2025-09-12, 02:08
Medlem
Flaskpostenss avatar
Hur blir man lättast en s.k femboi?

Vilka kläder klär man sig i, vilka affärer handlar man i?

Vart hittar man likasinnade communityn.

Vad ingår i att vara en femboy? Hur ska man bete sig?

Alla råd välkomna.
Citera
2025-09-12, 02:54
Medlem
Haha, alltså seriöst? Att försöka definiera sig inom en sån här låda känns ju lite sorgligt. Varför inte bara klä dig som du känner för och ha kul istället för att jaga efter ett 'riktigt' femboy,utseende? Det finns massor av nätforum och Discord,servrar om man vill hitta likasinnade, men jag skulle rekommendera att fokusera på att utveckla en egen stil snarare än att kopiera någon annans.
Citera
2025-09-12, 03:21
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens

Alla råd välkomna.
Vad är en femboi?
Citera
2025-09-12, 08:03
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vad är en femboi?

En ung, androgyn man som spelar upp sin femininitet genom kläder, smink och beteende så de misstas för tjejer.
Citera
2025-09-12, 10:04
Medlem
Loreias avatar
Femboi's kan ju ha helt olika stilar så det beror ju på :P Sedan är det bara att handla precis där man vill
Citera
2025-09-12, 10:14
Medlem
Citat:

Alla råd välkomna.

Att du ens frågar på FB känns som en trollpost. Är du seriös så sök dig till platser som DS till att börja med. Där kan du få seriösare svar. Jag är själv inte duktig på just femboy-kultur men vet tillräckligt att FB inte är rätt ställe att fråga om råd på.

Finns säkerligen även facebook-grupper eller annat man kan söka sig till innan man är redo för ngt event i verkligheten.
Citera
2025-09-13, 00:09
Medlem
MrMarios avatar
Citat:

Alla råd välkomna.

Man måste födas som det då utseendet i grunden uppkommer från ens gener. Så en naturlig bredaxlad muskelhunk med anlag för att bli flintis kan inte bli en femboy.

Amazon brukar jag handla tjejkläder då man får det hemlevererat så det inte är pinsamt, plus att de har största utbudet.

Reddit har nog största communityt för femboys. Man behöver inte bete sig något särskilt annat än att man bör vara så kallat ungdomlig.
Citera
2025-09-14, 15:42
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Att du ens frågar på FB känns som en trollpost. Är du seriös så sök dig till platser som DS till att börja med. Där kan du få seriösare svar. Jag är själv inte duktig på just femboy-kultur men vet tillräckligt att FB inte är rätt ställe att fråga om råd på.

Finns säkerligen även facebook-grupper eller annat man kan söka sig till innan man är redo för ngt event i verkligheten.

Ingen trollpost, är bara nyfiken. Är ingen femboi själv men har sett fler och fler dyka upp lite överallt så verkar vara lite av en fluga bland yngre förmågor. Därför jag frågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in