2025-09-09, 12:36
Medlem
Jag har levt nu i ett par år med min vackra fru och vi älskar varandra. Tyvärr delar vi inte samma värdegrund vilket kan krocka med varandra.
Jag står för att det är hon och jag mot världen och alla andra personer (förutom vi och våra familjer) är bara skräp medans hon ser högt värde i varje individ och vill famna om andra människor till oss.
Hon vill alltså vara till god hjälp för andra behövande medans jag bara vill sopa bort alla andra.

Finns det någon typ av voodoo som jag kan förändra hennes värdegrund hos andra människor så hon kan tänka mer som mig och kan voodoon tränga igenom alla barriärer eller är man skyddad från den om man tillhör någon specifik religion? Jag vill alltså få henne att sluta älska människor i allmänhet men att hon ska fortsätta älska mig.

En viktig notis är att det måste vara något kostnadsfritt alternativ. Är inte villig att lägga pengar på något som inte har någon garanti eller vetenskapligt underlag.
Senast redigerad av spidercake 2025-09-09 kl. 12:39.
Citera
2025-09-09, 12:39
Medlem
Glostrups avatar
Visa detta inlägg för din fiktiva… jag menar ”vackra”.. fru och berätta att det var du som skrev det. Och vips så har du en lösning på ditt problem; antingen visar hon sig villig att ändra sig på det sätt du vill, eller så gör hon det enda rätta och dumpar dig hårt.

Varsågod, både billigt och effektivt.
Citera
2025-09-09, 13:17
Medlem
Public Enemys avatar
Ja det kan du. Om hon tror på det.
Citera
2025-09-09, 14:36
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidercake
Jag har levt nu i ett par år med min vackra fru och vi älskar varandra. Tyvärr delar vi inte samma värdegrund vilket kan krocka med varandra.
Jag står för att det är hon och jag mot världen och alla andra personer (förutom vi och våra familjer) är bara skräp medans hon ser högt värde i varje individ och vill famna om andra människor till oss.
Hon vill alltså vara till god hjälp för andra behövande medans jag bara vill sopa bort alla andra.

Finns det någon typ av voodoo som jag kan förändra hennes värdegrund hos andra människor så hon kan tänka mer som mig och kan voodoon tränga igenom alla barriärer eller är man skyddad från den om man tillhör någon specifik religion? Jag vill alltså få henne att sluta älska människor i allmänhet men att hon ska fortsätta älska mig.

En viktig notis är att det måste vara något kostnadsfritt alternativ. Är inte villig att lägga pengar på något som inte har någon garanti eller vetenskapligt underlag.

100%. Invig henne för juju.
Citera
2025-09-09, 15:20
Medlem
KulStyvings avatar
Det verkar fungera i Afrika eftersom det är utbrett där. På våra breddgrader, återstår att se.
Citera
2025-09-09, 15:30
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Du kan aldrig förändra någon annan än dig själv!!
Citera
2025-09-09, 16:28
Medlem
Citat:

I en sådan här viktig fråga bör du nog ändå överväga att lägga en ordentlig summa pengar, just för att få den garanti på vetenskapligt genomförande av den så viktiga ritualen. Ring 1177, eller kontakta din hemkommun. De hjälper mer än gärna till med att remittera dej till lämplig instans.

Lycka till
Citera
2025-09-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ta halm, inte slagen halm utan strå som du plockar själv och torkar.

I den väv in nåt från din fru. Nåt kroppsligt, nåt emotionell och nåt värderat. Packa in med säckväv till en människoliknande docka. Sy dit så att du i alla fall kan se att det är din fru.
Nu kommer det svåra - du måste hitta en punkt där din frus åsikter om allas goda vilja kan vävas in i din ritual. Den måste utföras nattetid eftersom solljus och dagen motverkar dina behov. Ta antingen blod, spott eller sperma och gnid in dockan med den medans du viskar hennes namn in i "ansiktet" på den för att skapa en symbiotisk kontakt mellan henne och objektet.

Från den här punkten har du en svag kontakt mellan dockan och din fru.

Det svåra är hur du konstruerar ritualen. Ett exempel är att när hon ska nånstans med mycket folk, där du vill att hon INTE ska fyllas med välmående kring alla människorna, så tar du dockan och placerar den, utsätter den, för något hon hade ogillat. Hålla den över en hög punkt, värme, höga ljud osv. Samtidigt viskar du hennes namn koncentrerat till dockan. För att hålla koncentrationen, försök med lätt smärta på dig själv. Nålstick eller vad som helst. Du måste fortsätta länge nog för att dockan/hon ska faktiskt känna obehag och det bästa måttet är just din egen smärta. Fortsätt med nålstick och mässandet tills du knappt kan klara av det och känslorna kommer affektera henne.

Sen tar du dockan, vrider ihop den och för den långsamt långsamt upp i ditt eget anus och reflekterar på det faktum att din fru är den som har rätt och du är en sargad patetisk liten mansspillra som borde gå ut och träffa folk istället.

Lycka till!

Ett i sanning fullödigt och genuint råd till TS i hans predikament. Det enda som kan tilläggas är att i förväg boka in en tid hos en privatpraktiserande proktolog för extraherandet av själva voodoodockan.
TS får då kravet på vetenskaplighet uppfyllt, det kommer dock till en kostnad för det polikliniska besöket hos proktologen, med det kan det vara värt,
Voodoodocka med nålar och allt, i Mumindalen,, hujeda mej,,
Citera
2025-09-11, 23:00
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Ja det kan du. Om hon tror på det.

Tror precis så som dig, Voodoo fungerar klockrent om båda två tror på det vill säga. Då kan den mer manipulativa parten pådriva att det faktiskt är sant och på så viss som i detta fall kunna förändra sin fru.

Finns nog enklare sätt, typ "Par-terapi" annars. Om skribenten i fråga har råd med några sessioner vill säga.
Citera
2025-09-17, 22:20
Avslutad
Citat:

Enkelt. Hon är sosse, du är SD. Att dra in voodoo-dockor för att beröva din frus rösträtt är väl att ta i!
Citera
2025-09-17, 22:27
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Ja. Skicka henne en månad till Tahiti på voodoo retreat så kommer du träffa en helt ny människa när (om) hon kommer tillbaka.
Citera
2025-09-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Ja. Skicka henne en månad till Tahiti på voodoo retreat så kommer du träffa en helt ny människa när (om) hon kommer tillbaka.
Inte Tahiti.
Haiti. Hon kommer tillbaka galen eller i en kista.
Visst kan du få hjälp av voodoogudarna men de kräver något i gengäld. Brukar börja med rom och cigarrer, sluta med blodsoffer. Många ihjälplågade tuppar och kycklingar i deras ritualer.
Voodo utövas i södra USA, London, Köpenhamn och andra världsstäder. Inte självklart att få tillträde dit men underlättar om du har .pengar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in