2025-07-05, 09:05
Medlem
vartskajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Ok låter illa. Ja uppdatera gärna när du provat

Såg att v*pecan.se säljer 1s-lsd också.
Kan absolut rekommendera 1S-LSDn från shamanen.net. Han som har sidan var väldigt hjälpsam på mail och svarade på mina frågor, frakten var snabb, och lapparna funkar bra! Känns som riktig LSD bara att det tar typ 1-2 timmar att kicka. 3st lappar för 599 är ju också ett helt okej pris.
Citera
2025-07-05, 13:16
Medlem
Det är i gråzonen för att vara lagligt nu.
I Bring appen har jag fått infon att sändningen innehåller en förbjuden vara.

Lagen om förstörande av vissa hälsofarliga missbruks substanser.
600 spänn åt helvete, surt
Senast redigerad av mangne 2025-07-05 kl. 13:31.
Citera
2025-07-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne

Dom har alltid haft rätt att förstöra det, dom plocka min beställning för 2 månader sen från utlandet….. Det är väl bara snuten som har koll på pluggens utskick eller att din adress är flaggad eller kanske bara en slumpmässig kontroll
Citera
2025-07-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retardboy
Dom har alltid haft rätt att förstöra det, dom plocka min beställning för 2 månader sen från utlandet….. Det är väl bara snuten som har koll på pluggens utskick eller att din adress är flaggad eller kanske bara en slumpmässig kontroll
Jag har aldrig haft något med snuten att göra, antar att Bring gör stickprovs kontroll på paket
Citera
2025-07-07, 02:24
Medlem
Finns en shop i Tyskland som säljer 1s-lsd till väldigt mycket bättre priser, lsd-legal.de
Dock skickar de inte utanför landet, men enligt deras kundsupport ska de börja med det senare i år, och då prioriteras länder där det finns många som följer deras newsletter, så in och följ tycker jag.
Funderar på att ta en sväng till Berlin och besöka deras fysiska butik, innan det blir olagligt
Citera
2025-07-07, 18:44
Medlem
Om nån har provat v*pecans 1s-lsd så får ni gärna skriva vad ni tyckte om den!

Bring är mer värdelösa än PostMord.
Citera
2025-07-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Om nån har provat v*pecans 1s-lsd så får ni gärna skriva vad ni tyckte om den!

Bring är mer värdelösa än PostMord.

Funkydelic som säljer där. Dom säljer även hhcpm.. skumma bokstäver-vad är detta-noid
Citera
2025-07-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne

Hör av dig till deras kundtjänst. Pluggen har alltid haft imponerande kundtjänst i min värld, nu har jag inte fått något beslagtaget men när fraktbolag slarvat bort paket har de skickat ut det jag beställde igen kostnadsfritt + någon extra bonus som plåster på såren.

Beställde nyss och de verkar ha bytt fraktbolag nu, de kör inte med Bring länge så de var snabba på fötterna.
Citera
2025-07-14, 17:44
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Måste ju fan vara HELT omöjligt att de ska kunna detektera detta? Knappast jycke eller röntgen.. Måste sta vart fan det kommer ifrån som är inlagt på nån "lista"i tull/post alt att mottagaren är med på" fuffenslistan".

Okej om de stank grälle eller nå men detta borde mig onekligen inte kunna detekteras!
Citera
2025-07-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling
Hör av dig till deras kundtjänst. Pluggen har alltid haft imponerande kundtjänst i min värld, nu har jag inte fått något beslagtaget men när fraktbolag slarvat bort paket har de skickat ut det jag beställde igen kostnadsfritt + någon extra bonus som plåster på såren.

Beställde nyss och de verkar ha bytt fraktbolag nu, de kör inte med Bring länge så de var snabba på fötterna.
Ok tack för tipset, ska kontakta kundtjänst
Citera
2025-08-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling

Står PostMord på hemsidan men frågade supporten och han sa att de använder DHL.
Citera
2025-09-07, 14:23
Medlem
st33rs avatar
har pluggen slutat sälja x-lsd? påväg att klassas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in