtube.com/watch?v=YEmG4OJwlBo
Citera
2025-09-12, 19:18
Medlem
Citat:
Skumläste lite på 4chan/pol tidigare och där fanns en massa bilder ur hans liv. Verkade som att han varit vapenintresserad och övat skytte sedan barnsben (om detta stämmer det vill säga).
Citera
2025-09-12, 19:24
Medlem
Hellesylts avatar
Stackar familj som måste leve vidare med detta. Hur kommer grannar, kollegor och vänner att reagera?
Citera
2025-09-12, 19:25
Medlem
IanMcEwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigra2005
Eller så hade bara rent jävla flyt.

Hade han som försökte skjuta ihjäl Trump istället för örat, träffat mitt i plytet (var ju inte så långt ifrån liksom) så hade ju även han utmålats som en obehagligt god skytt.
Fast det var ju bra att träffa örat utifrån omständigheterna. Mordet på Charlie Kirk var en piece of cake då det inte fanns någon bevakning överhuvudtaget och definitivt inga counter-snipers redo att ta ned honom.

I faller Trump var säkert adrenalinet skyhögt med tanke på den mediala och säkerhetsmässiga bevakningen av Trump.
Citera
2025-09-12, 19:28
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Denna tråd blir intressant att följa. Man vill ju veta vad det är för en kuf som gjort detta.
Citera
2025-09-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Sjukt hur en fascist mördar en man som av majoriteten ses som en hjälte

Tyler Robinson var Antifa sympatisör.
Citera
2025-09-12, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Tyler Robinson var Antifa sympatisör.

False flag för att kunna terrorklassa antifa, Trump ville även det förra gången.
Citera
2025-09-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorCitron81
Denna tråd blir intressant att följa. Man vill ju veta vad det är för en kuf som gjort detta.

Tack.

Startade tråden för att samla in information om vem denna mördare är, bakgrund, socialt liv, uppväxt, familj, psykologisk profil och så vidare.

Är seriöst nyfiken på vem den här personen är.

Tycker att det var ovanligt tyst om killen som försökte mörda Donald J Trump.

I det här fallet när GM lever och med kommande rättegång så tror jag att precis allt om denna mördare kommer att komma fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in