2025-09-12, 11:41
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Väl som alltid med gymråttor, förknippat med lågsjälvkänsla och tror att muskler = makt.
Alla som lyfter skrot är typ botten av samhället, lagerarbetare. Kolla hans feta padda till bror Jacke, samma sak. Grottmänniskor

Intellekt är mycket bättre än muskler, det är sen gammalt.
Sen att kvinnor faller för dessa orcs, det är en annan fundering jag har
Citera
2025-09-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Förstår inte varför han är så besatt av att fota så mycket alla fattar att han tränar, det ser äckligt ut med brösten ska dom se ut sådär när man gymmar som han?

Han har mer tuttar än vad jag har och då e ja kvinna liksom.
Han är väl inga 190 så han kompenserar väl det med uppblåsta muskler.
Naja.. Muskler, näsringar, tatueringar, silikonpattar, läppar mm etc.
Alla har vi våra *hobbys*
Ja har dille på hårfärg så..
Citera
2025-09-12, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Skriver du i den tråd där mest skit utan bevis postas.

Jag har bevis, på att de du säger inte är sant.
Men jag har ingen anledning av att droppa allt här...
Citera
2025-09-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han har mer tuttar än vad jag har och då e ja kvinna liksom.
Han är väl inga 190 så han kompenserar väl det med uppblåsta muskler.
Naja.. Muskler, näsringar, tatueringar, silikonpattar, läppar mm etc.
Alla har vi våra *hobbys*
Ja har dille på hårfärg så..

Men det ser ju äckligt ut alltså tuttarna nästa gång behöver jag en varning på en sån bild 😅
Citera
2025-09-12, 17:10
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Knappast svartsjuka...det skulle Soc inte tillåta..krävs mer än så!
Hur vet du att julia har soc bakom sig i detta?
Tidigare har ju soc klagat på att föräldrarna höll barnen ifrån varandra utan giltig orsak, det var ju endel av deras samarbetssvårigheter. Så soc har ju tidigare inte stått bakom när Julia eller chrippa "skyddat" barnet från den andra föräldern.
Citera
2025-09-12, 17:14
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men du vet ju inte anledningen. Det kan vi ju bara spekulera i. I sak har du rätt men alla fall är unika. Flickan borde i vart fall få träffa sin pappa utan att Linnéa är närvarande kan jag tycka.

Julia var ju rädd för umgängessabotage och flickan hade ju umgänge med Chrippa och Linnéa. Sen verkar det hänt något. Jag undrar vad soc säger till Julia.
Ibland kan det faktiskt vara så att soc anser att om man lämnar barnet till tex sin pappa och vet att flickan far illa kan hon bli anklagad för att inte kunna skydda sitt barn.

Jaja, vi lär bli varse om varför det ser ut som det gör nu.
Fast varken polisen (Jocke gjorde ju en polisanmälan gällande barnmisshandeln) och soc hittade ju någon orsak till att Linnea inte skulle få vara nära barnet.
Så enda anledningen att Julia ska kräva att chrippa träffar barnet utan Linnea är ju pga att Julia ogillar Linnea, och Julia har ingen rätt att ställa såna krav för att hon ogillar en person.
Citera
2025-09-12, 17:17
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Men din tönt, du har ingen aning om vad du pratar om!
Som ensam vårdnadshavare har Julia all rätt att skydda sin dotter, mot miljöer hon anser inte är bra för sin dotter.
Umgängesrätten har starkt skydd i lagen, du kan inte bara neka umgänge, hon måste gå genom soc, och soc har tidigare bedömt att det inte fanns några problem att dottern var hos chrippa och Linnea.
Citera
2025-09-12, 17:18
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jo det har man visst som vårdnadshavare.
Nej, vårdnadshavaren har ingen rätt att neka umgängesrätt.
"Umgängesrätt är barnets lagstadgade rättighet"
Citera
2025-09-12, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil

Umgängessabotage är en form av barnmisshandel.
Citera
2025-09-12, 17:32
Medlem
Citat:

Är det inte så att Chrippa måste kräva umgängesrätt av tingsrätten om Julia inte låter honom träffa barnet. Efter att ha hört Chrippas reaktion när Julia skulle hämta sin dotter på sin helg så vet jag inte om jag tycker synd om honom.
Citera
2025-09-12, 17:37
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Umgängessabotage är en form av barnmisshandel.
Vet inte om lagen klassar det som barnmisshandel. Men det påverkar barnet negativt.
Polisen och soc har tidigare inte hittat någon anledning att chrippa och Linnea inte ska få träffa barnet.

Sedan vet jag inte om julia gör det för att hon är svartsjuk, för att någon manipulerar och peppar henne till det (många blev ju extremt arga när Chrippa gifte sig) eller om hon gör det pga pengar. I deras relation betalade chrippa allt och Julia fick allt hon ville ha i form av kläder, smycken, hår, naglar, osv. Under 2024 fortsatte ju chrippa betala Julia trots att han var tillsammans med Linnea.
Nu måste hon ändra hela sin livsstil eftersom hon inte längre har dessa pengar.
Citera
2025-09-12, 17:39
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Vet inte om lagen klassar det som barnmisshandel. Men det påverkar barnet negativt.
Polisen och soc har tidigare inte hittat någon anledning att chrippa och Linnea inte ska få träffa barnet.

Sedan vet jag inte om julia gör det för att hon är svartsjuk, för att någon manipulerar och peppar henne till det (många blev ju extremt arga när Chrippa gifte sig) eller om hon gör det pga pengar. I deras relation betalade chrippa allt och Julia fick allt hon ville ha i form av kläder, smycken, hår, naglar, osv. Under 2024 fortsatte ju chrippa betala Julia trots att han var tillsammans med Linnea.
Nu måste hon ändra hela sin livsstil eftersom hon inte längre har dessa pengar.

Har du nå bevis på detta som du påstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in