2025-09-11, 20:29
Medlem
IC är i Helsingborg nu tydligen.
Citera
2025-09-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det där med delbetalning har jag funderat mycket på. Jag tror att det kan vara så, eftersom en av lidingöligan har varit misstänkt eller kanske tom dömd för narkotikabrott. Obs en spekulation från min sida. Det är laglösa pojkar vi pratar om..

Ja väldigt troligt att det ingått i någon deal och ”kaka söker maka” som bekant. Svårt, om inte helt omöjligt, att sälja märkt konst och designmöbler på en öppen marknad som sagt.
Citera
2025-09-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreativo
IC är i Helsingborg nu tydligen.

Han har väl kommit och gått lite som han vill de senaste 3-4 åren.

Lite akuta saker som behövdes lösas mht tillslaget mot Cannabisfabriken kanske... eller inte
Citera
2025-09-21, 13:23
Medlem
Snart oktober och ff tyst.

Måste säga att jag är imponerad över deras förmåga att alltid undkomma rättvisan.
Citera
2025-09-21, 13:52
Medlem
Ivan är till 100% i HBG. Kan någon förklara för mig hur det är möjligt? Det är olika bud i tråden, men det är något här som inte stämmer. Det ska inte vara möjligt med dom anklagelser att trippa runt som en fri man i väntan på vad!!

En indikation på att alla anklagelser har skalats ner. Grattis till Ivan ,det kommer inte att bli något megastraff för Ivan, för då hade han varit häktad eller reseförbud från Spanien etc etc..
Citera
2025-09-21, 16:32
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Stort grattis om misstankar lättat & att han som verkar vara en reko businessman i denna bransch kommer komma undan lättare än spått. Hoppas han fimpar kontakten med en sån råtta som A.R för det är enda anledning att jag äcklas lite av IC
Citera
2025-09-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ivan är till 100% i HBG. Kan någon förklara för mig hur det är möjligt? Det är olika bud i tråden, men det är något här som inte stämmer. Det ska inte vara möjligt med dom anklagelser att trippa runt som en fri man i väntan på vad!!

En indikation på att alla anklagelser har skalats ner. Grattis till Ivan ,det kommer inte att bli något megastraff för Ivan, för då hade han varit häktad eller reseförbud från Spanien etc etc..

Nja, han har varit fri att resa som han vill även innan åtalet och rättegången började.

Så oklart om det finns ngt sammanhang där.

Men, oavsett så borde domen komma närsomhelst.
Citera
2025-09-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grg77
Nja, han har varit fri att resa som han vill även innan åtalet och rättegången började.

Så oklart om det finns ngt sammanhang där.

Men, oavsett så borde domen komma närsomhelst.

Vad gör Ivan cicak nu för tiden
Citera
2025-10-06, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Vad gör Ivan cicak nu för tiden

Samma som alltid skulle jag gissa;

-Hänger i tveksamma kretsar
-Gör tveksamma affärer
-Har han slutat hantera K i ngt led? Inte en chans
-Mestadels av tiden i Marbella.

Allt rullar på som vanligt. Förutom att villan i HBG då verkar "såld"
Citera
2025-10-06, 11:05
Medlem
Det som är nytt nu är att M***in***a C nu inte är skriven i Sverige eller så har hon begärt skyddade personuppgifter, lika så dottern som var skriven på adressen.
Citera
2025-10-06, 17:22
Medlem
Marinellas företag har fortfarande adress Örelidsvägen 4.
Verkar fortfarande finnas i landet:
https://www.instagram.com/p/DPYuLN-jA7-/
Citera
2025-10-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreativo
Det som är nytt nu är att M***in***a C nu inte är skriven i Sverige eller så har hon begärt skyddade personuppgifter, lika så dottern som var skriven på adressen.

Om hon är utvandrad så är det ju som gjort för att Skatteverket skall reagera.

Driva en butik i Sverige utan anställda samtidigt som man inte har skattehemvist Sverige..

Sådär smart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in