2025-09-10, 02:11
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ni håller bara denna tråden vid liv enbart för att få reda på hur detta luder ser ut!

Varför annars? du är också nyfiken
Citera
2025-09-10, 03:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Stämmer. Det är ju intressant. Vi behöver alla lite intimitet
Skillnad på "lite intimitet" och sexuellt övergrepp som är fallet här!
Citera
2025-09-10, 03:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
Varför annars? du är också nyfiken
Nej jag är inte nyfiken!
Citera
2025-09-10, 18:23
Medlem
Citat:

Jag menade ur kvinnans perspektiv då det spekulerades huruvida hon var ett bombnedslag eller ej. Då menade jag att alla behöver vi intimitet, fula som snygga. Hur man sen tillförskansar sig det hela är en annan femma, såklart.
Citera
2025-09-10, 22:23
Medlem
Valkyrian1s avatar
Citat:
Som tjej/ dam, vet jag inte om jag skulle göra det ens för ett fett arv eller pengarna... Men man vet ju aldig. BTW lite intimitet kan män/ gamla gubbar få även utanför ålderdomshemmet, ex. Thaimassage... Eller. edit: ångrade mig att ställa upp.
Senast redigerad av Valkyrian1 2025-09-10 kl. 22:28.
Citera
2025-09-10, 23:04
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrian1
Som tjej/ dam, vet jag inte om jag skulle göra det ens för ett fett arv eller pengarna... Men man vet ju aldig. BTW lite intimitet kan män/ gamla gubbar få även utanför ålderdomshemmet, ex. Thaimassage... Eller. edit: ångrade mig att ställa upp.
Pengar och sex är ju det enda folk verkar tänka på och tiotals miljoner kvinnor är redan tillsammans med sin man dom egentligen avskyr och bara väntar på att gubbskrället ska dö så dom får ut arvet/försäkringspengarna innan liket hinner kallna! Mycket osmakligt!
Citera
2025-09-11, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BackEnd
Kan det vara så att han var ovanligt välhängd – och att det väckte hos henne en stark lust att se om det gick att avfyra den en sista gång?
Något som först bara levde som en tanke i fantasin, som ett påhitt hon aldrig tidigare tidigare vågat utforska eller ens tänka. Men den var verkligen enorm och hon var väldigt nyfiken.

Hon stod där, sommarvikarien, med ett småleende. När vattnet rann och den mjuka beröringen gjorde att den ryckte till, och det kittlade hennes nyfikenhet mer och fick henne att undra hur långt hon kunde tänja på gränserna för sin fantasi – något hon aldrig tidigare sett, gjort eller känt.

Skulle ett litet oväntat påhitt eller snedsteg göra vardagen mer spännande, eller skulle hon låta det förbli en blinkning åt ödet, en hemlighet som aldrig skulle avslöjas?

Dagen kanske kom för en ny tvätt där fantasin fick ta över ännu mer. Det som först verkade obetydligt blev plötsligt något som skapade ett bestående intryck – en känsla av att ta steget längre än hon någonsin vågat tidigare.
Det ena gav det andra, och med det växte en tyst, nästan pirrig önskan om lite mer – något utöver det vanliga, en erfarenhet hon aldrig tidigare upplevt och som fantasin kunde leka vidare med, gång på gång.

De delade lite whisky och hon blev lite tipsy och med hjärtat som slog mjukt men snabbare under vårdblusen. Den lilla försiktigheten, den tysta tvekan, blev som droppen som fick bägaren att rinna över. Plötsligt vågade hon ta det extra "handtaget" – ett litet, nästan obeskrivligt steg, som ändå kändes som ett stort äventyr i hennes egen fantasi.

Allt blev på en gång mer intensivt – känslan, spänningen, nyfikenheten. Fantasin fick fritt spelrum, och varje ögonblick blev som ett lekfullt experiment, där hon utforskade gränser hon aldrig tidigare vågat närma sig.

Plötsligt kom kollegan in i rummet, med ett förvånat utrop som skar genom luften. Hon ryckte till och backade, hjärtat slog snabbare än någonsin, medan han – som stått så hårt och tydlig – plötsligt slaknade av förvåningen över oväntade sällskapet.
Rummet kanske fylldes av en blandning av skratt, rodnad och den konstiga spänningen mellan skam och nyfikenhet.

Och även om världen utanför stod kvar oförändrad, var hennes inre landskap nu fyllt av små gnistor av lust, lek och nyfikenhet – något som skulle kunna leva vidare i tankarna långt efter att stunden var förbi...

Who knows---
De är inte en engångshändelse som jag förstått det utan har väl skett flera ggr?
Sista gången blev vikarien hemskickad pga av bl.a att hon va berusad, tror kanske också att den som kom in i rummet denna gång va beredd att dra detta längre mot tidigare tillfällen som bara blandats för.
Citera
2025-09-11, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarl111
Killgissar på "vit till exempel* men o andra sidan så är det korrekta på tex T.EX.🤔
Tack, ja det är korrekt

Men o andra sidan är även det korrekta "men å andra sidan".
Citera
2025-09-11, 12:23
Medlem
Mazeppas avatar
https://www.kristianstadsbladet.se/h...ldring-vet-om/

Enhetscheferna anmälde att en äldre man utsatts för ”sexuella anspelningar” på boendet, två månader efter att det hänt.
Nu gör boendets sjuksköterskor en egen lex Sarah-anmälan. Där berättar de om uppenbara sexuella övergrepp – och uppger att enhetscheferna kände till det.
Den högsta ledningen slår nu fast att allt inte har gått rätt till.
Citera
2025-09-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Om det var en ung tjej så var hon nog lite kåt. Kåt på gubbens pengar....

Varför skulle hon vara intresserad av gubbkuk?
Citera
2025-09-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Och hur gick det till?

"Den misstänkte, en kvinnlig sommarvikarie, har enligt uppgift druckit alkohol med vårdtagaren inne på hans rum och uppmuntrat honom att ta på henne. Dessutom ska de vid flera tillfällen ha haft oralsex."

Läckert, hoppas det finns lika trevliga och pilska sommarvikarier sen när jag blir gammal gubbe.

Enligt uppgift, dvs enligt gubbslemmet.
Citera
2025-09-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Har du några belägg utöver din egen fantasi för dessa påståenden?

Tjejer är inte intresserade av gamla gubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in