Citat:
Ursprungligen postat av
EUmigrant
Med andra ord, så menar du att det är fullständigt legitimt att mörda de som har andra politiska åsikter? Det är iaf vad du skriver. Jag tycker du har en fullständigt sjuk åsikt i den här frågan, innbär då det att du får skylla dig själv om du möter samma öde som du önskar dina medmänniskor?
Jag menar inte att det är legitimt. Jag menar att vi lever i en värld där ingen av oss kan stå på scen och säga vad som helst och tro att man kan gå hem obemärkt på kvällen.
Jag kan det inte. Du kan det inte. Charlie Kirk kunde det inte heller.
Och om man på ren svenska är så blåögd så man tror det så får man skylla sig själv.
Jmf med en kvinna som går hem själv en lördagkväll i minikjol å urringat eller om man går med guldsmycken å rolex på sig på Bulgariens bakgator en mörk natt.
Ingen förtjänar att bli våldtagen eller rånad men risken ökar om man inte är försiktig.
Kirk var tidernas hycklare. Han trodde sig själv om mycket mer än andra.
Han missaktade, var en radikal extremist och spred hat, han satte sig och sitt feta arsle på en högre piedestal och han formligen drunknande i högmod samtidigt som han kallar sig kristen. Hans tro är lika mycket värt som oskulden på en hora.
Han tiggde om att nån plockade ner honom några pinnhål.
Och det hände.