2025-02-25, 18:19
Medlem
Hej, beställde nyss ”X-lsd” från pluggen.se som sägs vara 1s-lsd. Har själv aldrig tagit något som är psykedeliskt om inte ectasy räknas. Men jag undrar om någon annan tagit de som vet hur intens den trippen kommer vara och om pluggen är legit? De står att de är 250 mg. 2 lappar.
Citera
2025-02-26, 05:51
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klanten098
Hej, beställde nyss ”X-lsd” från pluggen.se som sägs vara 1s-lsd. Har själv aldrig tagit något som är psykedeliskt om inte ectasy räknas. Men jag undrar om någon annan tagit de som vet hur intens den trippen kommer vara och om pluggen är legit? De står att de är 250 mg. 2 lappar.

Jag skulle tagit båda på en gång. Jag har nog aldrig tagit mindre än två trippar åt gången, och dom kommer definitivt inte vara starkare än riktig syra.
Citera
2025-02-27, 10:01
Medlem
Citat:

De är legit. Lite längre come up men sen kom de som en jävla käftsmäll. Jävlar va trippad jag blev haha, helt sjukt att det är lagligt. Finns en tråd med lite mer svar här: (FB) X-lsd
Citera
2025-02-27, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling
De är legit. Lite längre come up men sen kom de som en jävla käftsmäll. Jävlar va trippad jag blev haha, helt sjukt att det är lagligt. Finns en tråd med lite mer svar här: (FB) X-lsd
Tog du 1 lapp då eller båda?
Citera
2025-02-27, 12:45
Medlem
Citat:
Tog du 1 lapp då eller båda?

1 lapp och hade helt seriöst kunna tänka mig ta typ en halv lapp för den var väldigt stark haha.
Citera
2025-02-27, 12:48
Avslutad
Ta inte två direkt om du inte trippat tidigare du kommer bli skickad åt helvete då.

Gjorde den tabben när hyg hade lappar, tog 3st och blev besviken. Låg styrka på lapparna. så tog två till och BOOM trippade i ett dygn det vägra ta slut. Var tvungen o ringa en kompis så hon fick komma o ge mig alprazolam för o bryta trippen. Kunde inte ens gå för marken var som vågor på havet visste inte vart jag skulle sätta foten plus body high. Så börja med 1.

Trippa lugnt!
Citera
2025-02-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ta inte två direkt om du inte trippat tidigare du kommer bli skickad åt helvete då.

Gjorde den tabben när hyg hade lappar, tog 3st och blev besviken. Låg styrka på lapparna. så tog två till och BOOM trippade i ett dygn det vägra ta slut. Var tvungen o ringa en kompis så hon fick komma o ge mig alprazolam för o bryta trippen. Kunde inte ens gå för marken var som vågor på havet visste inte vart jag skulle sätta foten plus body high. Så börja med 1.

Trippa lugnt!

Hahah ja dämpa med blå det kan va bra att ha ifall det ballar ur för mycket 😂 har själv vart i den sitsen
Citera
2025-02-27, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling
1 lapp och hade helt seriöst kunna tänka mig ta typ en halv lapp för den var väldigt stark haha.
Hur länge höll trippen igång?
Citera
2025-02-27, 17:08
Medlem
flygandApans avatar
Ta INTE två stycken om du aldrig tagit något psykedeliskt förut.

Läs på massa innan du tar något, du kan alltid ta mer men du kan aldrig ta mindre och kunskap är gratis.
Citera
2025-03-28, 13:06
Medlem
Agree ta INTE två om du är färsking på lsd... Alltså detta är en product som tydligen ska omvandlas till de real deal lsd i kroppen. Så dom är mycket potenta!! Alla pluggens grejjer är mycket potenta!!! Var så säkra!!!
Citera
2025-04-13, 15:32
Medlem
StortHuvuds avatar
Testat X-LSD några gånger nu. Skulle säga att det är som att ta ett vanligt LSD-rus och stretcha ut det lite, mao så kommer peaken lite långsammare men ruset är stadigare och mindre kaotiskt överlag. Med det sagt är allt ändå ganska stökigt på peaken om man trippar hårt. Rätt trevligt att detta går att beställa helt lagligt om än något dyrare i alla fall
Citera
2025-04-14, 22:12
Medlem
Har bara trippat på svamp tidigare, dock ofta och jävligt höga doser (10g och upp mot 20) .. kommer en lapp va tillräckligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in