2025-09-09, 01:45
Medlem
Tanachs avatar
Aktivisterna har i princip rätt i sak att Israels krig mot Gaza är ett folkmord, men att stå och slösa bort sin dyrbara tid på gatorna utanför riksdagen är idiotiskt.
Citera
2025-09-09, 01:49
Medlem
Tanachs avatar
Har den sjukligt överviktige Gunnar Strömmer kommenterat händelseförloppet med det äggformade huvudet?
Citera
2025-09-09, 02:25
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/c...ademonstranter

Citat:
En grupp människor med antisocialt dominansbeteende började förfölja mig vilket resulterade i att jag helt enkelt inte kunde ta mig hem

Antisocialt dominansbeteende? Grattis du har med "öppna era hjärtan" människor att göra. Öppna ditt hjärta Carl-Oscar!

Jag hoppas fler moderata politiker får uppleva vad deras politik medfört till.
Citera
2025-09-09, 02:33
Medlem
Tanachs avatar
Han överdriver. Det hade varit över om han hade gett dem femton minuter att prata med dem.

För övrigt hoppas jag att den sjukligt överviktige Gunnar Strömmer tar den här saken på största allvar från och med nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/c...ademonstranter

Antisocialt dominansbeteende? Grattis du har med "öppna era hjärtan" människor att göra. Öppna ditt hjärta Carl-Oscar!

Jag hoppas fler moderata politiker får uppleva vad deras politik medfört till.
Citera
2025-09-09, 02:39
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Kommer inte hända igen.
Uffe den tuffe har sagt;
"Sluta omedelbart att hota svenska politiker"

Inget kan vända en utveckling över natten som ett hårt ord från den hårdaste av kostymklädda dvärgar.
Citera
2025-09-09, 02:40
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Har den sjukligt överviktige Gunnar Strömmer kommenterat händelseförloppet med det äggformade huvudet?

Han är nog för andfådd fortfarande. Ge honom ett par dagar så kanske han kommer ikapp.
Citera
2025-09-09, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Varför går han hem i egenskap av civilförsvarsminister?

Sätt honom i en svart SÄPO-bil.

Korrekt analys.
Citera
2025-09-09, 02:42
Medlem
Tanachs avatar
Falukorv i fittan Ebba Busch har kommenterar på X om händelseförloppet:

”Det här en kamp om vilka värderingar som ska gälla i vårt land - vilket Sverige vi vill ha. Det är en kamp vi behöver vinna”, skriver hon.

"Kamp för värderingar i vårt land som vi behöver vinna" Hur tänkte hon där?
Citera
2025-09-09, 02:44
Medlem
Tanachs avatar
Sverige har en civilminister som avslöjade sig med att avsky civila.

Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Varför går han hem i egenskap av civilförsvarsminister?

Sätt honom i en svart SÄPO-bil.

Citat:
Ursprungligen postat av AnonOnMouse
Korrekt analys.
Citera
2025-09-09, 02:52
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Jag har aldrig förstått varför tuffe Uffe aldrig har satt Gunnar på en strikt diet och låtit honom springa fram och tillbaka upp till Kebnekaise.

Han skulle behöva hitta en ny justitieminister efter hjärtinfarkten.

För att hålla sig OnT så är beskrivningen "lynchmobb" extremt överdriven. Det var såklart ingen som var ute efter att lyncha honom. Och när regeringen inte lyssnar på folkopinionen får väl folkopinionen vackert se till att göra sig hörd och bemärkt med de medel som står till buds. Även om det innebär att en och annan minister får upp flåset på hälsosam nivå.
Citera
2025-09-09, 03:00
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Han skulle behöva hitta en ny justitieminister efter hjärtinfarkten.

För att hålla sig OnT så är beskrivningen "lynchmobb" extremt överdriven. Det var såklart ingen som var ute efter att lyncha honom. Och när regeringen inte lyssnar på folkopinionen får väl folkopinionen vackert se till att göra sig hörd och bemärkt med de medel som står till buds. Även om det innebär att en och annan minister får upp flåset på hälsosam nivå.

Hade det varit svenskar på högerkanten som skanderat och följt efter Daniel Helldén så hade det pratats och skrivits om det i +10år.
Citera
2025-09-09, 03:03
Medlem
kackelstinas avatar
Oj vad hemskt! En politiker som ställs tillsvars verbalt av civila?? Sånt går ju inte för sig. Stoppa detta nu SÄRPO!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in