2025-09-11, 18:58
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Hittade på T-shirten skytten har på sig. Känns inte direkt som en vänsterextrem. Är nog en högerradikal som vanligt trots att han skjutit en annan högerradikal. Lite konstigt med motivet men Kirk hade många åsikter. Alternativ tänkte skytten att han skulle spä på kulturkriget lite. Musk m.fl vilade inte direkt på hanen ”phun intended” när de direkt utmålade hela vänstern som våldsbejakande till skillnad mot högern. Just ja, länken till bilden på T-shirten.

https://www.ebay.com/itm/267190204871?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=l2H_-6HWTbK&sssrc=2047675&ssuid=&stype=1&widget_ver=art emis&media=COPY
Vad har Musk skrivit? Länka gärna.
Citera
2025-09-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Hittade på T-shirten skytten har på sig. Känns inte direkt som en vänsterextrem. Är nog en högerradikal som vanligt trots att han skjutit en annan högerradikal. Lite konstigt med motivet men Kirk hade många åsikter. Alternativ tänkte skytten att han skulle spä på kulturkriget lite. Musk m.fl vilade inte direkt på hanen ”phun intended” när de direkt utmålade hela vänstern som våldsbejakande till skillnad mot högern. Just ja, länken till bilden på T-shirten.

https://www.ebay.com/itm/267190204871?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=l2H_-6HWTbK&sssrc=2047675&ssuid=&stype=1&widget_ver=art emis&media=COPY

Fuentes skara ogillar honom sen en tid tillbaka.
Citera
2025-09-11, 18:59
Medlem
Bilderna som släpps på skytten är lite suddiga. Övertygad de inom ett dygn förbättrats avsevärt. Maskeringen är för dålig med bara keps och solglasögon. Fejk mustasch, eller skägg och peruk hade kanske gjort det svårt identifiera. Men den här gynnaren är fast inom 1-2 dygn. Motivet på tröjan kan vara valt för att smälta in som fejk MAGAanhängare, Kirksympatisör.
Senast redigerad av DrGiggles 2025-09-11 kl. 19:01.
Citera
2025-09-11, 18:59
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Spela inte dum, Rutger. Min s.k. "expertis" kommer från att ha tvingats lyssna på HBTQ-propaganda 24/7 i alla tänkbara sammanhang.

Enbart en total troglodyt försöker låtsas vara ovetande om regnbågshjärntvätten som letat sig in överallt. I nyhetsrapporteringen, i spelbranschen, i filmerna, i sporten, i värdegrunderna, i undervisningen, i vetenskapen, ÖVERALLT.

Att du inte verkar förstå vad jag skriver gör dig hyfsat efterbliven.
Ja, har du ägnat dig åt HBTQ 24/7, kan jag gott och väl förstå att du blivit expert på transpersoner.
Min fråga handlar mer om var passionen för att ägna så mycket tid på det kommer ifrån.
Citera
2025-09-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Jaha, du är en av dem, din jävla fitta.

Fitta är gott och skönt så du får allt hitta på något annat skällsord.
Själv är du bög eller ?

För övrigt handlar ju tråden om Charlie Kirks död. Där den nu misstänkte skytten tycks vara vit. Hur länge denna man är misstänkt återstår att se.
Citera
2025-09-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
41% ligger det på idag.

https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15062999/donald-trump-poll-approval-rating.html

55%
Citera
2025-09-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Exakt. Det är Trump som har skapat det här klimatet i USA och det här är bara början.

Man ska aldrig underskatta propagandan och lögnen, för att få makt
Jag tror att Trump har fått hjälp ifrån Ryssland, för att bli president
Det gör honom skyldig en gentjänst. Det kan ge en förklaring till kaoset

Trump har inte bara skapat en början på ett inbördeskrig i USA
Och dessutom vänt landet mot sina närmsta allierade
Man håller också på att förstöra världsekonomin och handeln

Ett inbördeskrig i USA
Och Putin får fria händer i Europa, han kan återskapa Sovjet
I Lenins lära och kommunismens återuppståndelse
Man låter hatet styra det sunda förnuftet i fördärvet
Citera
2025-09-11, 19:01
Medlem
detektiven789s avatar
Just den här taktiken att konspirera att Trump ligger bakom mordet är precis det som sker på sociala medier också. Men feministernas tid kommer...
Citera
2025-09-11, 19:02
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ja, har du ägnat dig åt HBTQ 24/7, kan jag gott och väl förstå att du blivit expert på transpersoner.
Min fråga handlar mer om var passionen för att ägna så mycket tid på det kommer ifrån.
Troligen smygbögeri!
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Tvärtom. Kristendom står för kärlek, förståelse och dygd. Det hedonistiska och dekadenta samhälle som vi skapat är ondska.

Du vet ingenting om kristendomen eller den kristna högern i USA.
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Charlie Kirk förespråkade inte hat, utan sunt förnuft, dygd och Kristendom. Att vänstern tolkar detta som har är deras problem. Vänstern klarade inte av bli uppläxade och var tvungen att ta till våld - sorgligt.

Charlie Kirk använde sina sponsorers pengar och sitt mediala inflytande till att av politiska skäl
demonisera och misstänkliggöra stora grupper i samhället. Grupperingar som till allra största del bara vill leva sina liv i fred.

Inte på grund av vilka individerna i dessa grupperingar gjort något fel eller brottsligt, utan enbart för att deras livsval, etnicitet, kön etc gjorde att Kirk placerade dom i en kategori som enligt honom inte skulle ha samma rättigheter som andra medborgare, utan tvärt om hanteras med repressiva medel.

Det var bara en tidsfråga innan någon flippade. Och eldar MAGA och diverse hatmånglare på nu så kommer ännu fler av de s.k "konservativa" mediaprofilerna även de att bli måltavlor.
Senast redigerad av DaEzz 2025-09-11 kl. 19:06.
Citera
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet
Vilket svar?

Det som du citerade. Och kallade mig får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in