2025-09-06, 12:54
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men hur vet du att han inte fick flera saker? allt kanske inte visar sig på bild? tänk om han önskade sig en Rubiks kub?
Tydligen så brister varken Thessan eller Rask i föräldraskapet.

Fan vad dina bortförklaringar suger. Skulle de köpt något utöver det vanliga, så hade givetvis bild lagts upp och allmänt skryt i en ny video eller på story-time.
Citera
2025-09-06, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Diskutera sig själv i en tråd om varför alla som hatar en har fel. 7 år and still going strong.

Utredningar tar tid. När den är klar och åtal väcks kommer inte det gå tidningarna obemärkt förbi. Det handlar om Jockibois broder, inte en random kvinna i Trosa som postar maniskt på Flashback. Brottet har ett nyhetsvärde. På samma sätt som Pontus Rasmussons beteende hade det. När det blev tidningsartiklar i Sveriges största medier, då blev det tryck på YouTube att agera, och permabanna honom från plattformen. Detta kommer ske med fläskberget i Norrköping och skelettet med lakan i taket också. Det är jag fullständigt övertygad om.

Sluta själv eller bli tvingad till det, det är valen det står emellan.

Det återstår att se vad som kommer hända med åtal osv vi har inte sett det ske än så du bör inte hurra i förväg.
Rask kommer hålla sig kvar det förstår nog du också om du tänker efter.
Citera
2025-09-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Fan vad dina bortförklaringar suger. Skulle de köpt något utöver det vanliga, så hade givetvis bild lagts upp och allmänt skryt i en ny video eller på story-time.

Det är ingen bortförklaring för vi vet ingenting om det om nu inte någon satt upp en filmkamera hos familjen så man kan få med varenda ord vad som sägs.
Citera
2025-09-06, 13:03
Medlem
Citat:
Det var inte jag som tog upp lögnen i denna tråd utan jag svarade på den.
Det är fortfarande off-topic, vilket du nu är anmäld för som sig bör.
Citera
Medlem
Citat:
Ja vad ska dom göra när folk sitter och anmäler dom varje dag istället för att dom resurserna skulle behöva gå till andra barn som verkligen behöver det.

Om man kollar på köp & sälj forum så är det mycket som säljs både leksaker och djur tycker inte det är konstigt varför ska man behålla massa saker man inte behöver?
Marsvinet såldes väl för att han inte trivdes med det andra marsvinet och det är ju klokt beslut.

Familjen har inte ens råd med vanliga bläckpennor, blyertspennor och suddgummi.

Äger inte en enda bok.

Då är det torftigt värre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Önsketänkande, det är en av dina främsta egenskaper. Du har ingen förmåga att se på saker objektivt, du tror på det utfall som gynnar dig mest. Det är så dina störningar fungerar.

Alla i tråden måste vid det här laget förstå att det är Bajshögen själv som sitter bakom det här kontot och fäktar. Som han gjort i åratal nu. Ingen annan skulle bemöda sig att göra det. Det är AlexxHooker bakom ett annat konto.

Ett välplacerat slag över näsan är vad du förtjänar.

Varför skulle jag tro att det gynnar mig? men du kanske kan se in i framtiden att han kommer bli dömd?
Alla i denna soppa får stå för vad dom sagt och gjort.
Frågan är bara vad du ska hitta på om nu Rask skulle försvinna? fast det kommer ju knappast hända.
Citera
2025-09-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Familjen har inte ens råd med vanliga bläckpennor, blyertspennor och suddgummi.

Äger inte en enda bok.

Då är det torftigt värre.

När kom det fram att dom inte har råd med det?
Hur vet du att det inte finns böcker?
Länka gärna klipp på detta.
Citera
2025-09-06, 13:11
Medlem
Citat:
För att jag svarade på ett påstående, här märker man nivån på dig du kan inte ta en normal diskussion för du har inget att komma med än samma gamla vanliga.

Du tror att jag kommer och backar upp Rask men det gör jag inte utan jag ifrågasätter hur ni diskuterar kring familjen.
Det är just det som kallas off-topic. Trådens ämne är Rask med omgivning, inte diskussioner rörande hur vi i tråden diskuterar.
Ditt gnäll påverkar inte det faktumet det minsta.
Citera
2025-09-06, 13:59
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Känns inte som du är bättre med tanke på att du inte kan ha en normal diskussion, men jag märker att jag träffar en öm tå varje gång vi ska diskutera.

Nejdå, du träffar aldrig någon öm tå. Det är väldigt svårt att låta bli och förolämpa sådana som du och Rask bara.
Citera
2025-09-06, 14:15
Medlem
Citat:
Och nu föll du i diskussionen igen så fort någon inte skriver som du vill då är man fitta, hora, miffo helt otroligt, du verkar ju inte vara bättre än vad Rask var för några år sedan.

Rask är inte bättre än vad Rask var för några år sedan.
Citera
2025-09-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Rask är inte bättre än vad Rask var för några år sedan.

Det är ändå en viss skillnad skulle jag säga.
Citera
2025-09-06, 14:18
Avstängd
Citat:
Varför skulle han ens lyssna på dig? personen som förtalat honom i år verkar ju väldigt märkligt.
Din intelligenskvot visar sig inte mycket här inne eller i Anjo tråden har du tappat den?

För att jag har pekat ut saker som kommer att hända i hans liv innan de har hänt. Som det faktum att han spred grova förtal i sitt maniska Chrippa-drev, vilka han nu är under utredning för (och kommer att dömas för).

Det hade varit en god idé för Bajsmannen att hörsamma detta redan när han började göra videor på det här temat. Han struntade högaktningsfullt i det, för att det var skönare att bli kliad på ryggen av sina utvecklingsstörda följare just där och då.

Jag tror det är Baronens största problem här i livet. Hur han är så fokuserad på det som är skönt just nu, och inte har en förmåga att se några steg längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in