Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Hur kan de vara så snälla då, de som tillhör Flashback-eliten och de som är riktiga nationalister? Och hur kan de sverigdemokratiska Thailandsgubbarna vara så sadistiska, psykopatiska och elaka hela jävla tiden? Stornäsa. Min näsa är jättestor för att vara så här vit och snäll. Nationalisterna är som en elit, medan de väldigt svenska SD:arna är som idioter. Jag bokade ingen resa till Spanien eller Irland igår, kanske gör jag det ikväll. Flashback-eliten imponerar på mig nu i en tråd om Charlie Kirk. Nu är de som allra bäst! Det finns ingenting bättre än Flashback-eliten! Lillflickan, varför är hon så himla dum i huvudet då? Och varför finns det ingen som helst sanning bakom det här med att människor kan vara själsfränder med varandra? Livet är så tråkigt. En fråga till er nationalister: Vad är det som får er att orka kämpa vidare när ni märker att nästan alla av vårt folk är fårskallar?
Själv är jag framför allt mån om vår ras och våra rasliga fränder i norden.
Jag bär ett ansvar för dom svagaste av mina germanska systrar och bröder och naturligtvis även för som som inte har så många förståndsgåvor.
Det är svårt att acceptera ett så många av dessa de våra är korkade och tror på dom socialdemokratiska lögnerna som juden viskar i deras öra. Ja det är tragiskt.
Jag lever för den dagen när människor av vår egen ras börjar sträva uppåt mot ljuset och höja sig, istället för att söka sig neråt till kloakerna.