2025-09-10, 21:32
Medlem
swebarbs avatar
Fyfan va blod nä det överlevde han nog inte
Citera
2025-09-10, 21:33
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Holy shit!

För den som inte känner till Charlie Kirk så är han riktigt stor inom Maga-rörelsen. Han är en stor profil online "influenser" och har en stor följarbas där. Han är även en skicklig debattör och medverkar ofta i debatter. Han håller ofta event där han åker till olika skolor och debatterar mot studenter. Han ses som den personen som lyckats konvertera många unga till att rösta på Trump. Han har god kontakt med Trump-administrationen.

Det här är inte bra!

Kommer främst gynna Maga-rörelsen. Och den som bär skulden är givetvis Amerikanska vänstern.

Hemskt, han är lite av en förebild i hans retorik och hur han vågar prata mot meningsmotståndare hela tiden med ärliga debatter. Bra åsikter, reko man. Håller inte med i allt men det är mycket som pekar på att han skulle kunna bli framtida president enligt mig. Hoppas han överlever.

fuckk såg klippet ser illa ut, ber för honom
Citera
2025-09-10, 21:34
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
"60 årig vit gärningsman, luktar inte vänster precis."

Vad försöker du säga? Att vita 60åringar inte kan vara vänster? Bland det dummaste jag hört
Dummaste ?, lyssnar du inte på dig själv alltså.. lol

Nä 60-åring med prickskytte-gevär stinker redneck- hillbilly.
Citera
2025-09-10, 21:34
Medlem
Saxofonjudes avatar
Vänsterextremister som hyllar detta då, ni är riktigt vidriga avskum.

Ni är motståndare till det fria ordet och den fria människan. Må ni brinna i helvetet där ni hör hemma.
Citera
2025-09-10, 21:35
Avstängd
Här är en tydligare video:
https://x.com/ShaykhSulaiman/status/1965853948952334774
Citera
2025-09-10, 21:36
Medlem
Fy fan! Såg på filmen... helt overkligt att se på. Har lyssnat på många av hans debatter. Han må vara en person med rätt så starka åsikter men inte fan förtjänade han detta. Nu besitter jag inte medicinsk expertis men inte fan kan han överleva detta....

Först Trump sedan detta?!?!
Citera
2025-09-10, 21:37
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Usch fy fan. Håller inte med om allt men han var en underhållande debattör som debatterad emot idioter utan att höja rösten.

Detta kommer gå riktigt illa.

Flera inlägg i tråden vittnar om hur jävla sjuk psykopatisk och farlig vänstern har blivit.
Citera
2025-09-10, 21:38
Medlem
Fyfan så vidrigt. Jag följer Charlie på instagram. Så sjukt. Mina åsikter är väl endå lite höger och lite vänster.

Hoppas dödsstraff på gm.

Rip King.
Senast redigerad av ironmanfist 2025-09-10 kl. 21:41.
Citera
2025-09-10, 21:39
Avslutad
Vidrigt när ord besvaras med handling.
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
You will never live in a society when you have an armed citizenry and you won’t have a single gun death. That is nonsense. It’s drivel. … I think it’s worth to have a cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the Second Amendment to protect our other God-given rights. That is a prudent deal. It is rational.
- Charlie Kirk, 2023 TPUSA event.

Han offrade sig själv för rätten att alla ska ha vapen. Modigt. 🙏

(Min fetning) Jepp, var nog det första och sista Charlie Kirk tänkte på när den där höghastighetskulan slet av halspulsådern

Dvs hur glad han var att få bli martyr för det heliga 2nd Amendment. Jag måste erkänna att jag fullkomligt älskar den här klockrena definitionen av ironi även om jag vänder mig ifrån våldet som sådant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Fy fan! Såg på filmen... helt overkligt att se på. Har lyssnat på många av hans debatter. Han må vara en person med rätt så starka åsikter men inte fan förtjänade han detta. Nu besitter jag inte medicinsk expertis men inte fan kan han överleva detta....

Först Trump sedan detta?!?!

Oavsett om man älskar eller hatar honom så var han en grym debattör även om han på senare tid mest har debatterat mot WOKE-studenter och det är ju lite som att göra mål utan målvakt.
Citera
2025-09-10, 21:40
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Fy fan, jag mår illa efter att ha sett klippet.
Är seriöst livrädd för vad det här kan innebära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in