2025-09-05, 18:49
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Menar du att badboys har bra att gener och vad är en badboy i så fall?

De som dessa kvinnor väljer att skaffa barn med. Det kan ju vara alla möjliga saker som ett väldigt symmetriskt ansikte, stora muskler, längd och det faktum att de vågar gå fram och prata med tjejer som gör dem attraktiva.
Citera
2025-09-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordlasten
Skrollade lite tinder idag och möttes av en bio där det stod nåt med "Stolt nybliven mamma till 2st änglar " tjejen var typ 22 år. Huuuur kan det finnas så många unga brudar som redan skaffat bort och sedan lämnat/blivit lämnade av killen? *Har jag missat nåt med det här? Tycker att man ser otroligt många profiler där kvinnan är i tidig 20-års ålder samt redan har barn.

Ja det finns många men jag tror det beror på, jag har sett det, att tjejer väljer killar med störst käft och dom som uppträder tuffast. Fängelsekunder har lätt att få brudar.

Den snälle, lite tystlåtne killen, som skulle kunna bli en rejäl och bra familjefar, ta ansvar för försörjningen, och även kunna försörja honan....den typen av kille står inte högt i kurs.

Jag kan inte förklara varför det är så här. Så här har det blivit och dom ensamstående mammorna blir allt fler trots massvis med aborter.
Slutsats, många unga tjejer väljer fel.
Citera
2025-09-05, 19:01
Medlem
BoaToas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Är det inte så att unga kvinnor blivit så jävla kinkiga och inget duger åt dem i längden? Allt ska vara nytt och flashigt hela tiden så man kan visa bilder på Insta?

Tror många tänker så här:

År 2016: "Åh vilken läcker kille! Han vill jag va med! 1 år senare: "mina vänninor ska ha/ har fått barn... jag vill att vi skaffar barn vi med!"
År 2018-2019 har de fått 1-2 ungar

2023-2024: "Hm flera av mina vänninor har separerat... Är inte min Fredrik rätt trist och vanlig nu för tiden? Vänninorna dejtar nya spännande killar... Äh jag är less på mitt förhållande jag med, lika bra vi separerar vi med... Sen kan jag hänga med vänninorna ut och ragga igen.. bli en i gänget igen liksom..."

Sen hänger de på Tinder och Badoo:
"Fräsh mamma till mina två små guldklimpar, 2 barn varannan vecka, och JA, jag har tatuerat in barnens namn och födelsedatum på axeln..."

Exakt. Du har förstått kvinnans natur.

Hon gör som sin kvinnliga omgivning.
Kvinnor vill ha det andra kvinnor vill ha och följer trender som andra kvinnor följer.
Citera
2025-09-05, 19:02
Medlem
BoaToas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegmium
Funderar allvarligt på att byta min nuvarande fantastiska kvinna, som också har svårt att få barn, till en yngre mer fertil sådan medan jag fortfarande är i rätt ålder. Blir det inget barn innan klimakteriet så dumpar jag henne. Jag har flera vänner som gjort likadant.

Livet är fullt av svåra val. Men detta är verkligheten och jag vill ha barn. Jag vill inte ha existentiell ångest livet ut.

Haha. You got to put you first
Citera
2025-09-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Det verkar som att de enda smarta kvinnorna är de som inte skaffade barn.
De är de näst smartaste.
Bäst att få ihop det i tidiga 20-åren och att det håller i minst 20 år till barnen växt upp.
Det skiter sig dock för de flesta...
Citera
2025-09-05, 20:39
Medlem
lakritcs avatar
Var väl en period för 5-10 år sedan när det var populärt bland unga vuxna att knulla. Vi får hoppas att trenden kommer tillbaka.
Citera
2025-09-05, 22:05
Avstängd
Kvinnor som fallit för den sörja som sprids i väst om att kvinnan ska vara fri och skita i sina plikter i ett förhållande. de gör slut i ett stabilt förhållande och knullar runt för att de har blivit intalade att det är det som är livets mening inte skaffa och uppfostra en familj. De inser sedan att det inte alls var meningen med livet att öppna arslet till varannan snubbe men då är de redan döda inombords och söker nu en simp för att ta hand om deras ungar.
Citera
2025-09-05, 22:09
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordlasten
Skrollade lite tinder idag och möttes av en bio där det stod nåt med "Stolt nybliven mamma till 2st änglar " tjejen var typ 22 år. Huuuur kan det finnas så många unga brudar som redan skaffat bort och sedan lämnat/blivit lämnade av killen? *Har jag missat nåt med det här? Tycker att man ser otroligt många profiler där kvinnan är i tidig 20-års ålder samt redan har barn.

Du är på Tinder. Det är hela svaret.
Citera
2025-09-05, 22:36
Medlem
Min erfarenhet från ända sen 70talet är att pappan oftast är en invandrarkille, kanske likadant nu.
Citera
2025-09-05, 23:50
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Folk skaffar barn och gör sedan slut kort efter. Det verkar vara en ny trend.
Citera
2025-09-05, 23:59
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Min erfarenhet från ända sen 70talet är att pappan oftast är en invandrarkille, kanske likadant nu.
Det bygger väl på föreställningen att det är pappan som lämnar? Så brukade det vara, men numera är det kraftig övervikt för att mamman lämnar barnens pappa. Det verkar ofta handla om att de skaffat barn med bra killar men kommer på att de vill ha bad boys. Den snälla killen är ju en bra och ansvarstagande pappa till hennes barn även om hon inte är tillsammans med honom.
Citera
2025-09-06, 00:02
Bannlyst
Är det verkligen så? Hur orkar en småbarnsförälder ha tid, energi eller lust att träffa någon? Och om man hittar någon, hur hade man tänkt göra med barnet? Tycker inte att de verkar tänka helt rätt. Det är ganska orealistiskt att börja dejta som ensamstående mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in