Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
En intressant grej är i denna presskonferensen som släpptens nyss så säger chefen för FBI när han avslutar sitt anförande - "Lastly, to my friend Charlie Kirk, rest now brother, we have the watch, and i see you in Valhalla" Vad tror ni han menade med det? Charlie var väl en väldigt kristen person?
Vid tidpunkt där det sägs.
https://youtu.be/5FvFDRh5wSA?t=755

... å fy faaan va jag garvade!
Patel, ditt totala jävla ärkespååån!!
Alright, den sansade förklaringen då .. haha .. är att Kash Patel, är - som du själv ser - ett fullständigt vandrande katastrof-miffo, i ordets rätta bemärkelse.
Men han är ju chef för The Federal Bureau of Investigation (FBI)? Hur kan ett sånt miffo bli FBI-chef? Enkelt, man blev tillsatt som FBI-chef av Donald Trump, som landets chef för högsta brottsbekämpande expertisen i landet - vissa säger i världen. Donald Trump har ju, som vi alla vet, en lång historik att utse de absolut mest kompetenta nogräknade statsmännen i hela USA som sin administrations företrädare. *HOOST!!*
Orden Patel säger i videon, är delvis dom ord som fanns inristade på de patron-hylsor som skytten sköt Kirk med. Det var ord som var drypande hatfullt och sarkastiskt skrivna. Så totalt sanslöst taktlöst och insiktslöst att chefen för FBI ska citera mördarens egna inskrifter på kulorna, som avrundning av en FBI press-konferens. Och att han avslutar med en hälsning till "min vän Kirk" med samma ord som hans mördare ristade in på kulorna!!
God bless USA alltså, dom kommer behöva det! .. fy fan jag halvgråter än asså haha ...