2025-09-11, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Jag är emot all form av politiskt våld.

Jag är också av uppfattningen att det extremt polariserande politiska klimatet vi ser i USA till största del beror på media på högerkanten och detta började för länge sedan - redan på 90-talet.
Du "är emot all form av politiskt våld" men söker genast syndabockar som pekar bort från dig. Roten rill ondskan befinner sig 30 år i backspegeln, uppfattat.

Du förstår inte att det du kommunicerar IDAG bestämmer hur morgondagen ser ut?
Citera
2025-09-11, 11:19
Medlem
hyssasess avatar
Stackars gubbe som de plockade först som var helt oskyldig. Han borde få ett rejält jävla skadestånd.
Citera
2025-09-11, 11:20
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Kanske någon förvirrad jude? Tänker på detta.
https://www.mediamatters.org/charlie...-marxist-ideas
CHARLIE KIRK (HOST): Jews have been some of the largest funders of cultural Marxist ideas and supporters of those ideas over the last 30 or 40 years. Stop supporting causes that hate you.
Inte omöjligt. Just nu är allt möjligt egentligen. Om de hittar en snubbe som inte borde kunna skjuta och som varit down on his luck sista tiden så vet vi att FBI ligger bakom.

Men kan ju vara en grupp som lejt en enskild person också.
Citera
2025-09-11, 11:20
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupidfoot
Det var därför han donerade pengar till demokraterna...

https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Matthew_Crooks
Trump har donerat betydligt mer till demokraterna, gör det honom till demokrat?

Kan du förneka den fakta jag tog upp?
Citera
2025-09-11, 11:21
Medlem
Vänstern orsakar inbördeskrig i USA... Världsbilden raseras.
Världskrig.

FUCK Vänsterhoror.
Citera
2025-09-11, 11:22
Medlem
Sorgligt även om inte jag sörjer honom. På typiskt Trump maner ska nu USA flagga på halvstång. När senaste skolskjutningen var avfärdade Trump den som sånt som händer.
Citera
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunlupe
Vänstern orsakar inbördeskrig i USA... Världsbilden raseras.
Världskrig.

FUCK Vänsterhoror.

Andas nu, det var en Tiktokare, influencer, bloggare...
Citera
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skänkte pengar till vänstern. Att registrerad var nog bara för att få tillträde till platsen.

Är ju bara vänster idioter som skjuter. Den som sköt dems i deras hem var ju också dems själv.
Trump har skänkt betydligt mer till ”vänstern”. Ca 99% av dödsskyttar är höger. Fakta bryr sig inte om dina känslor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Du "är emot all form av politiskt våld" men söker genast syndabockar som pekar bort från dig. Roten rill ondskan befinner sig 30 år i backspegeln, uppfattat.

Du förstår inte att det du kommunicerar IDAG bestämmer hur morgondagen ser ut?
Om man inte lär sig av historien...
Citera
2025-09-11, 11:23
Medlem
salkiNskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Kirk: Prove Me Wrong!
Sniper: hold my beer.

Visar ju bara att han inte kunde motbevisa honom.
Citera
2025-09-11, 11:24
Medlem
Det är en sjuk värld vi lever i.

Charlie ser ut att totalt koppla ifrån när skottet träffar. Vet man något om ev förlopp eller specifik skada? Var han medveten om vad som hände, hur snabbt gick det osv?

Sen känns 200m bort som ett ganska svårt skott, eller? Måste varit en erfaren skytt väl?
Citera
2025-09-11, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vad vill du att jag ska säga? Jag har ju poängterat att det är hemskt vad som har hänt och att det som hände är inte okej. Jag trodde att jag var en dramaqueen, ni är ju värre.
Dramaqueen..? Ok, att det bästa för ditt åsiktsläger vore om du kunde hålla käften en dag som denna har inte slagit dig?

Du behöver inte nödvändigtvis bevisa att du är död inombords även om man misstänker att du saknar empati.

Alla kommer att minnas vad du skrev i denna tråd nästa gång du bölar om "enorma övergrepp mot mänskligheten" som fel pronomen eller åsikten att abort är mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in