2025-09-11, 18:44
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Kom igen. Så konspiratorisk är inte alls verkligheten. Den feministiska wokevänstern har med eftertryck bevisat att de gärna ser sådana som säger emot dem mördade. Detta är ingen högerkonspiration.
Nej jag hoppas ju som sagt att jag har fel men kunde inte låta bli tanken fullt ut
Citera
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Har man identifierat skytten och motivet redan…
Varför sitter så många och skriker och gapar om detta, innan man vet något?

Agerar och reagerar folk så här i verkliga vardagen, är de färdiga för dårhuset.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Charlie Kirk förespråkade inte hat, utan sunt förnuft, dygd och Kristendom. Att vänstern tolkar detta som har är deras problem. Vänstern klarade inte av bli uppläxade och var tvungen att ta till våld - sorgligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Hur kommer vi andra få betala? Vad ska en syltrygg som dig göra eftersom du hotar likt en misslyckad Beta.

Samlar du kraft i någon Aktiv Klubb? Alla vet att det är en ursäkt för högerbögar att träffas, brottas och knulla varandra i röven.
Sluta projicera dina homofantasier på oss andra, du behöver inte skämmas över att du är annorlunda. Du behöver bara vara rädd för att staten ser vad du skriver. Terroristkramare där.
Citera
2025-09-11, 18:45
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Mest skrämmande i det här fallet är att mainstream media totalt undviker det faktum att tiotusentals feministiska wokeister, mestadels kvinnor, skrattar och hyllar mordet överallt på sociala medier och i mediernas kommentarsfält. Tystnaden är så avslöjande...

Om du nu redan bemödat dig med ett antal inlägg i TS tar det väl inte så mycket extra tid att redovisa några källor till ditt påstående? "Tiotusentals, överallt" dvs går väl ganska snabbt att länka, eller hur?
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
För att man inte vill skjuta massa småbarn på en skola.
Antagligen för att man är emot de idéer och åsikter som Charlie Kirk står för.
Citera
Medlem
Hade knappt hört talas om honom innan han blev skjuten men slogs av hur lik han var Butt-head när jag såg ett av hans youtube-klipp. Kanske lite mer vältalig men på något sätt ungefär lika intelligent..
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Varför dödar man en politisk aktivist under ett torgmöte menar du?
Av samma orsak som att vissa skjuter kändisar inom andra områden?
Citera
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Det man ser i brutala halshuggningsfilmer är total genomskärning av båda kärlen + luftstrupen, vilket är en helt annan skadenivå än ett enskilt kulhål.

Om han dör är det för han hade otur med var den träffade med tanke på att han fick akutvård fort.
Du tror han sköts med helmantlad kula
Citera
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capryllic
Nej jag hoppas ju som sagt att jag har fel men kunde inte låta bli tanken fullt ut

Snälla, gör inte det. Verkligheten är oftast precis som den ser ut att vara...
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Charlie Kirk förespråkade inte hat, utan sunt förnuft, dygd och Kristendom. Att vänstern tolkar detta som har är deras problem. Vänstern klarade inte av bli uppläxade och var tvungen att ta till våld - sorgligt.
Finns inget eget sunt förnuft med kristendom som haft ihjäl fler än kommunisterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
För det är typ så man kan få till ett skott på någon som talar offentligt? Med gevär, på avstånd,från en skyddad position.

Med en pistol så får du va en bra skytt och dessutom komma nära. Och du har inte en chans att komma undan. Gevär från marknivå? Då får du stå, och det blir uppenbart vad du gör redan innan du skjutit. I båda fallen kan publik bli vägen.

Liggande, gömd, avstånd, höjd, och möjlighet till att komma undan. Ett tak är enda möjligheten.

Skytten sågs på taket innan skottet. Ändå reagerade ingen med kraft.
Ingen som vet hur länge krypskytten låg på taket ?

Trump vill dela ut tapperhetsmedalj till den döde Kirk.
Visst kan jag tycka att det är för jävligt att skjuta någon som debatterar. Men jag ser det inte som tappert att föra en debatt. Tappert hade det kanske varit om någon med vilje ställde sig i vägen för kulan
Senast redigerad av Tavelramskrok 2025-09-11 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in