2025-09-11, 19:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Alla har en gräns och din gräns går inte när Anjo trycker upp en tröja på Cluees barn? Använder Cluees barn på banner, profilbild, tröja, TikTok-videos, Youtube-videos? Hur mycket brydde sig Anjo om Cluees barn i det tillfället tyckte du?

Gränsen går inte när Anjo försvarar en barnvåldtäktsman? Var går i sådant fall gränsen för Cha-Cha-Boys?

Jag skrev ”Givetvis”, alltså tycker jag han med har gått över vissa gränser. Varför låtsas du som jag skrivit något jag inte har nyss?
Citera
2025-09-11, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vad är din åsikt om att Anjo numera är misstänkt av staten för brott han har begått på sin förtal- och mobbningskanal?

Bevisa att han är den andra misstänkta. Eller sitter du och begår förtal? Jag kan vara lika anal som dig genom att upprepa mig själv. Och jag kan självklart ge dig min åsikt om han är det , varför skulle jag inte kunna?
Citera
2025-09-11, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag skrev ”Givetvis”, alltså tycker jag han med har gått över vissa gränser. Varför låtsas du som jag skrivit något jag inte har nyss?

Kan du inte läsa eller? Jag ställde två frågor i mitt inlägg, hur ska jag veta vilken av dessa frågor du väljer att svara på? Du har mage att klaga på att jag inte kan läsa, hur är det själv med läsförståelsen? Jag ska bara gissa mig till vilken fråga du väljer att svara "givetvis" på?
Citera
2025-09-11, 19:08
Medlem
mammakebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Det finns nivåer av horunge, men det där Anjo tog upp i slutet av liven om att skilleras publicerar offentligt att han firat med nån kollega (?) att någon dött är en helt annan nivå av sjuk i huvudet. Det säger en hel om vad för slags sjuk person skilleras är!

https://imgur.com/a/oNdtQfH

Fattar inte vem Loan är och vem är den där @dinglarflicka som Axel passar på att håna för att "chubbe" har dött?

Det där är på riktigt mörka och sjuka psykopat-grejer

Helt uppenbart sinnesstörda människor bortom all hjälp, kommer inte hjälpa med psykologer för såna. När såna människor dyker upp från ingenstans och ska "kritisera" nån youtuber, som Anjo, för att youtubern Anjo har kallat någon "hinken" så borde man bli rädd - av helt andra anledningar. Det där är uppenbart labila människor som inte drar sig för att korsa alla moraliska gränser, något fundamentalt saknas i huvudet. Såna människor borde låsas in och kasta nyckeln.

"Dinglarflicka" var en god vän till den person som hade dött, som Axel hade "en beef" med över något trivialt. Stört så ini h-vete
Citera
2025-09-11, 19:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Haha Anjo har säkert blockat mer än Axel herregud skrev en sak sen rök man och var inte ens otrevlig bara en saklig kritik

Nja då såg du nog inte liven, Axel hade aldrig tillåtit sådana frågor som Anjo fick i dagens live
Citera
2025-09-11, 19:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Vi alla som såg liven vet också vad som hände, det var Perras stream som kom in och trollade sönder och Perra bad Axel att skicka dom åt helvete.

Jävla hund.

Dessutom pratade jag om Anjos live idag tönt
Citera
2025-09-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ja det gör han! Inför sina trogna chattare som backar honom i varje suck och hejar på honom både i text och genom surra så hans självförtroende är på topp! Skulle någon ifrågasätta honom när det surras så hoppas ju hans trognaste krigare in och hjälper honom. En riktad attack, precis som vissa försöker med här i tråden nu - så visst gör han det men på hans villkor, i hans värld och det är nog enda anledningen till att så få faktiskt hoppat på och vågat säga emot honom.

Har du sett/hört någon ifrågasätta Axel med riktiga argument någon gång.
Citera
2025-09-11, 19:23
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Dessutom pratade jag om Anjos live idag tönt

Handlar inte om vad du pratade om, utan vad du syftade till.

Anjo skickar alla åt helvete både under sina lives och under sitt kommentarsfält som inte håller med honom.
Citera
2025-09-11, 19:24
Medlem
Citat:
Nja då såg du nog inte liven, Axel hade aldrig tillåtit sådana frågor som Anjo fick i dagens live

Han tillåter det mesta märks du inte kollat nått utan går på rykten från tex Anjo. Krävs en del för att bli bannad hos Axel.
Citera
2025-09-11, 19:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Handlar inte om vad du pratade om, utan vad du syftade till.

Anjo skickar alla åt helvete både under sina lives och under sitt kommentarsfält som inte håller med honom.

Nej , jag pratar om liven han hade idag. Han fick massa skit i chatten -ta dig en titt innan du uttalar dig!
Citera
2025-09-11, 19:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Har du sett/hört någon ifrågasätta Axel med riktiga argument någon gång.

Ingen vettig vågar ju vännen, det är ju det som är problemet 😉
Citera
2025-09-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ingen vettig vågar ju vännen, det är ju det som är problemet 😉

Vågar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto