Precis, han var proffspredikare som ofta överröstade och avbröt de han talde med och kom med enkla one-liners och rena lögner, som att den största slavhandeln i amerikas historia är slavhandeln som illegala invandrare nu står för? What?!
En Tyler Robinsson 22 år gammal är gripen misstänkt för mordet. Vi får se om det är rätt kille eller om den släkting som påstås angett honom bara ville få bort honom.
Han kommer nog om det finns en sydamerikansk koppling bli hyllad på kåken.
Han kommer säkerligen crowdfundas till cigg, telefonkort och smågodis livet ut.
Kan tänkas dock att Trump admin, kommer avrätta honom snabbt, kanske öppet innan han hinner börja snacka för mycket
Du sammanställer alltså en lista på personer som fördömer mordet och som med all rätt är arga och besvikna på vänsterhjon för att de firar mordet. Då vet vi.
Ganska fri tolkning men jag accepterar den. Jag tror en 5 åring skulle tolka sin värld likadant som du gör. Intressant och det får bli ditt citat.
Ett annat alternativ är att allt är riggad teater och att inget är vad det förefaller vara...
Inget förvånar mig längre när det gäller USA. Jag skulle inte bli jätteförvånad om Trump beställde mordet på Kirk bara för att rikta fokus från Epsteinfilerna.
En gravt förvirrad 22-åring som förstört sin familjs och sitt eget liv.
Pappan polis gjorde det enda han kunde göra.
Ska bli intressant om man får veta hur "fucked up" 22-åringen var och varför
Inte en chans. Han är redan för stor och en martyr vill de inte ha. Finns redan T-shirts att köpa och de är redan slut på flera sidor. Stödet för vad han gjorde är stort. Småfolket har något att tro på igen. Ner med eliten som skor sig på Småfolket. Är inne på rim-tshirts utan framgång. Allt verkar slutsålt. Men ploppar upp nya snart får vi hoppas.
En gravt förvirrad 22-åring som förstört sin familjs och sitt eget liv.
Pappan polis gjorde det enda han kunde göra.
Ska bli intressant om man får veta hur "fucked up" 22-åringen var och varför