2025-09-11, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Vänstern har blivit helt galna totalitära åsikter och flera av deras odemokratiska organisationer borde förbjudas

Okey.... Helt rubbad kommentar
Citera
2025-09-11, 06:04
Avstängd
PrippsFats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veronika2005
Vila I piss.

En neo facist som dödats. Bara bra och ett steg i rätt riktigt.

2n amendment ska användas mot fiender som hotar republiken. Det har den gjort idag.
Du borde låsas in av SÄPO.
Citera
2025-09-11, 06:05
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro-iq
Tycker lika synd om ledaren från ww2?
Patton?
Churchill?
Citera
2025-09-11, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semizone
Dådet var en ren kopia, och de borde ha haft större säkerhet här också. Kirk var inte vem som helst. Och länka? Tja har du tillgång till Fox News och CNN live? Eller ni kanske är lite för lat bara. Eller hur.

Jag tycker att alla säger att de inte är förvånade. Därför höjde jag på ögonbrynen när du säger att alla är förvånade.

Bara du som är smart och kan förutse att sådant här kan hända tror jag.
Citera
2025-09-11, 06:06
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Jag bryr mig inte vem det är eftersom det självfallet är en sjuk jävel oavsett politisk hemvist.

Att det skulle vara ett dåd utfört från någon på vänsterkanten tror jag inte, men kan vara.

Bara konstigt att skriva att det är det när skytten inte är tagen.
Spelar ju ingen roll det är vänstermedia och andra odemokratiska vänstermänniskor som hetsar fram detta. Ser man ej detta är man blind
Citera
2025-09-11, 06:08
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedri
Folk har knappt nämnt de filerna den senaste tiden. I alla fall inte jämfört med för några månader sen. Det enda folk har diskuterat är rassemordet på den ukrainska flyktingen. Så om det handlar om att flytta fokus och avbryta ett momentum som spann allt snabbare så är det där man ska titta.

JD Vance post om rassemordet igårkväll fick 16 million visningar och nästan 300 000 likes. Inte en chans att någon anti Trump tweet fick samma genomslag senaste veckan.

https://x.com/JDVance/status/1965766869740405046?t=808_1nPpqmYfSTKMnqFPRw&s=19
https://x.com/charliekirk11/status/1965622717765534055?t=1QToe7bbngvaOdoTMReNSQ&s=19

Just Charlie Kirks tweet om det hade 37 miljoner visningar och 550 000 likes ser jag nu. Ett dubbelmotiv kanske? För att han sprider det och för att flytta fokus.
Citera
2025-09-11, 06:12
Medlem
Många kaxiga i både den här tråden samt på sociala medier som hyllar mordet men som inte hade haft en chans vid en debatt med Kirk. Otroligt skarp och intelligent man. Vi får bara hoppas att han blir martyr och lyfter stödet för Republikanerna så vi slipper se de vedervärdiga Demokraterna som vinnare efter nästa val.
Citera
2025-09-11, 06:15
Medlem
semizones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Jag tycker att alla säger att de inte är förvånade. Därför höjde jag på ögonbrynen när du säger att alla är förvånade.

Bara du som är smart och kan förutse att sådant här kan hända tror jag.
Jag är smart nog att kolla live nyheter. Ni kanske också borde göra det. Istället för att sitta här och grina. Och lyssna på nonsens och diverse rykten.
Citera
2025-09-11, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Kan du ge något exempel på hans nazism?

Jag refererade till trådens skribenter.
Citera
2025-09-11, 06:23
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Många kaxiga i både den här tråden samt på sociala medier som hyllar mordet men som inte hade haft en chans vid en debatt med Kirk. Otroligt skarp och intelligent man. Vi får bara hoppas att han blir martyr och lyfter stödet för Republikanerna så vi slipper se de vedervärdiga Demokraterna som vinnare efter nästa val.

Japp. Vi ser sanering av en MAGA-mytoman, lögn- och hatspridare och ev putinagent som en OK handling. Inget konstigt med det. Rest in shit!
Citera
2025-09-11, 06:24
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Japp. Vi ser sanering av en MAGA-mytoman, lögn- och hatspridare och ev putinagent som en OK handling. Inget konstigt med det. Rest in shit!

Att du inte skäms.
Citera
2025-09-11, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Du vet helt plötsligt väldigt mycket om vilka som är sörjande, och hur galen han var, för att inte vetat något igår.

Hade jag varit dig hade jag funderat ett varv till innan jag skrev inlägg.

Det är uppenbart vilken sort som dyrkar sektmedlemmar i MAGA här i tråden. Vissa är redan kända rysstroll.Och nej jag vet inget om Charlie boy mer än att Taco älskade honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in