Citat:
Ursprungligen postat av
A.D.
Alla ser ju hur kära de är när de träffar (dagens reel). Först montera upp telefonen så den kan spela in när de faller i varandras armar och kysser varandra. Vänta , vänta - vi måste filma först..
😅😅Ja, verkligen. Man ser så väl att det är "riggat".
"Nu gör vi en riktigt "kärleksfull" video session så vi har något "smaskigt" att visa allmänheten när det blir dax att avslöja vår familjelycka.
Se Mig, Hör Mig, Bekräfta alltjämt Mig annars straffas du på ett eller annat sätt = NH.
Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Hur kan man köpa detta rakt av och inte inse att allt är planerat från början till slut precis som med A . Är för mig en gåta 🤔
Väldigt obehagligt & skrämmande kan jag tycka . Hoppas VLH inser vad han gett sig in på
Känns mer som även han är ett offer i Ns & Js planer och blir en spelbrika 😢
Är ju ingen slump precis att N råkade efter ca 3 mån fånga in en hockeyspelare i detta fall VLH och dessutom sedan bli gravid efter att man har suttit i sin podd och pratat om just detta .
Tycker det är märkligt att historien åter upprepas och ser i dentiskt ut som med A ända skillnaden är väl att N gått lite längre denna gång i graviditeten innan man avslöja något och nu dessutom är gift .
Och när vi ändå är inne på giftemål så var det planerat att även A & Nskulle gifta sig då A friade till henne något hon hånar honom för . Men här går något snett el kanske tur i dag att det aldrig gick så långt .
Varför har denna fam så jäkla bråttom med allt vad är det dom döljer el vem försöker dom lura
Tycker det är något skumt med detta giftermål!
För den N vi känner skulle ha lagt ut massor bilder på klänningen , ringen på dom sjl osv .
Bett massmedia varit där så dom hamna på något omslag .
Tyvärr tror jag faktiskt att vi kommer få se att VLH kommer stå som pappa för C inom några dagar det är Ingen slump direkt att N säger pappa el pappsen till han så att Chiara ska säga det .
Och det är därför dom legat lågt och ej gått ut med bilder mm
Magkänslan säger detta är långt i från över .
Och det är heller ingen slump att dom lägger upp en massa bilder och klipp på hur dom nu helt plötsligt ägnar sin tid åt C . Allt är ett spel för galleriet.
PS förlåt för långt inlägg igen 🫣
Jag delar din känsla.
Det här med faderskapet är nu i fam. H anda ett ack så känsligt ämne med tanke på hur N över tid agerat gentemot A och utifrån det skapat människors reaktioner vilket de är fullt medvetna om, även om N själv ser sig som felfri i den kabaliken. 🫣
Det osar skunk hela vägen om det här med att VL så här snabbt ska mantla sig rollen som C:s pappa och lilla C ska helt plötsligt från ingenstans kalla en Nykommen manlig figur för pappa. Den fiffiga ide'n är nog Inte påkommen av MR egen hög själv, (Viktor Lodin ) om jag själv får gissa en smula.
Jag kan ha fel men.....
Att C helt plötsligt ska tvingas att säga"pappa" till VL känns mer som ett ytterligare straff till A från N:s sida.......
F.ö.
N & J sitter i sin podd och kallar det Svenska samhället för PK och tycker att var och en skall få göra precis som man vill och ingen annan skall bry sig/lägga sig i vad den andre gör oavsett vad.......???!!!🙄
Det här med vad som egentligen går inom ramen för det humana, sunda och mest hälsosamma för ett barns och en vuxen människas vidkommande existerar inte i deras värld vilket är både skrämmande och fullkomligt absurt.
Det är ju alla andra det är fel på och så länge man tror på den osanningen och agerar därefter så kan man heller inte räkna med att långsiktigt bibehålla de relationer man en gång byggt upp, hastigt fallit in i och eller på annat sätt skapat.
N sitter med sin mor och kollar på SHL- Hockey då hon för stunden blivit så oerhört intresserad av sport. För inte så länge sedan fanns inget intresse för sport och träning enl. hennes egen utsago.
Då kan man heller inte undgå att fråga sig om det är i
själva sporten N:s intresse ligger eller om det intresset är mer riktat till de spelande männen med fotsulan ovan skriskoskenan?!?
N råkar se VL på tv i en match och slajdar sedan ogenerat in i hans DM. De för en konversation en längre tid innan de till slut bestämmer sig för att träffas. Därefter smäller det bara till som en blixt från klar himmel. Mio amore ❤️❤️
Får en känsla av att N bland annat "skyndar" dels för att straffa A till vägs ände men även som ett tecken på osäkerhet och en rädsla för att gå miste om ett villebråd fyllt av kändisskap och med en penningpung som hon nu äntligen med sin mammas hejarop vid sin sida greppat hårt om sina händer.
🙏❤️