2025-09-05, 17:38
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Nu är staketet sönder och han är fortfarande inte hemma.

Vem pratar vi om?
Citera
2025-09-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Nu är staketet sönder och han är fortfarande inte hemma.
#665,9 sitter väl och gömmer sig hemma hos mamma och pappa som resten av gäddorna brukar göra. Man kan nästan känna den ågren han måste ha nu när grannar och halva befolkningen i Arboga jagar honom.
Citera
2025-09-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
#665,9 sitter väl och gömmer sig hemma hos mamma och pappa som resten av gäddorna brukar göra. Man kan nästan känna den ågren han måste ha nu när grannar och halva befolkningen i Arboga jagar honom.
Ursäkta min eventuella dumhet. Men vad menas med 665,9?
Citera
2025-09-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Ursäkta min eventuella dumhet. Men vad menas med 665,9?
Gäddnummer.
https://dumpen.se/2025/09/02/dontomaso-arboga-6659/
Citera
2025-09-05, 18:01
Medlem
#667 är påfallande kylig när dotterns dåliga mående kommer på tal, inte en darrning på rösten. Måste ligga en grav empatistördhet hos gäddan.
Citera
2025-09-05, 18:05
Medlem
#667 Episk konfrontation när han ser ut som en glad, glosägd hund som välkomnar Sara. Nästan synd att hon skrämde bort honom genom att dra av sig peruken, hon kunde gott ha påbörjat "intervjun" med peruken på. Lite orutinerat med all rutin de har, men jag antar att de fnissade fram scenariot där i bilen och tyckte det var skitkul att göra så. Ibland är Sara och Patrik inte smartast i klassen.
Citera
2025-09-05, 18:58
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Kvarnholmen i Nacka ligger för den som inte vet granne med Gäddviken. Om jag inte missminner mig var det någon Gädda som vart tagen vid Kvarnholmen/Gäddviken precis i början när Dumpen startade-
men kan vara helt fel är ju så mycket Gäddor nu svårt att minnas. Nacka kan också stoltsera med att ha en egen Gäddfabrik.
Stämmer bra, åkte inte där med båten härom veckan. Ligger massa rätt feta ”båthus”. Tror det finns skattetekniska fördelar med sånt boende.
Citera
2025-09-05, 19:10
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag tror att han var försiktig och ville ta resten IRL.
Vad får dig att tro att inte inte vill mista sin chans att förnedra denna kvinna och därför skrev det i rädsla för att hon skulle tappa intresset när han inte var intresserad av barn? Hur jävla vidrigt det än är med folk som tänder på förnedring, så är det inte på samma skala som att utsätta barn för övergrepp. Han skulle ju träffa henne UTAN barn. Jag kan så klart inte veta om han kan tänka sig att blanda in barn i sin sjuka fantasier, men att utgå ifrån det i sin iver för sensation, är ett misstag. Gissa vilka som vinner på det. Just det, pedofilerna skulle göra vågen och tacka Dumpen för att det normaliserades. Fan, det är inte ens långsökt lixom.
Citera
2025-09-05, 19:17
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Inget fredagsmys från dumpen idag?
Citera
2025-09-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#667 Episk konfrontation när han ser ut som en glad, glosägd hund som välkomnar Sara. Nästan synd att hon skrämde bort honom genom att dra av sig peruken, hon kunde gott ha påbörjat "intervjun" med peruken på. Lite orutinerat med all rutin de har, men jag antar att de fnissade fram scenariot där i bilen och tyckte det var skitkul att göra så. Ibland är Sara och Patrik inte smartast i klassen.
Det känns som att S o P börjar bli lite för välkända i detta sammanhang. Det är ofta nu som dom flyr iväg så fort dom visar sig. Det vore kanske bättre om någon annan skötte konfrontationen!
Citera
2025-09-05, 20:02
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#667 är påfallande kylig när dotterns dåliga mående kommer på tal, inte en darrning på rösten. Måste ligga en grav empatistördhet hos gäddan.

Han är en riktig gris som utsätter sin dotter för detta, kan ju tänka mig hur det sprids runt i sociala medier och hur hon påverkas av det hela.
Citera
2025-09-05, 20:07
Medlem
Jag vet att vi inte ska diskutera anhöriga men jag måste få fråga. Hur gammal är gäddas #667 dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in