2025-09-11, 17:24
Medlem
Knappast svartsjuka...det skulle Soc inte tillåta..krävs mer än så!
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vet ej om det inletts någon tvist.

Det är Julia som vägrar låta dottern träffa Chrippa efter att han och Linnea gifte sig.

Svartsjuka.
Citera
2025-09-11, 17:25
Medlem
Tror inte Julia skulle riskera vårdnaden...är nått annat som gör att han inte har umgänge nu.
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Den enda som förlorar på hur Chloes mamma beter sig just nu, är just Chloes mamma. Kommer vara ett av chrippas advokats starkaste argument vid förhandlingen att hon trots att Chrippa har rätt till umgänge har nekat honom att träffa dottern.
Citera
2025-09-11, 17:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Knappast svartsjuka...det skulle Soc inte tillåta..krävs mer än så!

Soc har väl inte varit inblandade i beslutet att förvägra dottern umgänge med sin pappa?

Den som peppar på Julia är Jocke.

Man får hoppas att soc blandats in nu.
Citera
2025-09-11, 18:00
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det lär visa snart när åtalet faller. Men dröm vidare så länge.

9 brott är han skäligen misstänkt för. Finns inte en chans i helvete till någon samhällstjänst.

Va det inte något (eller några) som han är på sannolika skäl misstänkt? Eller har jag drömt?
Citera
2025-09-11, 18:12
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Va det inte något (eller några) som han är på sannolika skäl misstänkt? Eller har jag drömt?

De stämmer de med tror ja!
Citera
2025-09-11, 18:13
Avslutad
Citat:
Soc har väl inte varit inblandade i beslutet att förvägra dottern umgänge med sin pappa?

Igen sitter du och säger saker du inte kan veta. Du bara spekulerar och fantiserar och skapar trådsanningar. Bevisa det du säger då
Citera
2025-09-11, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Försöker Jacke vara någon som ska dra visningr nu?

Spännande att se vart allt slutar.

Han är ju precis som Chrippa. Se mig mig mig och mig. Prata om mig mig och mig. Var rädd för mig för jag vet allt om dig. Nu åker du dit osv.
Väldigt obehaglig människa. Jag gissar att både han och Sofia smider planer i det där Pink Room.

Ja vi får se vad allt slutar och det skulle inte förvåna mig om han också fått anmälningar på sig då han försöker få andra att se klandervärdiga ut. Han är ju lite mer subtil nu men alla fattar vad han håller på med.
Jag tycker att han är värre än Chrippa och hans ögon är så otäcka.
Citera
2025-09-11, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Den enda som förlorar på hur Chloes mamma beter sig just nu, är just Chloes mamma. Kommer vara ett av chrippas advokats starkaste argument vid förhandlingen att hon trots att Chrippa har rätt till umgänge har nekat honom att träffa dottern.

Men du vet ju inte anledningen. Det kan vi ju bara spekulera i. I sak har du rätt men alla fall är unika. Flickan borde i vart fall få träffa sin pappa utan att Linnéa är närvarande kan jag tycka.

Julia var ju rädd för umgängessabotage och flickan hade ju umgänge med Chrippa och Linnéa. Sen verkar det hänt något. Jag undrar vad soc säger till Julia.
Ibland kan det faktiskt vara så att soc anser att om man lämnar barnet till tex sin pappa och vet att flickan far illa kan hon bli anklagad för att inte kunna skydda sitt barn.

Jaja, vi lär bli varse om varför det ser ut som det gör nu.
Citera
2025-09-11, 18:28
Medlem
Det vet vi väl inget om!?
Citat:

Citera
2025-09-11, 18:49
Medlem
Citat:

Men din tönt, du har ingen aning om vad du pratar om!
Som ensam vårdnadshavare har Julia all rätt att skydda sin dotter, mot miljöer hon anser inte är bra för sin dotter.
Citera
2025-09-11, 18:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Men din tönt, du har ingen aning om vad du pratar om!
Som ensam vårdnadshavare har Julia all rätt att skydda sin dotter, mot miljöer hon anser inte är bra för sin dotter.

Hon har inte rätt att förvägra sin dotters umgängesrätt med sin far.
Citera
2025-09-11, 19:08
Medlem
Citat:
Hon har inte rätt att förvägra sin dotters umgängesrätt med sin far.

Jo det har man visst som vårdnadshavare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in