2025-09-12, 00:06
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Tokvänstertransan som mördade Kirk sitter och trycker i nåt hörn, i sitt eget piss och skit, och darrar. FBI är mycket nära att sniffa upp horungen. Han grips inom kort. En snabb rättegång, och sedan avrättning.

Vem från tokvänstern betalade honom?
Citera
2025-09-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Nej. Han var provokativ av helt andra anledningar.

Så ge mig ett bra argument från herr Kirk då. Få höra lite om hans snabbtänkte vishet.

Skrattemojis, så innovativt!

Givetvis var han provokativ av andra anledningar än Miljöpartiet, de har ju olika åsikter om exakt allt.

Du får väl titta på hans debatter själv. Han är påläst och snabbtänkt vilket gör honom till en bra debattör. Det betyder inte att jag tycker att han har rätt varje gång. Man kan ändå vara skicklig i debatt, förstår du??

Nä nu ska vi högerextrema snart upp och jobba så att vi kan försörja vänstern. Gonatt.
Citera
2025-09-12, 00:10
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Tokvänstertransan som mördade Kirk sitter och trycker i nåt hörn, i sitt eget piss och skit, och darrar. FBI är mycket nära att sniffa upp horungen. Han grips inom kort. En snabb rättegång, och sedan avrättning.

Vem från tokvänstern betalade honom?

Tror ingen betalade honom, det var mer social media som triggade denna vänsterextrema transman. Vänstern på social media har radikaliserats något enormt den senaste tiden så det är inte konstigt att vissa vänsterblivna missforster gör så här.
Citera
2025-09-12, 00:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Om det är nu så som Trump beskriver att Charlie Kirk varit så betydelsefull för honom i valet m.m. varför skyddade då inte Trump honom bättre? Varför såg inte Trump till att det fanns en större säkerhetsapparat kring Kirk.
Jag menar Trump var ju nära att råka ut för exakt samma sak själv. Han borde ju veta och känna rädsla för attentat mot sig själv och sina närmsta undersåtar.

Kirk hade livvakter och det fanns flera poliser på plats.

Dessutom var det på ett universitet i ett konservativt fäste, vilket borde innebära låg risk.

Man kan inte ha samma säkerhet för influencers som för presidenten. Det kostar för mycket.
Citera
2025-09-12, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Skrattemojis, så innovativt!

Givetvis var han provokativ av andra anledningar än Miljöpartiet, de har ju olika åsikter om exakt allt.

Du får väl titta på hans debatter själv. Han är påläst och snabbtänkt vilket gör honom till en bra debattör. Det betyder inte att jag tycker att han har rätt varje gång. Man kan ändå vara skicklig i debatt, förstår du??

Han baitade mest fram oneliners för att gå viralt, inte för att föra en seriös debatt. Retoriken var förutsägbar, han baitade, klippte och kastade ur sig soundbites för att vinna. Det var nästan alltid i bad faith, aldrig på riktigt för att diskutera sakfrågor
Citera
2025-09-12, 00:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Om det är nu så som Trump beskriver att Charlie Kirk varit så betydelsefull för honom i valet m.m. varför skyddade då inte Trump honom bättre? Varför såg inte Trump till att det fanns en större säkerhetsapparat kring Kirk.
Jag menar Trump var ju nära att råka ut för exakt samma sak själv. Han borde ju veta och känna rädsla för attentat mot sig själv och sina närmsta undersåtar.

Därför att det inte finns några helt säkra sätt att skydda offentliga personer som vill vara i offentligheten.
Citera
2025-09-12, 00:25
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Jag gillade honom men höll inte med om allt han sa och han har ju faktiskt blivit bränd några gånger i debatter.
Tycker också det är okej att fira att han dog, vi gör ju samma sak när tex extrema muslimer dör så ingen skillnad där, bara åsikterna dom emellan som skiljer.

Om en muslim hade stått och hållit på som kirk gjorde tror jag inte så många vita hade sörjt den muslimen och faktiskt tyckt det varit bra att denne dog.
Då jag är för yttrandefriheten tycker jag såklart att alla borde få ha sin åsikt och framföra den utan att riskera bli dödad.

Han verkar ha varit en bra pappa och make av det man ser på videor iaf, har väl en dotter som bar är nåt år gammal och kommer aldrig få se sin underbara pappa igen och ur den synpunkten är detta helt fruktansvärt.
Min pappa dog när jag var 7 år gammal och har saknat honom nästan varje dag sedan dess.
Citera
2025-09-12, 00:26
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Därför att det inte finns några helt säkra sätt att skydda offentliga personer som vill vara i offentligheten.

Det minsta man hade kunnat göra var iaf att sätta upp säkerhetsglas framför kirk på scenen.
Citera
2025-09-12, 00:29
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Det minsta man hade kunnat göra var iaf att sätta upp säkerhetsglas framför kirk på scenen.

Som att det ska behövas.
Citera
2025-09-12, 00:32
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla

Har du sett någon som haft det?
Citera
2025-09-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelican1
Tyckte han åkte på pisk ofta också, t ex mot den snygga Cambridge-blondinen.

Var det hon som råkade visa nippeln?
Citera
2025-09-12, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Ja men absolut, då är det ’case closed’ antar jag

Skriv ett inlägg på X med någon meme-bild kanske? Du kanske lyckas omvända någon vänster gök där du sitter på din föräldrars kammare och hamrar på tangentbordet?

Usch vad aggressive du är. Du låter som en våldbenägen person som röstar vänster. Är du våldsbenägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in